Millä nimellä kutsut tyttö/poikaystävääsi?

351 posts, 18 pages, 160,847 views

sapeli

Posts: 11,768

#21 • • sapeli jokukukamikä?

Mellu-:
miä käytin aikoinaan hanimurmeli tai joskus myös murmelipaketti tai murmelisuolapaketti *ding* kaikkii murmeliyhdistelmiä tuli käytettyä :)



Unimurmeli? *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Occu

Posts: 2,528

#22 • • Edited Occu
- Kaalimato<3 (inside word)
- Raksupallero
- Rakas
- Hömppä
- Heta
- Höspö
- Taapero
- Pikkuinen
- Kulta

Tuossa taitaa olla yleisimmät millä tulee kutsuttua.
Toki on niitä viellä muitakin, mutta harvemmin käytettyjä vain...

*piis*

--
..::MOI::..

S-T

Posts: 1,195

#23 • • S-T Pieni
Jännää.. Käytättekö te kaikki ihan oikeasti kumppanistanne noita nimityksiä ihan arkena puhuteltaessa? Mäkun tosiaan aina käytän ihan vaan etunimeä ja joskus herkkänä hetkenä saatan käyttää jotain imelämpääkin nimitystä (eivät ole edes niin vakiintuneita, että osaisin sanoa, mitä käytän - mikä sattuu sopimaan suuhun jollain hetkellä parhaiten). Yleensä kun käytän arkielämässä nimityksiä "Kulta" tai "Rakas" esiintyvät ne hieman negatiivisessa mielessä, niin, että kehoitan toista vaikkapa tekemään jotain. Esim: "Kulta, olitkos joskus ajatellut viedä noi roskat, mitkä sun piti viedä?" *nauru*

--
Pieni on kaunista.

Major Tom

Posts: 266

#24 • • Major Tom
kavereiden yms kesken puhuttaessa kutsuin exääni yleensä Mötköksi, mätisäkiksi, Saraksi tai mammaksi. Niin tai kodinhoitajaksi.
Muutaman kerran kun käytiin mun vanhemmilla, saatoin huudahtaa ovella 'moi se oon mä, ja on mul tollanen kasa lihaakin mukana' .. kuullostaa pahalta, mut kyllä mä sain oman osani takas kaikista nimityksistä.

Kotona sitten ku oli ihan muut jutut mielessä nii aika yleisii oli raksu, kultsi, söpis tai hanipallero..
Ozie

Posts: 1,389

#25 • • Ozie
Njoo, mietinpä tätä vähän syvällisemmin tossa ja päädyin seuraaviin

- Äiskä
- Äiti (Nää lähinnä ku juttelen kissojen kans *hymy* )
- Kulta
- Henna

Oonkohan mul vaan huono mielikuvitus *ding*
Occu

Posts: 2,528

#26 • • Occu

S-T:
Jännää.. Käytättekö te kaikki ihan oikeasti kumppanistanne noita nimityksiä ihan arkena puhuteltaessa?




Kyllä vain. Ainakin meillä.
Tosin riippuu ihan tilanteesta, mielentilasta ja paikasta.
En välttämättä kutsu tyttöystävääni esim. bileissä ollesani nimillä höspö tai hömppä ynm. omissa oloissa hyvin useasti käytetyillä nimityksillä.
Vaikeata.
Mutta siis kyllä noita nimityksiä tulee kotioloissa käytettyä aika aktiivisesti taikka jossain tiettyjen kavereiden kanssa ollessa tulee tietyillä nimityksillä puhuteltua. Kuten: kulta, pikkuinen ynm. ja yhtä imelät nimitykset *vink*

Plääh!

*piis*

--
..::MOI::..

hrdkvr

Posts: 3,929

#28 • • Edited hrdkvr KURGO

Jone:
---
hardikaveri:
norppa

---


Ihan mielenkiinnosta, mistäs toi on peräisin?



älä kysele.. *iloinen*

älä myöskään kysy miks hän kutsuu mua pistaasiks, silkkikseksi yms...
hellittelynimet ruulz!! *iloinen*

--
-keep it hard-

Jone

Posts: 8,258

#29 • • Jone Archibald Haddock

hardikaveri:
älä kysele.. *iloinen*

älä myöskään kysy miks hän kutsuu mua pistaasiks, silkkikseksi yms...
hellittelynimet ruulz!! *iloinen*



Kyselen lähinnä siksi, että minä ja Anne ollaan kutsuttu toisiamme norpiksi (+ kymmenet variaatiot) tosta sitten sen kun olimme menossa mökille eräänä syksynä ja Anne kysyi pitääkö sen ottaa punainen pipo mukaan metsäreissuille etteivät metsästäjät luule sitä norpaksi. Siitä lähtien tota "norppa", "kiksunorppa", "tyhmänorppa", "polkkanorppa", "saimaannorppa" ja *NORP!*-läppää on tullut heitettyä enemmän tai vähemmän julkisesti ja on ihan oikeesti ollut aika piinaavaa havaita "muiden" alkaneen käyttää "meidän" toisistamme käyttämää hellittelynimeä, varsinkin kun se on itselleni se ainoa "kultsin" lisäksi.

Tiedän - typerää vetää heivarit moisesta, mutta niin tein silti.
zari

Posts: 716

#30 • • zari Team Tamppaajat
etunimellä...

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

iriil

Posts: 371

#31 • • iriil
Etunimellä, joskus siihen tulee lisättyä se toinen nimi (tapa periytyy mutsilta*hihu*).
Sitten se perinteinen kulta ja ruumiinrakenteeseen viittaava nalle. *sydän* Kun se on niin nalle... iso ja turvallinen, näyttää tosi isolta ja kovalta, vaikka on sisältä ihan pehmo*joo*
Piiuzki

Posts: 870

#32 • • Piiuzki
näil mä aika usein:
- Kulti
- Mussukka
-Tumppi
- ihku jne *plur*
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#33 • • ~~MillaMágico~~

aapee:
-Kulta
-Tiikeri



Mä jo hetkeksi pysähdyin tarkkailemaan ootko mun aapee kun tiikeriksi kutsut sun kultaa....Scary.
sune

Posts: 2,096

#34 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
no on nää perinteiset kulta,rakas jutut, erno tai murme, sit on günther tai isi (isi siks et erno on oikeesti jonku isi)*plur*

--
ei kovin ihku eikä plur

-P

Posts: 4,972

#35 • • -P

Pikachu:
no on nää perinteiset kulta,rakas jutut, erno tai murme, sit on günther tai isi (isi siks et erno on oikeesti jonku isi)*plur*



pitänee tulle katsastaan joskus tuo "joku" ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

MrP

Posts: 42

#36 • • MrP candy kills
Helppo ja yksinkertanen: Akka. *hih* Lähinnä tuo toimii vitsinä, lisänä sit tietty perinteiset kullittelut.
Fucking Nobody

Posts: 393

#37 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

KittysDead:
Ei oo nykyistä mutta exää kutsuin:

Maksalaatikko
Lenkkimakkara

Lenkkimakkara tuli hänen äärimmäisen oudosta fyysisestä kunnostaan. Kestävyyttä ukossa oli, mutta räjähtävää voimaa ei. p.s. Ensikerralla sitäpaitsi joku vähän laihempi. *pahis*



Okei, mut maksalaatikko!?!?!?!? *nauru* Tiesikö se sun exä näistä hellittelynimistä? *nauru*
Ei helvetti. Sänkykammarissa iltapuuhissa: "Sä oot mun rakas maksalaatikko!" *hohotus* *ding* x3000
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#38 • • Peikkotyttö
Kulta,rakas,mussu,ihana,pieni ja vaikka mitä muuta*plur*

--
Groove is in the Heart

sune

Posts: 2,096

#40 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

angelus:
---
Pikachu:
no on nää perinteiset kulta,rakas jutut, erno tai murme, sit on günther tai isi (isi siks et erno on oikeesti jonku isi)*plur*

---


pitänee tulle katsastaan joskus tuo "joku" ;)



tervetuloa vaan. se joku on ellen *pihkassa*

--
ei kovin ihku eikä plur