päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,442,427 views

Avatar
#842 • • + Guest
nukuin taaaaas pommiin. viddu. no mutta minkäs sille voi ku ei kiinnosta yhtään lähtee luennoille kökkiin.*eiei* taidan jäädä loppupäiväks kotiin.

nukkuisin mieluummin aamupäivät *nukkuu* ja valvoisin yöt.
hallucinogen

Posts: 8,190

#843 • • hallucinogen Edain

Cata:
nukuin taaaaas pommiin. viddu. no mutta minkäs sille voi ku ei kiinnosta yhtään lähtee luennoille kökkiin.*eiei* taidan jäädä loppupäiväks kotiin.

nukkuisin mieluummin aamupäivät *nukkuu* ja valvoisin yöt.



Mä oon viimesen neljä viikkoa ”nukkunu pommiin” tehny hommia kotona mut jonkun pitäs tulla antaa mulle hiilihangosta perseelle et menisin ees tehdyt tehtävät palauttaan jotka on myöhässä *igor* vittu mä oon kyllä saamaton. Varsinkin kun tota matkaakin junalla kestää kouluun 6min....

--
pikku-*possu*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#844 • • Lost-Soul los pallos

hallucinogen:
Varsinkin kun tota matkaakin junalla kestää kouluun 6min....


6 min??? no huh huh... Eihän kukaan nyt tollasii matkoi jaksa kulkee... kyllähän koululle pitää päästä n. 2-4min

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Lost-Soul

Posts: 3,107

#845 • • Lost-Soul los pallos
Pitäis jaksaa tänään olla duunissa klo 22.00 asti... Ei vois vähempää kiinnostaa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

UnityF

Posts: 15,721

#846 • • UnityF joo just se
lähin tänään pajalle mut pääsin vain ulko-ovesta ulos kun jo lensin meijän rappukäytävällä ja taitoin jalkani ja pikkurillini.... sairaalassa käskettin pitää sidettä jalassa perjantaihin saakka ja sit pikkurillissä ens viikkoon kun siihin tuli hiusmurtuma..*uuh*

Vähänkö valitin taloyhtiölle kun ei oltu missään mainittu et raput vahataan... *igor*
Viltsu

Posts: 2,010

#847 • • Viltsu noname
Mites sun Tampereen reissun nyt käy?

Tietty pääset lähtemään, mutta mites sen kiksusormen? *nauru**nauru*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Blues

Posts: 5,414

#848 • • Blues Koning van Afrika
Pikaista paranemista Unity(f) ja toivottavasti paranet lauantaihin mennessä.
Muistakaa kaikki olla kunnolla ja varoa kaikkea mikä saattaisi loukata teidät ettette joudu jättämään Tranzexperiencea väliin.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

UnityF

Posts: 15,721

#849 • • UnityF joo just se
Kiitos blues ja viltsu....*hymy*

Ja minähän en niitä bileitä jätä väliin vaikka mun pää olis paketissa...*pahis*

Mä en ehkä tanssi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljoo tällä kertaa tai no riippuu miten toi nilkka paranee..*iloinen*
ja sormi on jo valmiix pystyssä...*nauru*



olin mä tänään jo jakamassa tranzexperiencen ja roskaclubin flaikkuja vaikka vähän kipeetä teki...*ding*
Blues

Posts: 5,414

#850 • • Blues Koning van Afrika
Laita nilkkatuki niin voit myös tanssia *nauru*
Side ainakin kannattaa laittaa siihen että paranee nopeasti ja kunnolla

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

UnityF

Posts: 15,721

#851 • • UnityF joo just se
juuh kyl mä jotain keksin.... varmaan toi paksu tukiside tulee laitettuu tai jotain muuta vastavaa koska mä haluun tanssii.. varsinkin kun aijon olla 1000000000000000000% humalassa kun on ilmaset viinat tiedossa...*pelle**iloinen*
Avatar
#852 • • hyperventilaatio Guest
Jostain taas kumpusi ihan uskomaton vitutus. *hahjust*
misjah

Posts: 3,373

#853 • • misjah Team Sika
kännykkälasku tuli.. *uuh* ja pitäis maksaa opiskelijoiden palkalla.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk

kuu

Posts: 1,174

#854 • • kuu tyttttö
Yksi paskiainen ei kuitenkaan maksa tänään velkoja niinkuin lupasi.Muuten ei pääse DOKAAAA!!! *hahjust**iihhih**hahjust*

--
köh köh

Viltsu

Posts: 2,010

#856 • • Viltsu noname

Unity(f):
juuh kyl mä jotain keksin.... varmaan toi paksu tukiside tulee laitettuu tai jotain muuta vastavaa koska mä haluun tanssii.. varsinkin kun aijon olla 1000000000000000000% humalassa kun on ilmaset viinat tiedossa...*pelle**iloinen*



*nyyh**nyyh**nyyh* älä!! Menee vaan hyvät bileet hukkaan..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Lost-Soul

Posts: 3,107

#857 • • Lost-Soul los pallos
Ei tuu kouluun menemisestä taas yhtään mitään... taitaa jäädä väliin tänään...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Tiikerriii

Posts: 1,113

#858 • • Tiikerriii Tj
toivoton olo kun olis halunnut apua työvuorojen kanssa,eikä ne keille olen vuoroja tehnyt ei auta*uuh* mitä tästä opimme......

team*hellokitty*

--
RÄYH!!!!

Elsa F

Posts: 2,763

#859 • • Elsa F Koululainen :)
Nukuin ihan liian vähän ja olen sijaisena Keravalla...ja aika pihalla.*ding*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Unik

Posts: 4,117

#860 • • Unik
En saanut nukuttua eli silmät ristissä yritän olla ja oppia koulussa. Perkeleen selkä...aina rikki ja pipi*hmph*