päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,230,376 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#14661 • • Fyrisch
en saa enaa mistaa nikotiinituotteita ja iski semivakavat ku viimeks torstaina poltin yhden (1) savukkeen *eiei* *hikoil*
Freja

Posts: 8,775

#14663 • • Freja Sihteeri
Mielettömän hirveet painajaiset yöllä *uuh* Ei niistä päässyt millään eroon :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

bubbelgum

Posts: 2,477

#14664 • • bubbelgum ~sylikissa~
Joko mulla on ihan saatanan pahat allergiaoireet tai oon tulossa kipeeks. Either way, ärsyttävää. *uuh* *poks*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Zandy

Posts: 273

#14665 • • Zandy
Kauhea olo, jota ei itsekään ymmärrä. Pitkästä aikaa ihan vitun paha olla. Tekis mieli ryömiä jonkun kiven alle ja jäädä makaamaan sinne.

Niin ja juuri kuulin, että Juuso, mun koira, ei taida elää enää tämän kesän yli.

*nyyh*
bubbelgum

Posts: 2,477

#14666 • • bubbelgum ~sylikissa~
Voi *tun perse. Olin ottanu puffetti jäätelön pakkasesta, ja unohtanu sen tohon pöydälle. En tiiä kuin monta tuntii se ehti tossa olla, mut oli ihan mössönä jo. No, onneks sentään ei ollu paketti vuotanu, se se vasta oliski ollut kivaa alkaa siivota jäätelöö pois joka puolelta keittiöö. Että osaan sit olla hyvä. *igor*

--
Hullu ku pullosta tullu.

UnityF

Posts: 15,721

#14667 • • UnityF joo just se
Meijän peli telkkari alkoi haisee sillee palanneelle, ei muuta kuin töpselit irti seinästä ja nyt se nököttää tossa turvallisimassa nurkassa ja kyylään sitä kokoajan että ei tapahu mitään. Haju ainakin jo hellitti. Vähänkö säikähin et se syttyy viel palaa. Nyt pitää miettii miten sen hävittää turvallisesti.

positiivisenä asiana on se et nyt hankitaan varmaan se uusi peli telkkari mitä oon himoinnu *hih* & jouluna saan 32-tuumaisen normi telkun *hihu*
RiD

Posts: 2,817

#14668 • • RiD Nukemi
en nukkunu silmäystäkään, rupesin taas kelailemaan kaikkee ja tuntu että seinät kaatuu päälle...
Freesi olo töissä *igor*

--
*super* *possu*

Avatar
#14669 • • cjet Guest
Loma loppu.. *dissaa*
nomic

Posts: 4,120

#14670 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
selkää bugaa jotenkin kokoaika, sama angsti kokoaika päällä ja vituttaa ilman syytä. olis jo ilta, niin vois nukkua
Danskuh

Posts: 675

#14671 • • Danskuh pikku-Dee
MAAAAAAAAAAAAAANATAI...hirvee päivä...pitäs olla virallinen lepopäivä...varsinki ku on koko kesän töis.. :(((( no mut enää 4päivää nii on viikoloppu:D
-Kerttu-

Posts: 4,542

#14673 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Vituttaa, ahdistaa ja menee hermo..*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sir Paramount

Posts: 383

#14674 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
takas duunissa, loma oli ja meni. vituttaa niin ettei eteensä näe. voi perseen perse. *eiei*

--
Suits you, Sir!

Citty

Posts: 113

#14675 • • Citty
Frendejä indonesiassa, on vähän huoli kun ei saa luurilla kiinni.... nyt ei muuta ku täytyy toivoa että sieltä kuuluu jotain ja pian*uuh*
iriil

Posts: 371

#14676 • • iriil
Ilosaarirock on ohi. Se hetki kun tuntuu että kesä alkaa kääntyä todenteolla syksyyn. Tällä viikolla on vielä pakko pestä pyykkiä kun viikon päästä lähtee kahden viikon reissuun festivaalitöihin, vaikka vasta edellisestä selvisi. Hieman on takki tyhjä ja haikea fiilis.
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#14677 • • Edited Peikkotyttö
Rahat loppu jotakuinkin kuukaudeksi, jääkaappi totaalisen tyhjä,laskut maksamatta,bussilippu ei enää voimassa.*nyyh*
Kesälomaa vielä kaksi viikkoa jäljellä,mutta eipä siitä mitään iloa ole kotona istuessa ja pitkästyessä.

--
Groove is in the Heart

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#14678 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tämäKIN kesä on mennyt rahahuolien kanssa
tuskailemiseen... VAIKKA käynkin nyt töissä :(

noh, syksyllä pitäis tilanteen helpottaa!

--
dasinoaisnvs

Kiara

Posts: 42

#14679 • • Kiara
Taas semmonen päivä että ei helevetti. Mun pitäs vaan painua jonnekki kiven koloon ja pysyä siellä.
Fresia

Posts: 764

#14680 • • Fresia vähän outo
Väsyttää, maha kipeä, alaselkä tulessa *uuh* Ja vitutus hiipii nurkan takana, koskahan iskee *hmph*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*