päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,117 views

bubbelgum

Posts: 2,477

#5921 • • bubbelgum ~sylikissa~
Joo-o yö loppu sitten tosi mukavasti pahimpaan riitaan siskon kanssa vuosikausiin... Tyylin, "joudunko vetää sua korville vai pidätkö turpas jo kiinni" *blush* Nooh, nyt sidukkaa ja sit nukkuu... Kai se tästä.... *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Saara

Posts: 1,954

#5922 • • Saara #2970
Kissan p*skalaatikko täytyy putsata :(

On siin kuitenkin se hyvä puoli että täällä ei haise sen jälkeen :)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

skiZma

Posts: 165

#5923 • • skiZma Sammakko
Skippasin ranskan tunnit ja nyt käyn kovaa kamppailua et meenkä kansikseen luennolle vai en. Mun itsekuri pettää minä hetkenä hyvänsä!! *pahis*

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

Lallu

Posts: 356

#5924 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Ei enää pelkästään se että koulu v*tuttaa ihan törkeesti vaan myös se et sain tänään selville kuinka PALJON mulla OIKEESTI on poissaoloja per aine.. Jokanen silleen about 20% yli sen mitä voi olla max. poissa *eiei* rangaistuksena kirjoittaa referaatti 300 sivuisesta YRITYSTALOUDEN kirjasta mahd. pian..
Jazmine

Posts: 1,009

#5925 • • Jazmine Pösilö
Todella "hyvät" frendit!!! *dissaa* *kivatsulle*
Sitä tekee kaverin takii tosi paljon, ja sit ku sen pitäs uhrata vkonloppu mulle, niin on helvetin vaikeeta, vaik tietää tilanteeni *grr* Ei sais itkee tollasen ihmisen takii, mut pahalta se tuntuu *nyyh*
Mut onneks mul on hyvä muisti....*muhaha*

--
Polcca on parasta *sydän*

Jusuplussa

Posts: 1,292

#5926 • • Jusuplussa UG-///
että osaakin olla haikee olo...
Mellu-

Posts: 4,006

#5927 • • Mellu-
meinasin ajaa kolarin tänää *uuh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Late

Posts: 3,441

#5928 • • Late team Lasse
eräs hyvä ystävä tehnyt oudon feidaus tempun, en ymmärrä mistä on kyse.
suututtaa mutta toisaalta oon samalla huolissani *poks*
W

Posts: 1,049

#5929 • • W
Koko päivän ollu pää kipeä...ärsyttävää! *eiei*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5930 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jippiin sivut *poks* Päivä päivältä sinne ilmestyy vittumaisempia mainoksia, taas mm. sellanen etten minä parka pääse edes kunnolla katsomaan sähköpostiani... hankin kohta jonkun toisen sähköpostin kun noi sivut vaan pitää pilkkanaan päivästä toiseen *igor**grr**sars**dissaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#5931 • • HRDance Guest
No tuntia aikasemmin taas liikenteeseen kun ei muuten taida päästä duuniin kuin kävellen ->junalla -> kävellen ihan vitusti... *GRR*
martina

Posts: 1,875

#5932 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
voisin vaikka maksaa, että saisin nukkua vielä... *uuh*
Coma

Posts: 705

#5933 • • Edited Coma

martina:
voisin vaikka maksaa, että saisin nukkua vielä... *uuh*



No tehään sillee et 15 eur ja tosta futon aamupäiväks.
KittysDead

Posts: 381

#5934 • • KittysDead Trooper
No saatana se lakko. ei oo totta. *justjoo* Eiks ne oo lakonnu jo varmaa 4kertaa tänävuonna. Saatn äpärät. *piru*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Humppabeibi

Posts: 91

#5935 • • Humppabeibi Söpöilijä
Matikan tenttiä tänään *grr*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

Avatar
#5936 • • Nancy Guest
on vaan niin.....tyhjä olo.....
Dementation

Posts: 2,892

#5937 • • Dementation wednesday?
Olen kipeä... En ole oksentanut sairauden takia vuosiin, mutta nyt heräsin ja heti huippas ja oksetti ihan tajuttomasti... Nyt sitten istun yksin kotona tylsistyneenä ja pahoinvoivana ja juon jaffaa... *uuh*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

*Bixxx*

Posts: 162

#5938 • • *Bixxx*
Jätkä petti, hakkas ja valehteli kaikesta mahdollisesta... Se käytti mua hyväkseen, lainas rahaa ja tavaroita sit otti ja lähti ja tavarat meni sen mukana...
Mulle on käyny toi kaikki ja juuri siitä syystä musta tuli viime viikolla sinkku...
Nyt tuntuu vaan kaikki liian ylivoimaiselta ja jaksaminen on täysi nolla... Masentaa liikaa *nyyh*

--
***TIIKERI***

joun

Posts: 425

#5939 • • joun People want to be needed

*Christina*:
Jätkä petti, hakkas ja valehteli kaikesta mahdollisesta... Se käytti mua hyväkseen, lainas rahaa ja tavaroita sit otti ja lähti ja tavarat meni sen mukana...
Mulle on käyny toi kaikki ja juuri siitä syystä musta tuli viime viikolla sinkku...
Nyt tuntuu vaan kaikki liian ylivoimaiselta ja jaksaminen on täysi nolla... Masentaa liikaa *nyyh*



Kurjaakin kurjempi homma *poks**lohduttel**sääli* Ei tommosta saa tehdä! Koita jaksaa *hymy*

--
Im happy only when Im busy

merqus

Posts: 1,010

#5940 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Hajottaa taas tosi pahasti. Rupeaa olemaan jo mitta täys tätä tyhjyyttä ja painostavaa ahdistusta... *uuh*