kirsch:
Kaikki savolaiset on.... ..no, savolaisia..
No shit.
93 posts, 5 pages, 20,047 views
kirsch:
Kaikki savolaiset on.... ..no, savolaisia..
Jone:
---
Cloud:
Mun statement. kaikilla foorumeilla on aina pätemisen tarve jostain syystä.. Mutta jotenkin täällä klubituksessa tämä pätemisen tarve multiploituu miljonanpotensiin.. Pätemistä ja pätemistä..
---
Mun ennakkoluuloni tällaisia "pätemisestä" syytteleviä ihmisiä (joita on muuten paljon) kohtaan on se, että tollaseen kuittailuun taipuvat lähinnä ne käyttäjät, jotka syystä tai toisesta eivät juuri muuhun kykene. Yleisimmin "pätemisestä" saa mun käsitykseni mukaan kuulla PLUR-palloilta, joiden sanallinen kyvykkyys loppuu kuin seinään jos pitää oikeasti puhua jostain asiasta vähänkin deepimmin. Saa korjata.
Cloud:
Niin no voihan se asia olla noinkin. Itse vaan olen tosiaan anan kanssa aika pitkälti samaa mieltä pätemisestä ja mitä se tarkoittaa. Mietin tossa vaan että mitä sä tarkoitat jollain deepimmällä puheella? Kun tuli tos mieleen et jos joku todellakin anan esitystä kärjistäen tulee puhumaan vaikka leikki-autoista ja niiden haittavaikutuksista lapsiin Darvinististen teorioiden avulla ei se ole minusta mitään sanallista kyvykkyyttä vaan puhdasta pätemistä.. Kyllä jokainen osaa tekstiä lukea ja sitä sitten siteerata, mutta omaa käsitystä näillä ihmisillä ei ole.. sitten pädetään muiden teoriolla tms.. säälittävää minusta.
Cloud:
Niin no voihan se asia olla noinkin. Itse vaan olen tosiaan anan kanssa aika pitkälti samaa mieltä pätemisestä ja mitä se tarkoittaa. Mietin tossa vaan että mitä sä tarkoitat jollain deepimmällä puheella? Kun tuli tos mieleen et jos joku todellakin anan esitystä kärjistäen tulee puhumaan vaikka leikki-autoista ja niiden haittavaikutuksista lapsiin Darvinististen teorioiden avulla ei se ole minusta mitään sanallista kyvykkyyttä vaan puhdasta pätemistä.. Kyllä jokainen osaa tekstiä lukea ja sitä sitten siteerata, mutta omaa käsitystä näillä ihmisillä ei ole.. sitten pädetään muiden teoriolla tms.. säälittävää minusta.
Tietty saatoin ymmärtää täysin nyt tässä jonen / anan kommentit ja tämä onkin minusta yksi suurin.. Mm väärinkäsitysten ja siitä syttyvän sanasodan aloitin foorumeilla.. puhdas tekstin väärin ymmärrys juurikin kuten aijemmin jo joku mainitsi syitä.
Elviira:
Prejudice: Monet klubbaajat ottaa pippaloinnin hirmusen tosissaan. Pakko myöntää, et skeneily ja muu siihen liittyvä Scheisse ei nappaa mua pätkääkään. Epäkelpo klubbaaja?
äm, 7.4.2006 11:04:
En tulis livenä ikinä toimeen muutaman klubituslaisen kanssa.