päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,649 views

keijukainen

Posts: 1,599

#11921 • • keijukainen kiksumurmeli
katti vietävä taas eläinlääkärii

--
*seepla*

Jammailija

Posts: 3,224

#11922 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 16.1.2006 08:54:
Maanantai..*poks*


Täysin samaa mieltä*poks*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Late

Posts: 3,441

#11923 • • Late team Lasse
Maanantai+eka koulupäivä lomanjälkeen + lauantailta peräisin oleva krapula. *uuh*
Avatar
#11924 • • Taika Guest

Late, 16.1.2006 11:47:
Maanantai+eka koulupäivä lomanjälkeen + lauantailta peräisin oleva krapula. *uuh*


sama juttu.
tai siis maanantai+työpäivä+lauantailta peräisin oleva "heikko olo"+yhä paheneva flunssa*poks*
Late

Posts: 3,441

#11925 • • Late team Lasse

Taika, 16.1.2006 11:49:
sama juttu.
tai siis maanantai+työpäivä+lauantailta peräisin oleva "heikko olo"+yhä paheneva flunssa*poks*



No mutta jotain positiivistä, ainakin kumpikin on ollut selkeesti tarpeeksi reippaana lauantai yönä. *nauru*
Oleanterinkukka

Posts: 183

#11926 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Oon käynyt vaa'assa joskus vuosi sitten viimeksi, ja auts!!!!!!! +6 kiloa!!!!!!! *eiei*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

MiMoSa

Posts: 1,664

#11927 • • MiMoSa
Maanantai ja koulua...*eiei*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

SyndroDome

Posts: 1,103

#11928 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Oltiin viikonloppu mökkeilemässä (mikä oli sinäänsä tosi *plur* *sydän* ) noh mökkireissun saldo: kaks päivää *känni* aamusta iltaan (tai oikeestaan aamusta aina seuraavaan aamuun *hihu*) , poltin ranteeni, hyppäsin perjantai yönä avantoon, mutta se olikin sitten "vähän" jäässä, joten hyppäsin sinne suoraan jäitten läpi, nyt on ylä kroppa täynnä vekkejä ja mustelmia *uuh* Niin ja eilen oli vielä tietysti ihan hirvee darra *hikoil*

Että tämmöstä, kyllähän mökillä pitää aina "vähän" koheltaa *joo*

--
Life is full of choises.

äm

Posts: 2,376

#11929 • • äm
Pappa kuoli lauantaina. *uuh*
Tänään on ollut aika yllättävän pirteä olo muuten, mutta aina välillä tuo muistuu mieleen ja menee naama mutruun.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

*hymy*

Posts: 322

#11932 • • *hymy*
Gyniksellä käynti.. *ällötys
Avatar
#11935 • • GoA Guest
Mulla on ainakin ollut ihan pirun hyvä maanantai. :)
iriil

Posts: 371

#11936 • • iriil
Luin kaverin blogista miten sen koira yrittää parantaa emäntänsä oloa tuomalla oman rakkaan lelunsa emännälle. Tuli mieleen oma hauva ...tuli ikävä sitä vanhaa hölmöä. Sekin kun tietää aina milloin miulla on surkea olo. Sillon se tulee kutsumatta viereen laittaa kuonon mahan päälle, nuolasee kättä pari kertaa, huokasee ja nukahtaa*sydän*
Mutta minä olen nyt siitä hauvasta noin 400km:n päässä*nyyh*
Avatar
#11937 • • GoA Guest
Tuli vedettyä aamulla ennen lenkkiä kupillinen vahvaa vihreää teetä tyhjään vatsaan. Lenkin ajan saikin sitten taistella oksennusta vastaan. Oli siistiä. Tästä lähin vedetään piristeet pillereinä perkele.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11938 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Polvi kipeenä *poks* Ei pääse lähteen salille... Tai voishan sitä mennä, mut ois sit kiva kävellä loppuviikosta kans.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sssan*

Posts: 651

#11939 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
TODELLINEN maanantai-aamu *eiei**toktok* kiukuttelua ja sillensä.

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

NiMo

Posts: 483

#11940 • • NiMo PolkkaPuppe
huomenna on 6h kemiaa ja se lähestyy uhkaavasti... *uuh**grr*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*