Missä teinit juhlivat

92 posts, 5 pages, 29,003 views

sts

#41 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
TEINI JUHLII VETÄMÄLLÄ SORBUSTA, JA LAITTAMALLA HIMII SOIMAAN JA VETÄMÄLLÄ RANTEET SAUNASSA AUKI!

emo.gif

ps. sori kapslock
antonsonin

#42 • • antonsonin laserpoint.

Visio:
Tää teini tykkää käydä bileissä joka viikonloppu *jiihaa*

tää teini ei todellakaan jaksa joka v.loppu ravaa *igor*
Euphoria

#43 • • Edited Euphoria 4 everyone

ant1:

tää teini ei todellakaan jaksa joka v.loppu ravaa *igor*

Pitäis jaksaa...*hih*
-crystal-

#44 • • Edited -crystal-
ehkä jotkut teinit kiertävät ensin perushelvettejä(juuri koska ne on niitä perusbilepaikkoja) ennen kuin "löytävät" klubit ym..mullekin se tapahtui joskus siinä 18 kiepeillä vaikka aloitin rafloissa käymisen 16-vuotiaana;)mut musamakua alkoi erotttaa sit tyyliin vivan alakerta/yläkerta....hahhah
Rivakka

#45 • • Rivakka T2xikerien

-crystal-:
ehkä jotkut teinit kiertävät ensin perushelvettejä(juuri koska ne on niitä perusbilepaikkoja) ennen kuin "löytävät" klubit ym..mullekin se tapahtui joskus siinä 18 kiepeillä vaikka aloitin rafloissa käymisen 16-vuotiaana;)mut musamakua alkoi erotttaa sit tyyliin vivan alakerta/yläkerta....hahhah

Oi noita viva aikoja*nauru*
kilobitti

#46 • • kilobitti 1-2-3 techno

Dorka:
...jaahas, mä täytän 25 ja oon aivan ikäraakki paska.

Niin, se oli se päivä kun 50v-synttärit oli yhtäkkiä lähempänä kuin syntymä*vink*

Käyn nykyään vaan silloin tällöin klubeilla, mut fiilikseksi on jäänyt että klubeilla suurin yleisö on 18-23 vuoden kieppeillä. Itse tunnen oloni yleensä keski-ikää vanhemmaksi..eikä se jalkakaan enää nouse*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

remotion

#47 • • remotion nostatus guru

Rivakka:
---
-crystal-:

---

Oi noita viva aikoja*nauru*

joo siellä tuli saatua ensimmäisen kerran turpaan ilman syytä mutiaisilta, tulivat kokoonpanolla 5 vastaan 1. Eikä mua naurata yhtään, ihan hyvä että koko paska kuopattiin...
Gilgamint.com

#48 • • Gilgamint.com Making questions
Teinitytöt on ihqui...

paitsi et muistakaa et ne o yli 15 *plur* ettei joudu KISSaa FanMailii vankilast ....
hallucinogen

#49 • • hallucinogen Edain

Käenpoika:
Teinitytöt on ihqui...

paitsi et muistakaa et ne o yli 15 *plur* ettei joudu KISSaa FanMailii vankilast ....

Pitää olla muuten yli 16 ettei pääse ottaa ryybbariin *vink*

--
pikku-*possu*

manaatti

#50 • • manaatti
Viel muutama päivä pitää venailla et pääsen bileisiin. Vaik baareis on tullu jo reilu kolmevuotta pyörittyy. *blush* Kova hinku on ollu bileisiinkin lähtä mut ku ei oo viittiny lähtä minnekään kauemmas yrittämään et jos pääsis sisälle, ku tääl Kouvolas ei pahemmin ny oo ollu mitää....Hyvin pitkälle toi ikäjakauma johtuu just siint ku nuoret ei kuule oikein missää tälläst musiikkii, ku radiostkin tulee vaa tot purkka poppii. Ite on tullu jo joku 7-8 vuotta kuunneltuu konemusaa......*jiihaa*

--
"Bring It On"

Jole

#51 • • Jole konelevyseppä
Mulla "klubi"villitys alko jo 11-vuotiaana kun aloin ravaamaan paikallisissa lasten/teinien diskoissa, 15-16 vuotiaana sit enempi baaripuolella. Konemusa on maistunu jo -92 lähtien (tai lasketaanko Bananarama ja muut diskojutut konemusan genreen niin olis jo kultaisen 80-luvun puolivälistä tuo konemusan historiani? :)) ja ei tule koskaan siitä mihinkään muuttumaan vaikka moni muukin genre kelpaa jossain määrin (ainoastaan iskelmä, kantri ja norjalainen kurkkumusiikki on vihtahousun keksintöä).

Tampereella ei ole teineille mitään paikkoja ja ne tuntuu juhlivan Keskustorilla mäkkärin edessä niin kuin aina ennenkin. 18-vuotiaaksi päästyään ne siirtyy Senssi yms. mestoihin missä suolletaan vanhempien 18-20v teinien toivomuksesta rnb/hop linjaa.
#52 • • REivaaja Guest
no kevin on yleX listalla ja teinit siel äänestää. kyllä meitä ''uuden'' sukupolven mattopiiskaajiaki on paljon, se vaa on mun ikäsille jostain syystä tiukka paikka tampata kun kaikki ''kattoo''
Individual

#53 • • Individual HYPNO!

acidheadz:
no kevin on yleX listalla ja teinit siel äänestää. kyllä meitä ''uuden'' sukupolven mattopiiskaajiaki on paljon, se vaa on mun ikäsille jostain syystä tiukka paikka tampata kun kaikki ''kattoo''

Höpö höpö....Ei kun menoksi vaan.
A-E

#54 • • A-E Detroit Techno Militia
Sun mutsilla ja tässä v*tun tyhmässä topicissa.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

#55 • • Edited ikj Guest
polkka bileissä..
Maikhi

#56 • • Maikhi teo-nancatl
joo.. tohon olis ihan kiva tietää vastaus *nauru*

--
My imagination friend says that you have a big problems

#57 • • Edited ALIEN Guest

Maikhi:
joo.. tohon olis ihan kiva tietää vastaus *nauru*

jos teinityttöjä etsit
---> linkki
meillä on laaja valikoima! *hihu*
Daverian

#58 • • Daverian
Joudun käymään teinidiscoissa kun ei tota ikää ole. Tosin voisin käydä baareissakin mutta kun on tää salo niin pieni paikka ja vanhemmilla on paljon tuttuja. Musamaku kun on ollut pitkään tosi laaja niin on satunnaisesti tullut kuuneltua trancea ja muuta konemusaa. Kuuntelen edelleen paljon muutakin mutta pääasiallisesti konemusaa.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

dj_active

#59 • • dj_active
Kyllä minä ainanikin kuuntelen pelkästään tenco/trance ja hardcoree... ja vielä on aikaa enenkun olen täys ikänen... ja meille teineille ei ole oikeen niin sanottuu hyvää bilemestaa tai en ainakaaan ole löytäny missä sais bilettää oikeen kunnolla.. se on kyllä aika harmi!! *täh*
leka

#60 • • leka anteeksi olen eläin
Monet "keksii" vasta myöhemmällä iällä klubbailun. Ja jonain 18v:eet pyörii mieluummin siellä, missä muitakin saman ikäisiä liikkuu (eivät halua erottua joukosta).

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-