Posts: 1,629 #64 • • 2004 Zyklonius Velvet Kevorkian CryOniC: TOUKKA*sydän* se on mun toukka*plur* Toi on niin kuvaava nimi sille komeljanttarille.
Posts: 138 #65 • • 2004 tweety tsirptsirp Zyklonius: --- tweety: Rakkaalla kun on niin monta nimeä,mut paras on ehkä oma himonussija --- Käytätkös puolisostasi tätä nimeä julkisesti myös sukujuhlissa ja anoppilassa? *iihhih* noh ehkä en ainakaan anopin kuullen
Posts: 17 #66 • • 2004 nansipoi jenni on jenni. toisinaan ihan mitä vaan tulee ikinä mieleen kun sitä ihanuutta katsoo. sanoo mua muiskuksi ja se on vähän noloa :P
#67 • • 2004 CryOniC Guest Zyklonius: --- CryOniC: TOUKKA*sydän* se on mun toukka*plur* --- Toi on niin kuvaava nimi sille komeljanttarille. nii on*nauru*sinäkin otus...
Posts: 1,293 #68 • • 2004 Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside Pönttö on välillä ihan kuvaava sana. Muttei kuitenkaan liian hostaali, että siitä vois pillastua Rakas, raksu, hani, hanibani, mussu, nussupossu, mössö...
Posts: 185 #70 • • 2004 rainbow the inner light Se sanoo mua pönttö-Maariaks ja mä sitä tankki-Vesaks..
Posts: 475 #75 • • 2004 India kulta tai rakas. Ja sitten kun oon ärsyyntynyt/vihanen otetaan oikee nimi käyttöön..
Posts: 474 #76 • • 2004 curry ^mauste^ India: kulta tai rakas. Ja sitten kun oon ärsyyntynyt/vihanen otetaan oikee nimi käyttöön.. o/ jep, samat kutsumatavat mullakin. onneks ei oo tarvinnu olla pahemmin vihaisella tuulella ja kyllä kultani oikeeta nimeäkin ihan hyvillä mielinkin käytän
Posts: 2,162 #77 • • 2004 Cloud Game Freak Naisista aina sama "tuuliviiri" =) Voi jokainen miettiä miksi ja milloin tuota nimitystä käytetään
Posts: 1,293 #79 • • 2004 Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside Chatte: Suuri taikuri. Tekee aina katoamistemppuja? *muhaha*
Posts: 4,085 #80 • • 2004 Chatte Team Teknolipat :) Chatte: Suuri taikuri. Nacu: Tekee aina katoamistemppuja? *muhaha* "Hyvä ruoka, parempi mieli." Nooh, yleensä hyvä ruokakin, mutta aina parempi mieli. *hyvähyvähyvähyvä*