päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,384,338 views

Cassu

Posts: 634

#4401 • • Cassu Vieras omassa elämässä
ärsyttää kun nukuttaa ja sit tulee taas sade ettei pääse rakentaa valmiiksi sitä ulkorakennustakaan.....ei vaan jaksais nukkuu sellasii kolmen tunnin päikäreitä....menii päivä ihan piloille

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

innae

Posts: 1,377

#4402 • • innae PaskaJätkä
Octoberfestit olisivat pian, muttei ole aikaa eikä rahaa lähteä nautiskelemaan oluesta... Ehkäpä ensi vuonna *juonnitel*

--
PaskaJätkä

martina

Posts: 1,875

#4403 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ruuhka on perseestä.... rannalta himaan kului 45min. tavallisesti matkaan menee korkeintaan 10min. *poks*
lohikarme

Posts: 1,730

#4404 • • lohikarme RitariVittupää
Eräs ihminen ei saa yhtä asiaa hoidettua loppuun...vituttaa sellanen *grr*

--
Qualis artifex pereo

MaSari

Posts: 1,986

#4405 • • MaSari space jammer
Väsyttää, väsyttää, väsyttää.. *haukottel**nukkuu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Violette

Posts: 102

#4406 • • Violette Humppamuija

lohikarme:
Eräs ihminen ei saa yhtä asiaa hoidettua loppuun...vituttaa sellanen *grr*



Sori nyt vaan, mut joskus vaan ei voi sille mitään et kuskiksi lupautuneet keksii parempaa tekemistä *justjoo*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

äm

Posts: 2,376

#4408 • • äm
Vituttaa, kun viikonlopun suunnitelmat meni perseelleen.
Ja se, että korvaava suunnitelma ei etene.
*grr*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#4409 • • Nancy Guest
siskon poikakaveri on joutunu vaikeuksiin...*uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#4410 • • sapeli jokukukamikä?

climate:
vittuilin duunissa työkaverille *uuh*



anteeksipyyntö vois helpottaa...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#4412 • • innae PaskaJätkä
Pitäisi kohta lähteä duuniin ja en ole vielä saanut puettukaan päälle kokonaan ja koirakin on lenkittämättä ja nälkäkin ois ja ei tahtois lähteä töihin*laiskottel*

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#4413 • • sapeli jokukukamikä?

climate:
En mä tiedä loukkaantuiko se. Sekin vittuili mulle koko aamun, joten tavallaan me ollaan nyt ”tasoissa” - vaikka tiedänhän minä sen ettei se silti oikeuta minua tekemään pahaa toiselle ihmiselle jos hän on ensin tehnyt pahaa mulle.



No, jossain vaiheessa ehkä parin päivän jälkeen teet jonkun hyvän tahdon eleen; sanot jonkun kohteliaisuuden (mut ei pakolla vääntäen) tai haet sille kahvin tai lähetät sille jonkun hauskan jutun emailissa... Mulle aineskii tulee parempi olo jos voi piristää jonkun toisen päivää. (Ja koska se vittuili itekin niin sä et varmaan oo tänään sen ykkösmurhe.)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hotblood

Posts: 387

#4414 • • Hotblood
Kesä näivettänyt ihan olemattomiin... *grr* Syksyllä uus ote elämään...

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Avatar
#4415 • • Taika Guest
*nuha*
martina

Posts: 1,875

#4416 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
oltiin sucyn kanssa 3 ja puol tuntii arskaamassa.... ...poltettiin ittemme kummatkin...
”ihan ku kaks marjaa. niin, punasii ku puolukat...”

[muokattu 13.8.2004 00:29]
India

Posts: 475

#4417 • • India
tänään on ihan helvetin huono päivä!
Rocca

Posts: 3,064

#4418 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

martina:
oltiin sucyn kanssa 3 ja puol tuntii arskaamassa.... ...palattiin kummatkin...
”ihan ku kaks marjaa. niin, punasii ku puolukat...”



tän mä haluun nähä *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

micqo

Posts: 1,094

#4419 • • micqo
Tänään oli ihan piip päivä !!! *hmph* 07.00 ylös ja 08.00 kentältä hakee kemistä tulevaa auton ostajaa joka väkisin halus varaa sen multa et tulee sen tänään hakee ja tehdään kaupat,no se heebo siis sit tuli tänään joo...koeajo siinä autoo ja läpistiin kaikkee caccaa siinä ja kaveri vaikutti olevan erittäin kiinnostunut..mä jo siinä ehdin innostuu et jeees kohta pääsee lähtee hemuun ostoksille *juonittel* niin eikös tää stanan jänkhäporo alkanut viilaa pilkkuja *piru* ja sano et en nyt oikein tiedä kun tässä sun autossa on roiskeläpässä halkeema
*ding* mä sanoin et joo,ettei se nyt varmaan maailmaa kaada?
Jänkhä sanoo...pitää soittaa emännälle ja kysyä....emäntä sanoo en voi ajaa rikkinäisellä autolla *taputapu* ja eikös jäänyt sit kaupat tehtyä ton takia..ei siis voi vittu ymmärtää *släp*
No,toivottavasti teen huomen kaupat kun tulee uusi ostajaehdokas aamupäivällä,jos tää olis hieman järkevämpi eikä takertuis johonkin aivan tajuttomiin asioihin..autokin kun on muuten pirun siisti ja hyvässä kunnossa...jep,jep..onnex en ole autokauppias *nauru*
En voi todeta muuta kun et stressi iski ja pahemman kerran tänään..nyt onneks jo hermo lepää *hih*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4420 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ylämäki, alamäki..*dissaa* Miks vitussa mulle kaikki on niin hankalaa..*dissaa*

[muokattu 13.8.2004 00:31]

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..