päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,384,235 views

noena

Posts: 3,138

#8901 • • noena first breath after coma
Söin faijan laittamaa *super*fantastista ruokaa, ja nyt on sellanen olo että poksahdan*poks*
Mut ei se perjaatteessa mitään, se oli kumminkin niin hyvää... ja pari "sauna kaljaa" tähän päälle nii en ehkä kohta inisekkään *hih**känni*

--
TwistedLife™ Amusement Park

AnssiV

Posts: 1,798

#8902 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
No nyt tökkii tosi pahasti... ...vuoden seurustelun jälkeen neiti sanoi ettei tiedä mitä haluaa joten minä passitin neidin kotiinsa miettimään sillä mikään ei ahdista niin paljon kuin se että joutuu olemaan ja viettämään aikaa ihmisen kanssa josta oikeasti välittää ja rakastaa mutta joka ei tunne samoin, päähän siinä leviää... ...vaihtoehtoina on että joko tuo takaisin itsensä tai kämpän avaimen... ...toivon kyllä ensimmäistä vaihtoehtoa... ..mutta aika näyttää, eikä se ole minun päätettävissäni... ...että tämmönen juhannus minulla rrkele!!*poks*
Kuini

Posts: 165

#8903 • • Kuini Vajakki
Mikään ei vain tunnu miltään...*nyyh**nyyh**nyyh*
Broibi otti herneen nenään ihan turhasta.
Äiti suuttui, Isä on muuten vain vihainen

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

onni3mk

Posts: 3,973

#8904 • • onni3mk Onni on.
Mä en taho tehä aamuvuoroa. *igor*

Ei siinä mitään, et joutuu herää ennen viittä, mut se ettei tääl oo tekemistä! 2h oon tääl istunu ja surffannu. *hmph**igor*

--
Onni on.

domi

Posts: 7,069

#8908 • • domi Työn sankari.

onni3mk, 27.6.2005 08:16:
---
DominikH, 27.6.2005 08:13:
---
onni3mk, 27.6.2005 08:04:
---
mayah, 27.6.2005 08:01:
Meillä on piiiiitkä päivä edessä!

---


Jeijj, seuraa *iloinen*

---

May I join too? näyttäis ettei täälläkään oikein oo tekemistä,kun porukka on lomalla *hmph*

---


*joo*

Jeijj, lisää seuraa! *iloinen*


Pitäis kieltää lailla tällaset, 90% kesälomalla, ja ainoo aktiviteetti näyttää olevan sähköpostin lähettely talonmiehen kanssa seuraavalle käytävälle *iihhih* (että se siitä työajan hyvästä käytöstä)
ezzy

Posts: 8,060

#8909 • • ezzy Droid-pappa
järjetön väsymys levottomia unia sisältäneen yön jälkeen. aika O_o
ei jaksa batteryäkään juoda, kun olo vaan pahenis tässä tilassa...enää 6½h duunia
Avatar
#8910 • • MiSSy* Guest
Itku aamulla koska on niin kova ikävä..*nyyh* ja taas duunissa nyt itken... musta tuntuu niin vitun pahalle!!!!!!!!!
Avatar
#8911 • • MiSSy* Guest

Jonulih, 27.6.2005 10:42:
---
MiSSy*, 27.6.2005 10:19:
Itku aamulla koska on niin kova ikävä..*nyyh* ja taas duunissa nyt itken... musta tuntuu niin vitun pahalle!!!!!!!!!

---


Ketä sä kaipaat?*ding*



Juhannuksena kuollutta kissaa *poks*
Piiuzki

Posts: 870

#8912 • • Piiuzki

MiSSy*, 27.6.2005 10:19:
Itku aamulla koska on niin kova ikävä..*nyyh* ja taas duunissa nyt itken... musta tuntuu niin vitun pahalle!!!!!!!!!



voi sua pientä *hali* kyllä se siitä ajan kanssa *joo* *super* *hali*
Philly

Posts: 506

#8913 • • Philly AIM HIGH!
Juhannuksesta toipuminen...
MaSari

Posts: 1,986

#8914 • • MaSari space jammer

Philly, 27.6.2005 11:17:
Juhannuksesta toipuminen...



Tähän voisin yhtyä *poks*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

MissJ

Posts: 17

#8915 • • MissJ Missy
Heräsin siihen, että duunista soitettiin ja kerrottiin, että vakkari palaakin lomaltaan aikaisemmin, joten luvattu kesäduunipaikka peruuntui. Ja tämä on toinen kerta kun mulle käy näin. Eka kerta oli kaks viikkoa sitten ja kyseessä oli eri firma. Miks mulle aina käy näin? Mä en ikinä saa töitä *nyyh*
domi

Posts: 7,069

#8916 • • domi Työn sankari.
Juurikin pääsin aamulla valittamasta siitä,ettei ole oikein tekemistä. Nyt sitä sitten on: Yksi talo ilman nettiyhteyksiä, kaikki laitteet vaihdettu väliltä, vikaa ei löydy. Palkanlaskijoiden ohjelma veti jumiin, tänään palkka-ajot ja niitä ei nyt saada vielä tehdyksi. Pääpalvelimesta, joka hoitaa sähköpostit ja kirjautumiset, muistikampa rikki ja onsite-tukea ei saa kiinni.

Ainii, ja oon ainut atk-tukihenkilö töissä. Ei näin.
Avatar
#8917 • • Taika Guest
*poks*
Lomalta töihin paluu on aina sitten yhtä vaikeaa.
Just nyt ei huvittaisi olla täällä.
Air

Posts: 319

#8918 • • Air
Juhannuskrapula joka kestää luultavast vielä huomisenkin :´(
Lin

Posts: 230

#8919 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Lindab, 16.6.2005 15:44:
Takana vasta 3 työpäivää ja selkä on jo nyt ihan kakkana. Kiitos hyvän työergonomian.
*nyyh*



Uudestaan! Uudestaan! *nyyh*
Hyviä hierojia paikalla?! Anyone?

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

elisha

Posts: 247

#8920 • • Edited elisha Lauma
tänää on kaikki vaan menny päin vittuu...*uuh*
ja aina mä vaan menetän kaiken mikä merkkaa mulle paljon.

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.