93 posts, 5 pages, 20,034 views
Tres:
---
UzU:
Antaa asioiden tapella, ei ihmisten.
---
Ai vähän niinku et aseet tappaa - ei ihmiset?
plaque:
---
ALIEN:
---
kilobitti:
---
turku, lahti... ja myös pienet kylät pohjolassa
---
Ei ole maailmassa olemassa paikkaa johon ei huumeet yltäisi.
Chare:
i would like to make a prejudice: mä en tiiä mist mulle on tullu sellanen mielikuva, et ne ketkä diggailee kiksuu on jotenki tylympii tms ja niiden seas liikkuu paljon enemmän huumeiden käyttäjii ku niiden ketkä kuuntelee enemmän hardii.. ja hc:n ystävät on jotenki tuttavallisempii ja ystävällisempii. en sit tiiä onko näin.. tää on niin yleistys, tiedän!! mut ennakkoluuloihan täs topicis haettiin, tällanen mulla on.
Veivi:
---
*äMpS*:
---
ALIEN:
ennakkoluulojen ansiosta klubbarin ihmisillä on ties kuinka hauskoja eikä ehkä niin hauskoja mielikuvia toisistansa ettei mitää järkkee :D
---
SO TRUE*joo*
---
Sunhan tää pitäs erittäin hyvin tietää...
ALIEN:
---
Veivi:
---
*äMpS*:
---
ALIEN:
ennakkoluulojen ansiosta klubbarin ihmisillä on ties kuinka hauskoja eikä ehkä niin hauskoja mielikuvia toisistansa ettei mitää järkkee :D
---
SO TRUE*joo*
---
---
siis kumman? :D
Veivi:
---
*äMpS*:
---
ALIEN:
---
SO TRUE*joo*
---
mayah:
Jos tämä tyyli vaivaa sinua tai jotakin muuta, toivoisin asiasta palautetta privaan tai moderointitopikkiin, koska tarkoitukseni ei missään tapauksessa ole pahoittaa kenenkään mieltä tai luoda itsestäni pissapäistä mielikuvaa ja koska tällaisen palautteen saaminen tällaisessa yhteydessä saa minut hieman surulliseksi.
Ana:
Tossa vois nimen alla toki lukea että "Moderaattori", niin ei tarttis erikseen allekirjottaa mode-maijana, koska nythän teitä jumalia ihmisten keskuudessa ei erota muuta kuin siitä lämpimän pörröisestä stä turvallisuuden tunteesta, minkä te ympärillenne luotte :)
keisha:
Minun ennakkoluuloni: Ihmiset, jotka liittävät postauksiinsa kilokaupalla hyppiviä ja pomppivia hymiöitä, eivät osaa ilmaista itseään sanallisesti, ja ovat kenties hieman tyhmiä.