päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,384,446 views

Miru

Posts: 8

#12021 • • Miru
Pyörästä hajosi takakumi, enkä pääse liikkumaan pyörällä kuin vasta kuun vika päivä kun saan rahaa hoitaa muruni kuntoon! *nyyh* 10 päivää ilman fillaria...

olen aivan hajalla...*uuh*
Individual

Posts: 10,942

#12022 • • Individual HYPNO!
Meinasin mokata oikein kunnolla, viimeisen päälle, ei paremmasta väliä ja tästä riittää lapsenlapsillekin kerrottavaa, mutta onneksi sain homman sovittua ja tilanne ei sitten ollutkaan niin paha kuin aluksi luulin, mutta hyvänä opetuksena se kuitenkin toimi.*eiei**toktok**uuh**iloinen**pepsodent**plur*
Aisti

Posts: 402

#12023 • • Edited Aisti Turtiloparabellum
Ok, pakko avautua jonnekin kun tätä ei voi purkaa IRC:ssä tähän aikaan kun kaikki on liian humalassa ymmärtääkseen. Aika pitkä juttukin. Asun kerrostaloasunnossa, missä siis pitää avata rapun ovi erikseen ennenkun pääsee yrittämään itse asuntoon.

Noh, kävipä sitten niin, että tässä pakkasessa se alaovi ei enää auennutkaan. Ja sen verran monta kertaa tuota väänneltiin, että se meni suht muodottomaksi ettei enää sopinut meidän kotioveenkaan.

Sitten lopulta lainasin broidin avainta (baarista) joka jäi tuohon lukkoon sisään (alaoven) mutta avasi sen kumminkin. Sitten kun saatiin se vedettyä ulos niin mun oli pakko jäädä himaan kun voi hyvinkin olla ettei olis enää tulemista promilleissa sitten viideltä aamulla sisään, ja se ei olis kovin mukavaa.

Nyt olen täällä ja venaan juhlijoita, ja maanantaina teettämään pari avainta. Tiedän, en vain osaa, mutta nakertaa ja muut juhlii ulkona ihan tyhmän syyn takia.

Tai siis, muut juhlii ulkona hyvän syyn takia (mun ja kahen muun syndet) mutta itse siis jäin sisään typerästä syystä. XD Mut ei varmaan olis hyvät afterpartyt tuolla kinoksessakaan. x) Sori jätkät oikeesti.
Sjel

Posts: 371

#12025 • • Sjel Apprentice.

Aisti, 21.1.2006 01:28:
-klip-



voi bärse, ei oikeen mikään tunnu onnistuvan :/ otan osaa, olis ollu jees jos jätkäki ois päässy pitkästä aikaa bilettää kunnol :(

--
Will work for bandwith. :)

Aisti

Posts: 402

#12026 • • Aisti Turtiloparabellum
No siis. XD Hyvä et ymmärrätte. Tyhmältähän toi tuntuu, ja se olis niin helppo laittaa humalan piikkiin, mut parempi et kaks juhlijaa pääsee ees himaan _taatusti_ sitten kun pilkku iskee kun mä olen täällä avaamassa ovet.
Avatar
#12028 • • Kauno Saario Guest
ja sen kerran ku mä oon viikonlopun töissä ei tapahdu yhtään vitun mitään. Leffoi ei jaksa kattoo eikä autol ajella...mua huvita saatana mikään *dissaa*
Garo

Posts: 446

#12029 • • Garo #jake
Mulla on silmätulehdus *eikä*

- Garo
Henna

Posts: 4,965

#12030 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Flunssaa.....*sars* Ei pääse treenaa*grr**hmph*
UnityF

Posts: 15,721

#12031 • • UnityF joo just se
en saanu otusta eilen kii ja sen takia kauheet painajaiset *uuh*
tsiisus että on ikävä sitä *nyyh*
Fresia

Posts: 764

#12032 • • Fresia vähän outo
Kerrankin ois hyvä sauma lähteä ulos la-iltana. Ei tenttejä ensi viikolla eikä huomenna ennen iltaa yhtään mitään. Aina joku on lähdössä, missä ne kaikki nyt on...*eikä* No, ehkä mun kannattas edelleen harrastaa rahansäästöpolitiikkaa, sillä jouduin maksaa puhelinlaskun ja capoeiran ens kuun opintolainaerästä...*igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

nethr

Posts: 763

#12033 • • nethr !!
viduuuuuuuuuu, mä haluun mun Kullan kotiin *nyyh* Vielä yli 2 tuntia odottamista *lohduttel*

--
xD

noena

Posts: 3,138

#12034 • • noena first breath after coma
mun masu on kipee *grr**igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

pirpeli

Posts: 5,533

#12035 • • pirpeli

noena, 21.1.2006 17:24:
mun masu on kipee *grr**igor*



Mun kans.*uuh*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

lostgone

Posts: 2,493

#12036 • • lostgone
Mä olen tympiintynyt.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

noena

Posts: 3,138

#12037 • • noena first breath after coma

pirpeli, 21.1.2006 17:31:
Mun kans.*uuh*


Voi ei! Tässä tapauksessa sitte kärsitään yhdessä ja tuetaan toisiamme *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

UnityF

Posts: 15,721

#12038 • • UnityF joo just se
ikävä otusta *nyyh*
mökötän kotona.
zenny

Posts: 1,145

#12040 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Jällee kerran tuli lotottuu ihan turhaa... *grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin