Surullista sen vuoksi, että nämä valehtelevat ja keksivät juttuja viattomista ihmisistä. Oksettaa sellaset idiootit.
31,307 posts, 1,566 pages, 8,550,091 views
styrOx, 4.11.2006 11:33:
sain just vaihdettuu talvirenkaat autoon ja nesteet vaihdettua ni jarru putki ilmeisesti poikki......ihan ilman mitään syytä hajos keskellä stadii
Waakku, 5.11.2006 09:34:
Nyt lekuri kerto että murtuneiden nikamien lisäksi mulla on kylkiluitakin murtunut ja pituudesta on hävinnyt 4cm. Kuulemma on ollut suhteellisen kova elvytys mitä mulle on tehty. *Ahdistaa*
UnityF, 5.11.2006 10:30:
---
Waakku, 5.11.2006 09:34:
Nyt lekuri kerto että murtuneiden nikamien lisäksi mulla on kylkiluitakin murtunut ja pituudesta on hävinnyt 4cm. Kuulemma on ollut suhteellisen kova elvytys mitä mulle on tehty. *Ahdistaa*
---
auts
Miksi sua on elvytetty?
Tossa on varmaan piiiiitkä paraneminen..
Waakku, 5.11.2006 11:04:
Jaa-a senkun tietäis. Mä menin vaan kipeen selän takia lekurille, missä meni sitten taju. Sieltä vietiin sairaalaan, missä menin sitten elottomaksi jolloinka sitten elvytettiin. Mitään ei oikeastaan ole vielä selvinnyt mutta nikamathan on menetyttyä kauraa, ne ei korjaannu. Maanantaina selviää että onko mulla osteoporoosi, muuten tää jää kaiketi mysteeriksi.
Kiitoksia halista