päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,293,504 views

Avatar
#17221 • • Gini Guest
Uskomatonta (ja todella säälittävää) miten jotkut ihmiset ovat jääneet henkiseltä kehitykseltään yläasteen tasolle.*dissaa*
Surullista sen vuoksi, että nämä valehtelevat ja keksivät juttuja viattomista ihmisistä. Oksettaa sellaset idiootit.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#17222 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kone päästi sen verran pahaa ääntä, et voin olettaa tän kosahtavan hetkenä minä hyvänsä *uuh* Kauhee hätä evakuoida kaikki rakkaat valokuvat (viel kun ei oo mitään isoo muistitikkuu tai mitään mihin ne järkevästi sais) ja koneel on mm. setti mun ekoista bileistä *nyyh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

styrOx

Posts: 485

#17223 • • Edited styrOx Hardcore Hooligan!!!
hattu, lettu, kettu ja batteri kossu *grr* *toktok*

sain just vaihdettuu talvirenkaat autoon ja nesteet vaihdettua ni jarru putki ilmeisesti poikki......ihan ilman mitään syytä hajos keskellä stadii *uuh*

oli meinaan kiva ajella kuuden aikaa ilman jarruja pelkällä känkällä....onneks ei ollu paljoo liikennettä...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

blastic

Posts: 930

#17224 • • blastic ballistic ballstick

styrOx, 4.11.2006 11:33:
sain just vaihdettuu talvirenkaat autoon ja nesteet vaihdettua ni jarru putki ilmeisesti poikki......ihan ilman mitään syytä hajos keskellä stadii *uuh*



Jaiks, mulla kävi samalla tavalla kerran renkaiden vaihtamisen jälkeen. Onneks kuitenkin olin ihan maalla joten ei paljoo haitannu vaikka painelin risteykseen kolmion takaa vauhtia hiljentämättä *hih*. Jos en siinä risteyksessä olis huomannu niin pahimmassa tapauksessa seuraavan kerran olis tarvinu jarruttaa n. 30 km päässä.
asdf

Posts: 3,155

#17225 • • asdf
Ei se viina taida vaan sopia mulle. Jos seuraavilla kerroilla keskittyis vaikkapa niihin miedompiin sitte *hmph*
Careen

Posts: 74

#17226 • • Careen d a n c e m a c h i n e s
Niin ja sit tän hetkiset huonot asiat *ding* Parisuhde elämä on ainakin ihan päin vittuja. Kun nyt on käynyt jo niinkin hassusti et rakastan tyttöä jota en enää halua, eli vähän vaikea homma selvitettäväks. Mut aika parantaa haavat ja kun asiat miettii kerralla läpi, niin niitä ei tarvitse enää alkaa kertaamaan. Pitää vaan olla varma siitä mitä haluaa *hymy*

-Careen-

--
K

Dana

Posts: 647

#17227 • • Dana
*uuh* mun napa on ihan pipi.. prkl uus koru pöpöttänyt sen vaikka kuinka uittelin septidinissä *sars* sattuu..
Avatar
#17228 • • Säty Guest
Mun masu on kipeä..=(
Muhvi-

Posts: 303

#17229 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Nuhayskäpipi. :( pitkään aikaan ei oo päätty tanssimaan ja nyt perjantaina olis ollu Synapsit, mutta ei olin pipinä. *nuha**uuh*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Miinapiina

Posts: 3,494

#17232 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
olen tunnevammainen ääliö... ja ulkona on liikaa pakkasta iyyyy

--
pinkki on pop!!!

Waakku

Posts: 158

#17233 • • Waakku
Nyt lekuri kerto että murtuneiden nikamien lisäksi mulla on kylkiluitakin murtunut ja pituudesta on hävinnyt 4cm. Kuulemma on ollut suhteellisen kova elvytys mitä mulle on tehty. *Ahdistaa* *eiei*

--
- ? -

UnityF

Posts: 15,721

#17234 • • UnityF joo just se

Waakku, 5.11.2006 09:34:
Nyt lekuri kerto että murtuneiden nikamien lisäksi mulla on kylkiluitakin murtunut ja pituudesta on hävinnyt 4cm. Kuulemma on ollut suhteellisen kova elvytys mitä mulle on tehty. *Ahdistaa* *eiei*



auts *lohduttel*
Miksi sua on elvytetty?
Tossa on varmaan piiiiitkä paraneminen.. *uuh*

*hali*
nomic

Posts: 4,120

#17235 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Viikko ilman nettiä ja seuraava vielä edessä. :(
Waakku

Posts: 158

#17236 • • Waakku

UnityF, 5.11.2006 10:30:
---
Waakku, 5.11.2006 09:34:
Nyt lekuri kerto että murtuneiden nikamien lisäksi mulla on kylkiluitakin murtunut ja pituudesta on hävinnyt 4cm. Kuulemma on ollut suhteellisen kova elvytys mitä mulle on tehty. *Ahdistaa* *eiei*

---


auts *lohduttel*
Miksi sua on elvytetty?
Tossa on varmaan piiiiitkä paraneminen.. *uuh*

*hali*



Jaa-a senkun tietäis. Mä menin vaan kipeen selän takia lekurille, missä meni sitten taju. Sieltä vietiin sairaalaan, missä menin sitten elottomaksi jolloinka sitten elvytettiin. Mitään ei oikeastaan ole vielä selvinnyt mutta nikamathan on menetyttyä kauraa, ne ei korjaannu. Maanantaina selviää että onko mulla osteoporoosi, muuten tää jää kaiketi mysteeriksi.
Kiitoksia halista *hali*

--
- ? -

JetZe

Posts: 221

#17237 • • JetZe

Waakku, 5.11.2006 11:04:



Jaa-a senkun tietäis. Mä menin vaan kipeen selän takia lekurille, missä meni sitten taju. Sieltä vietiin sairaalaan, missä menin sitten elottomaksi jolloinka sitten elvytettiin. Mitään ei oikeastaan ole vielä selvinnyt mutta nikamathan on menetyttyä kauraa, ne ei korjaannu. Maanantaina selviää että onko mulla osteoporoosi, muuten tää jää kaiketi mysteeriksi.
Kiitoksia halista *hali*




auts :/ otan osaa..

en voi kuvitella edes,miltä tuo tuntuu.. :/
mutta koita jaksaa.. :)
Marjo

Posts: 1,796

#17238 • • Marjo pupuTupuna
Alko tuntua siltä, että oisin tulossa kipeeksi. *eikä*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#17239 • • Lost-Soul los pallos
Eikö ihmisillä oikeesti ole mitään tekemistä *toktok**senkin**senkin**eiei*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Ozie

Posts: 1,389

#17240 • • Ozie
Tuli eilen ostettuu muutama pullo kuohuviinii ja nyt on sen mukanen fiilis. Ihan uskomaton darra, voi tätä särkylääkkeiden määrää taas.