338 posts, 17 pages, 120,267 views
remotion:
Itseä ärsyttää lähinnä jos on tullut pukeuduttua liian kylmästi/kuumasti.
Esim talvella oli -20c ja tarkoitus ei ollut mennä minnekkään mutta sitten päädyimme jotenkin kummasti kermaan koko illaksi ja vähän ahdistus tuli kun oli pitkät kalsarit, poolo ja paksu villapaita
Pikachu:
ihme virityksiä näkee,et tuntuu siltä et ne vaan menee bileisiin esittelee uusimpia nahka-karva-naru-luomuksiaan. jokainen tehköön tavallaan mutta itse en ainakaan menis ku johku naamiaisiin sen näkösenä.
asiasta täysin poiketen, en myöskään ymmärrä sitä että maalaillaan "kaikkii kivoi kiemuroita" naamaan. usein ne on aivan törkeen näkösiä... jos ne edes osais tehdä ne jotenki siististi, mut ei, otetaa sormivärit esiin ja vedetään viivaa sinne tänne..
Pikachu:
asiasta täysin poiketen, en myöskään ymmärrä sitä että maalaillaan "kaikkii kivoi kiemuroita" naamaan. usein ne on aivan törkeen näkösiä... jos ne edes osais tehdä ne jotenki siististi, mut ei, otetaa sormivärit esiin ja vedetään viivaa sinne tänne..
Pikachu:
joo myönnän, on turhaa hävetä muiden puolesta, mutta niin mä vaan teen välillä. (en muuten dissannu sua näillä jutuilla vaan puhun yleisesti)
kerroin vaan mielipiteeni, enkä halunnu kuitenkaa loukata sillä ketään.
seliseli*uuh*
Pikachu:
pointti oli se että en ymmärrä kaikkien pukeutumistyyliä ja että itse en sellasissa virityksissä kotoani poistusi.
Dinsku:
Bileissä mielestäni on just kiva että porukkaa pukee päälleen mitä erikoisemmat asut ja maalaa naamaansa "kiemuroita". Jos ei hermot kestä kattella, niin on muitakin paikkoja minne voi mennä esim. ALE-PUBI..