päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,477 views

remotion

Posts: 5,283

#861 • • remotion nostatus guru
tää päivä lähti väärällä jalalla liikkeelle.
eiei, toimitusjohtajakin ehti jo soittaa perään ja vittuilla! *täh*miks!*eiei*
fadeout

Posts: 171

#863 • • fadeout NoStatus
Väsyttää, mutta ei nukuta! Siinäpä kurja tilanne, pitänee odotella iltaa *justjoo*

--
tamppauskone - se olen minä

Mr. Sinner

Posts: 408

#864 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Tulin hetki sitten salilta ja oli ihan helvetinmoinen ruuhka*dissaa**eiei**hmph*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

dirtyface

Posts: 344

#865 • • dirtyface rok.
ttu mikä sää tuolla ulkona.. Sataa ja tuulee ja on tosi kylmä. Onneks koulumatka ei oo pitkä*eiei*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

darz

Posts: 1,127

#866 • • darz

trance(f):
yleinen vitutus: kaikki menee päin v****a!!!!! häätö tulossa, rahat lopussa, sakkoja ja laskuja pitäis maksaa *igor**hmph**nyyh**piru**dissaa**uuh**igor**poks**eiei*



Hahah oikein*dissaa**hmph*
darz

Posts: 1,127

#867 • • darz
Satanu varmaan jo 3pävää ei sinäänsä sitä mitään vastaa oo...ulkona on kiva kävellä myrskyssä mutta toi kylmyys ja muutenki kestäny toi pasha sää jo nii pitkää eih *igor*
Avatar
#868 • • Juzba Guest
Toi v*tun sade, kylmyys ja sit kaiken lisäksi v*tuttaa kun aamulla lähtee ni on pimeä ja sit ku päivällä tulee ni on pimeää.. Mieli masentuu siitä! Ei o mukavaa! *eiei*
dirtyface

Posts: 344

#869 • • dirtyface rok.
Ei taida musta tulla matikanopettajaa.. Puolet laskuharjotuksista pitää kopioida tyttöystävän viime vuotisista*uuh*

Ja toi keli on vieläkin huono*dissaa*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Blues

Posts: 5,414

#870 • • Blues Koning van Afrika

dirtyface:
Ei taida musta tulla matikanopettajaa.. Puolet laskuharjotuksista pitää kopioida tyttöystävän viime vuotisista*uuh*

Ja toi keli on vieläkin huono*dissaa*



Matikka on vain semmoinen joka vaatii työtä ja työtä. Sitten kun siihen on antanut 99% taidoistaan, pystyy sanomaan että osaako sitä sittenkään.
Itselläni tökkii talousmatikka pahemman kerran ja siihen menee aikaa eikä kuitenkaan tahdo aueta kaikki laskut. Olisipa se yhtä yksinkertaista kuin muut aiheet.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

ella_

Posts: 1,329

#871 • • ella_
joo toi talousmatikka on kyl oikein kunnolla äässistä *igor*

--
Elementary, my dear.

äm

Posts: 2,376

#872 • • äm
Kun ei voi olla miettimättä, että saatana. *igor*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Elsa F

Posts: 2,763

#873 • • Elsa F Koululainen :)
Aina vaan väsyttää*nukkuu**igor*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

kilobitti

Posts: 2,419

#874 • • kilobitti 1-2-3 techno

BluesMatikka on vain semmoinen joka vaatii työtä ja työtä. Sitten kun siihen on antanut 99% taidoistaan, pystyy sanomaan että osaako sitä sittenkään.
Itselläni tökkii talousmatikka pahemman kerran ja siihen menee aikaa eikä kuitenkaan tahdo aueta kaikki laskut. Olisipa se yhtä yksinkertaista kuin muut aiheet.



on muuten harvinaisen vaikea aihe kusettamisen kannalta.
Taitaapi olla mun talousmatikat laskettu, ei jäänyt kovin suurta
intohimoa em. ainetta kohtaan *hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Tyly

Posts: 908

#875 • • Tyly
Hmm... matikasta tulee vaan huono olo kun välikoekkin lähestyy ja melkein ymärtää mistä puhutaan. Tosin vielä on tehnyt tähän asti lähes kaikki laskarit. (oikeastaan vaan sen takia, että niiden pisteiden turvin vois päästä läpi). Kun en luota siihen, että saisin tarpeeksi pisteitä kokeista.

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

MaSari

Posts: 1,986

#876 • • MaSari space jammer
Hahaa mua oksettaa *nauru* Pitäis kai syödä jotain niin ei ehkä enää oksettais *slurps*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Mr. Sinner

Posts: 408

#877 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Kolmas yö putkeen ku en oo nukkunu hyvin ja lisäks viime yönä sit ku vihdoinki nukahdin, pääkoppa piristi mua tosi paskamaisella unella.

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

SuttiS

Posts: 3,111

#878 • • SuttiS Drama Queen

elisak:
Aina vaan väsyttää*nukkuu**igor*


Sama juttu. Alan väsyä tähän väsymykseen. *ding*

--
Suoritus tekee mestarin.

She

Posts: 717

#879 • • She
Tänään mä haluaisin valittaa asioista, mutta ei ole ketään kuuntelemassa...*hmph**nyyh*
lostgone

Posts: 2,493

#880 • • lostgone
Hohhoijaa.. Eilen taas epäilyttävä baari-ilta opiskelijabileissä.. liikaa ihmisiä, liikaa konflikteja ja joillakin liikaa viinaa.. olisin hyvin voinnu jäädä kotiin, mut pitipä taas mennä.. *uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.