Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 120,274 views

Jone

#21 • • Jone Archibald Haddock

onneksi ei tule käytyä polkkabileissä sillä siellä ei muuta ehtisi tehdäkkään *lmao*

Skenepinnat himaan. "Polkkaa" ja "polkkaajia" dissaamalla nostat aina omaa statustasi muiden silmissä. *poks*
polly

#22 • • polly Herra

remotion:

Itseä ärsyttää lähinnä jos on tullut pukeuduttua liian kylmästi/kuumasti.
Esim talvella oli -20c ja tarkoitus ei ollut mennä minnekkään mutta sitten päädyimme jotenkin kummasti kermaan koko illaksi ja vähän ahdistus tuli kun oli pitkät kalsarit, poolo ja paksu villapaita *hikoil*

tällaisessa tilanteessa pitää painua vessaan ja kalsarit pois ja vie ne sit narikan sedälle ja sanoo että laita vaikka takin taskuun.
UnityF

#23 • • UnityF joo just se

Pikachu:
ihme virityksiä näkee,et tuntuu siltä et ne vaan menee bileisiin esittelee uusimpia nahka-karva-naru-luomuksiaan. jokainen tehköön tavallaan mutta itse en ainakaan menis ku johku naamiaisiin sen näkösenä.

mä en ymmärrä miksi _sinun_ täytyy hävetä toisen puolesta? *ding*
siis jokainen meistä on yksilö ja saa pukeutuu käsittääkseni miten tahtoo ja se on jokaisen oma asia. Se mikä on sulle erikoista voipi olla toiselle arkipäivää ja toisteppäin.

asiasta täysin poiketen, en myöskään ymmärrä sitä että maalaillaan "kaikkii kivoi kiemuroita" naamaan. usein ne on aivan törkeen näkösiä... jos ne edes osais tehdä ne jotenki siististi, mut ei, otetaa sormivärit esiin ja vedetään viivaa sinne tänne..

no tässä oikeastaan samaa asiaa.. siis mitä väliä vaikka joku piirtäisi naamansa täyteen epäsymmetrisiä kiemuroita ja pilkkuja ja siinä olisi kaikki maailman värit sekoitettuna. Miksi sinun täytyy hävetä hänen puolestaan? eikö se ole edelleen jokaisen oma asia mitä itteleen tekee ja eikö se hyvä olo ole joka ratkaisee? Esim mä rakastan tehhä itteleni kaikkia kiemuroita ym ja mä en ole siinä hyvä mut se tuo mulle hyvän olon se on osa mua että tykkään olla sen näköinen kuin oon. en ymmärrä miksi joku esim häpeisi mun puolesta kun kuljen kaupungilla yleisillä mm. kiemurat naamassa...
#24 • • Cera Guest
no. öö. emmä oikeestaan.

mut ehkä se on ihan kiva, jos sit voin naurattaa muita ihmisiä
muillakin tavoin kuin vain super hauskoilla jutuillani.
jeii.
remotion

#25 • • remotion nostatus guru

UnityF:
mä en ymmärrä miksi _sinun_ täytyy hävetä toisen puolesta? *ding*

Kato sillee et jos joku toinen ei osaa taikka tajuu hävetä täyden arvostelu kyvyn putteessaan... *ding* varmaan outo tunne...
sune

#26 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
joo myönnän, on turhaa hävetä muiden puolesta, mutta niin mä vaan teen välillä. (en muuten dissannu sua näillä jutuilla vaan puhun yleisesti)
kerroin vaan mielipiteeni, enkä halunnu kuitenkaa loukata sillä ketään.

seliseli*uuh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Dinsku

#27 • • Dinsku
En todellakaan. Oli päällä sit paljastavat vaatteet tai sit villapaita. Jos tulee siihen pisteeseen, että häpeää omaa pukeutumistaan, niin ei asiat oo todellakaan hyvin.

Bileissä mielestäni on just kiva että porukkaa pukee päälleen mitä erikoisemmat asut ja maalaa naamaansa "kiemuroita". Jos ei hermot kestä kattella, niin on muitakin paikkoja minne voi mennä esim. ALE-PUBI..
Auacusha

#28 • • Auacusha Koneradio
En ole vaikka varmaan pitäisi ja olen varma et muut on hävennyt munkin puolesta niin mun ei enää itse tarvitse *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

sune

#29 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Dinsku:
Jos ei hermot kestä kattella, niin on muitakin paikkoja minne voi mennä esim. ALE-PUBI..

jooh, tai sitte -te- voitte pysyä kiksubileissänne !! *pelle*

--
ei kovin ihku eikä plur

Auacusha

#30 • • Auacusha Koneradio

UnityF:

nimimerk. käääk mulla on ollu kiksukarvaa polkkabileissä! *nauru*

Mul on melkein aina kiksukarvaa polkkabileissä *nauru*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

remotion

#31 • • remotion nostatus guru

Pikachu:
asiasta täysin poiketen, en myöskään ymmärrä sitä että maalaillaan "kaikkii kivoi kiemuroita" naamaan. usein ne on aivan törkeen näkösiä... jos ne edes osais tehdä ne jotenki siististi, mut ei, otetaa sormivärit esiin ja vedetään viivaa sinne tänne..

*piis*

sama homma, suurin osa hirveitä räpellyksiä. Jonella ja Jarealla oon oikeastaan nähnyt lähes ainoita siistejä sekä hyvin harvoilla muilla...
UnityF

#32 • • UnityF joo just se

Pikachu:
joo myönnän, on turhaa hävetä muiden puolesta, mutta niin mä vaan teen välillä. (en muuten dissannu sua näillä jutuilla vaan puhun yleisesti)
kerroin vaan mielipiteeni, enkä halunnu kuitenkaa loukata sillä ketään.

seliseli*uuh*

no yleisesti mä olen yksi yleisesti joka meikkaa esim kiemuroita.. ja mä mietin laitanko tohon mun postaukseen että se koskee myös muitakin jotka on tähän topikkiin että ne häpee tosia ihmisiä... ehkä vika on vain ittessään kun ei pysty hyväksymään ihmiset sellaisinaan kuin he ovat?
Pätkis

#33 • • Pätkis Pikkis
En ole hävennyt omaa (ei useinkaan kovin h&m -linjalta poikkeavaa) pukeutumistani (tai en vaan ole ymmärtänyt että pitäisi *justjoo*) enkä yleensä jaksa keskittyä arvostelemaan toisten vaatteita tai niiden puuttumista... Tietysti joskus tulee vastaan asuja joita en henk koht estoistani johtuen ehkä pukisi päälleni (myös tavallisissa baareissa), mutta jos joku on vaivalla bileisiin värkännyt asun josta pitää ja jossa juuri sillä hetkellä ja siinä tunnetilassa viihtyy, miksi hänen puolestaan pitäisi hävetä? *ding* Laskeeko se jollain tavalla mun omaa katu-uskottavuuttani jos kaverillani on päällään jotain keskimääräisesti omituiseksi luokiteltavaa?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sune

#34 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
mä en oo ainakaa puhunu mistää hyväksymisestä. mun puolesta ihmiset voi pukeutua ja meikata miten haluaa, emmä niitä mitenkää huonompina ihmisinä pidä, pointti oli se että en ymmärrä kaikkien pukeutumistyyliä ja että itse en sellasissa virityksissä kotoani poistusi.

--
ei kovin ihku eikä plur

#35 • • astaroth Guest

Pikachu:
pointti oli se että en ymmärrä kaikkien pukeutumistyyliä ja että itse en sellasissa virityksissä kotoani poistusi.

Poistuisitko kotoasi goottinahkassa, hevarivaatteissa, lökäpöksyissä...?
Musiikkigenreille on ominaista pitkälle myös oma pukeutumisilmiönsä.
sune

#36 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Astaroth:

Poistuisitko kotoasi goottinahkassa, hevarivaatteissa, lökäpöksyissä...?
Musiikkigenreille on ominaista pitkälle myös oma pukeutumisilmiönsä.

ihan totta?! tätä mä en tiennytkään.*justjoo* *eiei*

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

#37 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kuten varmaan kaikki huomasi, olen nyt kaikkien *kikspolk*-mustallalistalla *jiihaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

hrdkvr

#38 • • hrdkvr KURGO
silloin kun oli nuori ja tosi cyber niin hävetti kulkee junalla bileisiin *blush*

--
-keep it hard-

diezel

#39 • • diezel -

Jone:
---
onneksi ei tule käytyä polkkabileissä sillä siellä ei muuta ehtisi tehdäkkään *lmao*
---
Skenepinnat himaan. "Polkkaa" ja "polkkaajia" dissaamalla nostat aina omaa statustasi muiden silmissä. *poks*

Hei se nyt vaan on niin hienompaa käydä psykebileissä syömässä sieniä *heiii*
Rocca

#40 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Dinsku:

Bileissä mielestäni on just kiva että porukkaa pukee päälleen mitä erikoisemmat asut ja maalaa naamaansa "kiemuroita". Jos ei hermot kestä kattella, niin on muitakin paikkoja minne voi mennä esim. ALE-PUBI..

Kirjaimellisesti näin....mun mielestä kunnon pukeutuminen pileissä tuo sitä pilehenkeä todella paljon lisää *hymy* mua ittee ei henk. koht. kiinnosta mitä ihmiset ajattelee musta ku kuljen hame päällä...meinaan mul on sika kivaa ni toivottavasti muillakin *hymy**joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!