Pikachu:
ihan totta?! tätä mä en tiennytkään.
Miksi sitten valittaa, jos sen kerran tietää? Antaa toisten pukeutua.
338 posts, 17 pages, 120,018 views
Pikachu:
ihan totta?! tätä mä en tiennytkään.
Mellu-:
nyt katkes mellun ajatus
Mellu-:
kyllä minusta ihminen saa itse päättää pukeutuuko bileisiin erikoisesti vai samalla tavalla kun kulkee kadulla tai kotona, turha omaa itseään on hävetä millään tavalla.
Rocca:
Offtopic: Tähän semmonen et olis kiva et pileisiin tulis takas Dreescodet meinaan ku kattelee vanhoja milleniumin kuvia ni siel oli kaikkee nättii ja dresscodet niit' vaan suuriin pileisiin esim. säde ja kaikki muut mitkä on hyvin suosittuja ni saadaan ihmisiä toimintaa mukaan
Rocca:
Offtopic: Tähän semmonen et olis kiva et pileisiin tulis takas Dreescodet meinaan ku kattelee vanhoja milleniumin kuvia ni siel oli kaikkee nättii ja dresscodet niit' vaan suuriin pileisiin esim. säde ja kaikki muut mitkä on hyvin suosittuja ni saadaan ihmisiä toimintaa mukaan
Nikitah:
Kerran häpesin ihan tosissani kun olin tulossa eränäisistä Halloween partyista.. kello oli jotain 10 seuraava aamuna ja olo aivan kauhea. Olin pukeutunut Gene Simmonssiksi Kissistä, päälläni oli mustat hopeisillä tähdillä varustetut tiukat trikoot, mustat nahkasaappaat, niittinahkatakki ja iso Kissin T-paita. Peruukkia roikotin kädessä ja naamasta olin pessyt maskeja pois sen verran että koko naama oli mustavalkoista mössöä. Mummoparat kiersivät kaukaa kun odottelin bussia ja LUOJA että hävetti.. Nykyään taksi kulkee, heheh.