Meinasin mokata oikein kunnolla, viimeisen päälle, ei paremmasta väliä ja tästä riittää lapsenlapsillekin kerrottavaa, mutta onneksi sain homman sovittua ja tilanne ei sitten ollutkaan niin paha kuin aluksi luulin, mutta hyvänä opetuksena se kuitenkin toimi.
Ok, pakko avautua jonnekin kun tätä ei voi purkaa IRC:ssä tähän aikaan kun kaikki on liian humalassa ymmärtääkseen. Aika pitkä juttukin. Asun kerrostaloasunnossa, missä siis pitää avata rapun ovi erikseen ennenkun pääsee yrittämään itse asuntoon.
Noh, kävipä sitten niin, että tässä pakkasessa se alaovi ei enää auennutkaan. Ja sen verran monta kertaa tuota väänneltiin, että se meni suht muodottomaksi ettei enää sopinut meidän kotioveenkaan.
Sitten lopulta lainasin broidin avainta (baarista) joka jäi tuohon lukkoon sisään (alaoven) mutta avasi sen kumminkin. Sitten kun saatiin se vedettyä ulos niin mun oli pakko jäädä himaan kun voi hyvinkin olla ettei olis enää tulemista promilleissa sitten viideltä aamulla sisään, ja se ei olis kovin mukavaa.
Nyt olen täällä ja venaan juhlijoita, ja maanantaina teettämään pari avainta. Tiedän, en vain osaa, mutta nakertaa ja muut juhlii ulkona ihan tyhmän syyn takia.
Tai siis, muut juhlii ulkona hyvän syyn takia (mun ja kahen muun syndet) mutta itse siis jäin sisään typerästä syystä. XD Mut ei varmaan olis hyvät afterpartyt tuolla kinoksessakaan. x) Sori jätkät oikeesti.
No siis. XD Hyvä et ymmärrätte. Tyhmältähän toi tuntuu, ja se olis niin helppo laittaa humalan piikkiin, mut parempi et kaks juhlijaa pääsee ees himaan _taatusti_ sitten kun pilkku iskee kun mä olen täällä avaamassa ovet.
Kerrankin ois hyvä sauma lähteä ulos la-iltana. Ei tenttejä ensi viikolla eikä huomenna ennen iltaa yhtään mitään. Aina joku on lähdössä, missä ne kaikki nyt on... No, ehkä mun kannattas edelleen harrastaa rahansäästöpolitiikkaa, sillä jouduin maksaa puhelinlaskun ja capoeiran ens kuun opintolainaerästä...