Millä nimellä kutsut tyttö/poikaystävääsi?

351 posts, 18 pages, 164,432 views

Karvinen

#41 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mulle ei oikeen tipu noi rakas ja kulta sanat... mun mielestä ärsyttävää on kuulla "kulta, voitko keittää kahvia, ja ainiin kulta, pistä enemmän tällä kertaa,unohdinko mainita tästä rakas...." esimerkki lause... mä kutsun mun rakkaimpia omalla nimellä tai sit ihku!

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Kuini

#42 • • Kuini Vajakki
Pupuseni ja Nuppuseni ovat käytössä jos pyydän jotain pientä asiaa... Muuten inhoan kaikkia kultamussukka sanoja*hymy*. Ja koska en osaa lausua miehekkeeni nimeä oikein (venäläisittäin), olen vääntänyt sen muotoon Stupan *joo**iloinen*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

Tripla-T

#43 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
En mä viitti täällä kertoa millä nimillä mä kutsun omaa kultaani, joku vielä varastaa mun hienot ideat *vink*

--
Crom ! - Conan Barbaari

-P

#44 • • -P

Pikachu:
---
angelus:
---
Pikachu:
no on nää perinteiset kulta,rakas jutut, erno tai murme, sit on günther tai isi (isi siks et erno on oikeesti jonku isi)*plur*

---

pitänee tulle katsastaan joskus tuo "joku" ;)

---

tervetuloa vaan. se joku on ellen *pihkassa*

hitto, tulee kyl natti tytto siita :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ezzy

#45 • • Edited ezzy Droid-pappa
Liha (enkä edes vitsaile) *plur*

paskapää taitaa olla eniten käytetty molemminpuoleinen hellimänimi =)
micqo

#46 • • micqo
Kaikkia mahdollisia lurituksia tulee päästettyä suusta...Rakkaalla monta nimeä jne.*sydän*
Pinxu

#47 • • Pinxu
Sillon ku viel oli sellanen mies tossa..ni se oli Murmeli elikkäs muru...Nykyään mun oma kissiherra on lunastanut ton nimikkeen. *plur*
joun

#48 • • joun People want to be needed
Kulta, kulti, söpöläinen.. olihan noita kutsumanimiä *nyyh* Eipä vaan oo enää

--
Im happy only when Im busy

Kianoni

#49 • • Kianoni pomputtaako?
"kultsipuudeli" -salkkareista *plur*
hrdkvr

#50 • • hrdkvr KURGO

Jone:
---
hardikaveri:
älä kysele.. *iloinen*

älä myöskään kysy miks hän kutsuu mua pistaasiks, silkkikseksi yms...
hellittelynimet ruulz!! *iloinen*

---

Kyselen lähinnä siksi, että minä ja Anne ollaan kutsuttu toisiamme norpiksi (+ kymmenet variaatiot) tosta sitten sen kun olimme menossa mökille eräänä syksynä ja Anne kysyi pitääkö sen ottaa punainen pipo mukaan metsäreissuille etteivät metsästäjät luule sitä norpaksi. Siitä lähtien tota "norppa", "kiksunorppa", "tyhmänorppa", "polkkanorppa", "saimaannorppa" ja *NORP!*-läppää on tullut heitettyä enemmän tai vähemmän julkisesti ja on ihan oikeesti ollut aika piinaavaa havaita "muiden" alkaneen käyttää "meidän" toisistamme käyttämää hellittelynimeä, varsinkin kun se on itselleni se ainoa "kultsin" lisäksi.

Tiedän - typerää vetää heivarit moisesta, mutta niin tein silti.

aijaa kattos..

en ole kuullut muiden vetävän norppaläppää.. se ehdotus tuli tälläkertaa vaimon puolelta ja taustalla rakkaus kaikkea söpöö eläintä kohtaa*plur*

--
-keep it hard-

#51 • • Edited RINY Guest
Kultsi, kulta, mussukka, hani tai sitte ihan vaan hänen omalla nimellä. *sydän* Ja joskus harvoin saatan sanoa "hei sä senkin höpsö" tai jotain muuta siihen suuntaan. *iloinen* *plur*
typ0

#52 • • Edited typ0 syntax error
mie oon mörökölli ja mun mussukka on vässykkä, hanipuppeli, mussukka, rakkaani, suloisuuteni, silmieni ilo <3 kaveille mussukka ja emäntä ja vaimoke =D

edit: typ0ja *nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

#53 • • SnowAngel Guest
Höspö..tai rakas.. noi on yleisimmät... *sydän* *sydän*
Tiinuliinu81

#54 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Riippuu, onks se ollut kiltti vai tuhma *vink**sydän*

Kulta ehkä yleisin ja sitten on noita kertakäyttöisiä, mitä päähän pälkähtää vähän väliä eikä ne jää mieleen*hih*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Zyklonius

#55 • • Edited Zyklonius Velvet Kevorkian
Vaniljaiseksi sitä ihanuutta kutsun. *hihu*

Vastavuoroisesti Vaniljainen kutsuu minua Siffrediksi tahi Holmesiksi, riippuen viikonpäivästä. *uros*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

tweety

#56 • • tweety tsirptsirp
välillä tulee kutsuttua sellaisilla yleisen imelillä, ku kultsi,muru,mussukka,kultsipuppeli.Rakkaalla kun on niin monta nimeä,mut paras on ehkä oma himonussija *sydän**jiihaa*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

Zyklonius

#57 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

tweety:
Rakkaalla kun on niin monta nimeä,mut paras on ehkä oma himonussija *sydän**jiihaa*

Käytätkös puolisostasi tätä nimeä julkisesti myös sukujuhlissa ja anoppilassa? *iihhih*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

*AnnU*

#58 • • *AnnU* NanneNanneNanne
etunimellä tulee yleensä kutsuttua, ku ärsyttää välillä kaikki lässynlässyn nimet, mut jos oikein kovasti jotain haluan, niin poitsu on kulta tai rakas..*sydän**pihkassa**sydän*

--
*sydän**sydän**sydän*

henkkat

#59 • • henkkat
wanukas, purru, kikka *nauru*
Saara

#60 • • Saara #2970
Ihan etunimellä, niinkuin kaikkii muitakin ihmisiä.

Okei... kyl mä joskus sanon sitä Kuuksi, joka on vaan mun suuhun sopiva lyhenne kullasta *blush*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.