338 posts, 17 pages, 137,450 views
tai ainakins e tuntuu siltä.. mut ei todellakaa enää loppuillast haittaa muitten mielipiteet niin kauan ku asustus on edes jossain määrin säädyllinen. 
ninnipinni:
juu.. näinhän se menee.. kukapa ei ois joskus kledjujaan hävenny..

Medeia:
En sentään hävennyt, ehkä tuntenut oloni ennemmin sitä että sopisin paremmin johonkin punk-keikalle, mutta aivan sama
Ja miten voi olla uskottavampaa tai epäuskottavampaa polkata?
Ite kyllä tykkään pukeutua bileisiin(kin) erikoisesti. Pidän UV-valossa hohtavista väreistä ja kankaista, samoin kuin jossain määrin kiksukarvasta ja myöskin piikkipannoista ja -vöistä. Olen kai monen mielestä teinix, mutten sitä häpeä enkä ite rupea sen kummemmin itteäni luokittelemaankaan. Mulle on melkeinpä ihan sama, miten muut pukeutuu, ku ei se tee niistä ihmisinä parempia tai huonompia. Tykkään panostaa tanssimiseen, mutta ihan vaan siksi, että nautin siitä itse. Muut tanssikoon kukin tyylillään eikä sil oo väliä, vaikka joku kattoiski, että tanssinpa typerästi. Pääasia, että hauskaa on.
Mut en mie kyl sitä hävenny sillon
Jälkeenpäin vain mietitytti et miltähän näytin
Kun "puoli tutut" kysy, että et sitten tullu... No olinhan mie siellä!!! Näytin kai sit oudolta tai olin seinäruusuna nurkassa *muhaha*
mutta näin vaasassa. Suurin osa porukasta ei tiennyt mikä illan teema oli ja kun proteus soitti niin olipa siellä 50-kymppisiäkin tamppaamas..
Samassa yhteydessä kun on hotelli.