edit: Ezzyn mieliks vaihdoin topikin nimen.
93 posts, 5 pages, 20,026 views
Urjala:
Siis kaikki kehonrakentajathan on natseja, tai ainaski i... He-Man on jees
Jone:
No, mä aloitan sitten ihan suoraan kohdistamalla tämän pariin henkilöön:
Uskoakseni Thomaksella ja Flaikulla on jotain todistamisen tarvetta itselleen ja muille, koska heidän pitää mennä muiden levynmyyntitopiciin jauhamaan paskaa myynnissä olevan musiikintyylistä. Mun ennakkoluuloinen mieleni kertoo mulle, että pitää varmaan olla kauhean varma kuuntelemansa musiikin erinomaisuudesta verrattuna kaikkeen muuhun, että laukoo sellaista.
-
(BTW... BRING IT ON! )
thomas:
totesin vain polkka myy, koska se myy. ainakin täällä klubbarissa.. onko
kukaan edes vilkaissutkaan mun myytäviin trancelevyihini ? heti kun tuli
polkkaa myyntiin niin jengi kuolasi jo perään. pitänee kai ruveta polkka-dj:ksi
Jone:
---
thomas:
---
Ensimmäinen virheellinen ennakkoluulo korjattu siis.
PS. Susta tulis oivallinen polkka-DJ. Voin myydä sulle muutaman niittipannan vanhoista varastoistani ja ootkin jo uran kanssa hyvässä alussa.
Fucking Nobody:
Mä en myöskään ymmärrä sitä, kuinka ihmiset aina luulevat tietävänsä mitä muut heistä ajattelevat. Aika telepaattista jengiä. Eihän kukaan nyt jumalauta tiedä mitä muut siitä ajattelee!
Jone:
Itseasiassa usein joku vasikoi kyllä ne muiden ajatukset jostain tietystä henkilöstä tälle henkilölle vaikka ne puhuttaisiin kuinka varovasti selän takana.
Minä meitsin vasikat
Fucking Nobody:
Aika paksua. Missä vitun lastentarhassa jengi täällä elää? Tosi ikävää jos ei osata puhua muista mitään positiivista. Vielä ikävämpää jos on oikein koneisto valjastettuna paskapuheiden levittämiseen. Tämäkö nyt on totuus kaiken virtuaalihalittelun takana?
Tunne Jone itsesi toki vapaaksi korjaamaan lausuntoasi....
Jone:
Sanoit ettet ymmärrä miten joku vois tietää mitä muut siitä ajattelee. Kyllä mä vaan tiedän aika hyvin mitä musta ollaan mieltä milläkin taholla, koska pikkulinnut sen mulle livertävät.
Fucking Nobody:
Uskooko Jone livertäviä lintuja?
Fucking Nobody:
Edelleenkään en usko että ihmiset tietävät mitä toiset heistä ajattelevat. Heikon itsetunnon kehittämisen A ja O on olla kiinnostunut siitä mitä muut ovat sattuneet milloinkin susta puhumaan ja kysellä sitä livertäviltä linnuilta. Entäs jos ne livertää paskaa tai ovat itse ymmärtänee väärin?
Fucking Nobody:
Elätkö sä Jone elämääsi muiden mielipiteiden kautta?
Jone:
---
Jone:
---
Fucking Nobody:
Uskooko Jone livertäviä lintuja?
---
Hyvin monissa tapauksissa kyllä. Mulla on heidän kohdallaan tapauskohtaiset syyni uskoa, joista päälimmäisenä usein vuosien ystävyys.
thomas:
Jone:
Onko sulla muuten diagnosoitu minkäänasteista paranoidista käyttäytymistä jos epäilet frendiesikin sanoja?
JussiS
hyvä avaus, mut vielä parempi jos nää yhdistettäis aina johonkin tiettyyn henkilöön. Ei sit tarvis arvailla mitään :)