kilobitti:
Esim. Karjaalle tsekkailemaan menoa, seudulla on kokoisekseen alueeksi todella merkittävä huumeongelma.
Oh, niinkö?? Ja siellä vietin lapsuuteni.. no, onneksi olen muuttanut pois
93 posts, 5 pages, 20,029 views
kilobitti:
Esim. Karjaalle tsekkailemaan menoa, seudulla on kokoisekseen alueeksi todella merkittävä huumeongelma.
AlinElin:
---
Neko:
(ei sillä että homoissa on mitään vikaa...
---
mitäs vikaa nyt homoissa on?
ALIEN:
---
keisha:
Minun ennakkoluuloni: Ihmiset, jotka liittävät postauksiinsa kilokaupalla hyppiviä ja pomppivia hymiöitä, eivät osaa ilmaista itseään sanallisesti, ja ovat kenties hieman tyhmiä.
---
..tai sit vaan laiskoja ja ne ketkä sanovat näitä henkilöitä tyhmiksi ovat vain (ennakkoluuloisesti) nettiargumenteista riippuvaisia, ylimielisiä, kyynisiä ja tietty harvinaisen tylsiä netin monipuolisten tyylien suhteen tuoda esille tunteitaan ;)
angelus:
---
Cloud:
Mun statement. kaikilla foorumeilla on aina pätemisen tarve jostain syystä.. Mutta jotenkin täällä klubituksessa tämä pätemisen tarve multiploituu miljonanpotensiin.. Pätemistä ja pätemistä..
---
Et siis vielä ole nähnyt SA:n forumia :D
keisha:
Hitto, , no mut jos lisään tähän postaukseen tän ja tän *kiitoskiitos**juonittel*
niin silloin osaan tuoda tunteeni monipuolisesti esille. Ihquu!
Ai vittu, mut mähän olinkin kyyninen.
Juhgu:
Eikö kellään ole enää kunnon ennakkoluuloja toisista klubittajista? Alkaa pikkuhiljaa kaduttaa tuo omakin postaus :)
Cloud:
Mun statement. kaikilla foorumeilla on aina pätemisen tarve jostain syystä.. Mutta jotenkin täällä klubituksessa tämä pätemisen tarve multiploituu miljonanpotensiin.. Pätemistä ja pätemistä..
pHaze:
Mä olen kanssa aina ihmetellyt että miten tietonsa ja/tai mielipiteensä voimakaskaan ilmaiseminen mitenkään korreloi pätemisen kanssa. Ne päteköön joilla siihen on tarvetta, me muut saatetaan ihan oikeasti vaan puhua asiasta ja nauttia väittelystä ja sen tuomista opetuksista ja näkökulmista.
Jone:
---
Cloud:
---
Mun ennakkoluuloni tällaisia "pätemisestä" syytteleviä ihmisiä (joita on muuten paljon) kohtaan on se, että tollaseen kuittailuun taipuvat lähinnä ne käyttäjät, jotka syystä tai toisesta eivät juuri muuhun kykene. Yleisimmin "pätemisestä" saa mun käsitykseni mukaan kuulla PLUR-palloilta, joiden sanallinen kyvykkyys loppuu kuin seinään jos pitää oikeasti puhua jostain asiasta vähänkin deepimmin. Saa korjata.
kirsch:
Kaikki savolaiset on.... ..no, savolaisia..