päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,382,154 views

ee102

Posts: 775

#8861 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Että voiki ilta mennä päin helvettiä. Mun pyörä jäi kaupunkiin yhen tuttavan pyörään kii. Meidän piti kyllä nähä, sen piti tulla aukaseen se pyörä, mutta eipä se sit tullu! Vitun kiva. Jotain 2,5 tuntia oottelin sitä. Soitinki välillä yhen kaverin puhelimesta ku omassa puhelimessa oli näyttö paskana, eikä sillä siis voinu soittaa. *poks* Enpä sit saanu pyörää, vaan kaveri petti vai voikohan kaveriksi sanoakaan tuollasta. *eiei*

Sit mun ois pitäny lähtä isosiskon kaa baariinki tänään, mutta nyt en enää jaksa, ja ku puhelin sit hajos lopullisesti ni en saanu ilmotettua siskolle, etten lähdekään, vaan tiet meni ristiin. Seki sit vaan sen yhen ääliön takia, joka ei tullukaan ajallaan aukaseen pyörää. Nyt vituttaa, masentaa ja hermoja kiristää ja vaikka mitä ku ei sit tullu koko illasta mitään, puhelin on paskana ja pyörä on kaupungissa. Voi paska! *uuh**nyyh* Ei jaksa, ku väsyttää. Sit isosiskoki oli hirveen pettyneen kuulonen, ku en jaksakaan enää lähtä sen kaa. Harmittaa seki sit itteä, ku sisko on Tampereelta Oulussa käymässä, eikä se nyt täällä niin kauheen kauaa oo, nii että ehtis kunnolla nähä.
Piiuzki

Posts: 870

#8862 • • Piiuzki
No voi elämän kevät ei ois päivä voinu mennä paremmin *grr* *dissaa* *grr*
innae

Posts: 1,377

#8863 • • innae PaskaJätkä
Tallasin koppakuoriaisen päälle.
Hyi hitto. Meinasi tulla ylös.
En sentään kiljunut ja kirkunut ( aika paha ötökkäkammo mulla).
YÖK!
Vieläkin kiertää mahassa ja kylmät väreet menevät selkärankaa pitkin.

--
PaskaJätkä

UnityF

Posts: 15,721

#8864 • • UnityF joo just se

innae, 23.6.2005 01:21:
Tallasin koppakuoriaisen päälle.
Hyi hitto. Meinasi tulla ylös.
En sentään kiljunut ja kirkunut ( aika paha ötökkäkammo mulla).
YÖK!
Vieläkin kiertää mahassa ja kylmät väreet menevät selkärankaa pitkin.



mä ymmärrän sua 150000%
Kun vain luin ton niin nostin jalat penkille...
Kylmät väreet tuli pitkin kroppaa ja mahassa käänty joku tosi ikävästi.. hyi hitto..
yyh.. pakko tärinä kohtaus. hyyyyyyyyi. yyh..
mä en vihaa mitää niin paljon kuin ötököitä..
esim minä & kastemato ei koskaan olla samalla tiellä mä pompin ennemmin kadulla autojen seassa.sen verran kova kammo.
Narya

Posts: 166

#8865 • • Narya Kuolema
öök..kahen aikaan vasta kotiin töistä, ja kohta pitäis taas herätä sinne..*grr*..unohdin mennä nukkumaan vaikka hädin tuskin pysyy ees silmät auki...*ding*..no vielä ehtii vähän aikaa...ois vaan kiva jos sais välillä pidettyä niin monta vapaapäivää kuin listassa lukee...ne viikon parikin vapaata tuntuu hupenevan aina jonnekin kun jollain on sormi turvonnu ja pitää tehä sen vuoro tai jotain vastaavaa...ja koko jussi-vkl tietenkin töissä, eikä mitään hajua kuinka pitkiksi vuorot venyy, ja kulta on koko to-su jossain saakelin savossa *nyyh*...täytyy varmaan poiketa alkossa ennen töihin menoa, ei tästä muuten tule yhtään mitään *känni*

--
Sekavuuden Ammattilainen

jeesboks

Posts: 4,064

#8866 • • Edited jeesboks p u p u
Kylkiin sattuu kun yskinyt niin paljon. Enkä saanut sit viime yönä kunnolla nukuttua *uuh*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Avatar
#8867 • • MiSSy* Guest
Siis miten voi tehdä näin mielettömästi mieli tupakkaa kun ilman sitä yrittää olla *igor*
Siis huippu levoton fiillis... hermostuttaa niin että *hmph*

Muutkin jutut vähän ahdistaa... valitsinkohan nyt ihan oikean hetken tälle lopettamiselle....*uuh*
ETJ

Posts: 1,229

#8868 • • ETJ Failed specimen
Jotku perhana syöny kaikki maustetut suolapähkinät automaatista, mitä mä nyt vetäsen evääksi.
o_°

Posts: 224

#8869 • • o_°

MiSSy*, 23.6.2005 10:16:
Siis miten voi tehdä näin mielettömästi mieli tupakkaa kun ilman sitä yrittää olla *igor*
Siis huippu levoton fiillis... hermostuttaa niin että *hmph*

Muutkin jutut vähän ahdistaa... valitsinkohan nyt ihan oikean hetken tälle lopettamiselle....*uuh*



imo polttamisen lopettamiselle ei oo ikinä oikea aika...voimia jaksamiseen *hymy*

*usetheforce*
Verano

Posts: 4,649

#8871 • • Edited Verano Merituuli
Tulee vähän surullinen olo, kun ihmiset käyttävät termejä/ sanoja alkuperäisen merkityksen ulkopuolella lähinnä hupimielessä. Joillekin muille ne eivät ole vitsailun asia.
Tai sitten välillä tarkoittavat juurikin sitä oikeaa asiaa, mutta heittävät herjaa siitä.


Sitä luulis, että olis jo tottunut, mutta aina se vaan särähtää korvaan ja kirpaisee.
Tuskinpa mitään pahaa tarkoittavat, eivät ehkä vain tule ajatelleeksi asiaa.
Elmiira

Posts: 1,446

#8872 • • Elmiira
Viime öinen neljän tunnin istuskelu Jorvissa *igor*

En saanut mennä kullan mukaan "potilas puolelle",
mut laitettiin odottamaan pimeään käytävään,
kovalle penkille. *grr* Siellä oli toinenkin tyttö,
joka yritettiin heti heittää ulos kun se kulutti aikaansa
nukkumalla, odottaessaan omaa miestään.

Minä sit vain istuin ja kiukkusin itsekseni, ja kuuntelin
sähköovien (ei sivulle liukuva malli, vaan ihan tavan ovi)
vinkunaa, koska ne oli rikki ja avautui ja sulkeutui
KOKO AJAN. Voitte kuvitella miten kireellä mun pinna oli!

Nyt sitten 3,5h yöunien jälkeen väsyttää ihan sikana olla töissä!

Niin ja ei siellä käynnistä edes, ylläri, ollut mitään apua!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#8873 • • hyperventilaatio Guest
Väsyttää, hajottaa ja vituttaa. Hyvä pohja onnistuneelle juhannukselle.
Veivi

Posts: 971

#8874 • • Veivi Pablo

hyperventilaatio, 23.6.2005 12:46:
Väsyttää, hajottaa ja vituttaa. Hyvä pohja onnistuneelle juhannukselle.



*joo* ja siihenku lisää vielä todella vakavan rahapulan nii pitäs olla selvä peli. *piis*

Mut aina on silti ollu hauskaa, ehkä murphyn laki pätee jotenkin toisinpäin juhannuksena. *ding* uskoisin niin. Hyvää juhannusta kaikille tasapuolisesti pohjiin katsomatta. *hymy*
zenny

Posts: 1,145

#8875 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
En tiiä oonks taas tehny jotai väärin ku yks ei voi laittaa viesteihin mitää vastaust.. tuskin oon, ku kuvittelen omas pienes pääs taas kaiken sillee miten asiat ei ees o...
Ja onnensanat arvastaka ei tullu mitää... taas meni 5e hukkaa...mut niit on niin kauheen kiva raaputtaa ni siks niit pitää ostaa....*hih*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8876 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

zenny, 23.6.2005 12:55:
En tiiä oonks taas tehny jotai väärin ku yks ei voi laittaa viesteihin mitää vastaust..



Toi on suurinpiirtein vittumaisinta mitä tiedän, kun ei vastata viesteihin. Noh, oon itsekin pistänyt pahan kiertään ja harrastan tota itsekin nykyään *pahis* hhähähä..

Päivän :( Ihan hirvee olo, pakko nousta sängystä kun tässä kuumuudessa ei pysty nukkumaan, mut kumminkin nukuttais koko ajan niin paljon ettei pysty tekemään mitään. Pää ei toimi yhtään ja itkettää ja masentaa. Ruuasta tulee paha olo ja ei tee mieli tehdä muuta kuin nukkua, muttei enää pysty. Jotenkin tosi levoton olo *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

UnityF

Posts: 15,721

#8877 • • UnityF joo just se

Hyzenthlay, 23.6.2005 13:17:
---
zenny, 23.6.2005 12:55:
En tiiä oonks taas tehny jotai väärin ku yks ei voi laittaa viesteihin mitää vastaust..

---


Toi on suurinpiirtein vittumaisinta mitä tiedän, kun ei vastata viesteihin. Noh, oon itsekin pistänyt pahan kiertään ja harrastan tota itsekin nykyään *pahis* hhähähä..



Onko teille tullu mielee että toisella voi olla saldo loppu että hän ei voi vastaa, tai että hän on sen verran masentunu muuten vain paskana että ei yksinkertaisesti jaksa kiinostuu mistää ja viimeisenä siinä miettii et viesteihin pitäis laittaa jotain takaisin jos ne ei ole kyseisen henkilön mittapuun mukaan tärkeitä.






Mun juhannus on jo pilalla, kiitos kaikille jotka ootte velkaa mut ette maksa niitä, kiitos teidän takia syön juhannuksena ruhtinaallisen aterian.. en pääse edes hankoossa käymään ja en oo varma edes pihlajasaaresta kun ei ole varaa tulla edes helsinkiin. Tässä samalla kiitän myös kelaa ja siitä kun nekään ei ole osannu rahoja laittaa vaan ne on yli 20päivää myöhässä. ai että kun on niin mahtava fiilis kun on 2,73 senttiä kun olis voinu olla se 1000e.
Kiitos kaikesta. *kiitoskiitos* *dissaa*
UnityF

Posts: 15,721

#8878 • • UnityF joo just se
Ja viellä se et just huomasin et mun kissa on oksentanu verta. *super**uuh*
Pakko soittaa nyt lääkärille , onneksi se on tuttu ja häneltä saan laskun mukaan.. huoh.
Ai että kun on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin täydellinen päivä.
wille-r

Posts: 555

#8879 • • wille-r
mut irtisanottiin mun duunista. En tiedä pitäskö olla iloinen vai surullinen. *ding* No ainakin v...taa alkaa taas duunaan hakemuksia.
Kanifarmari

Posts: 479

#8880 • • Kanifarmari
negailuttaa...
Oon läskipaskarumaällölihavapossu*nyyyh*