Cata:
nukuin taaaaas pommiin. viddu. no mutta minkäs sille voi ku ei kiinnosta yhtään lähtee luennoille kökkiin. taidan jäädä loppupäiväks kotiin.
nukkuisin mieluummin aamupäivät ja valvoisin yöt.
Mä oon viimesen neljä viikkoa nukkunu pommiin tehny hommia kotona mut jonkun pitäs tulla antaa mulle hiilihangosta perseelle et menisin ees tehdyt tehtävät palauttaan jotka on myöhässä vittu mä oon kyllä saamaton. Varsinkin kun tota matkaakin junalla kestää kouluun 6min....
lähin tänään pajalle mut pääsin vain ulko-ovesta ulos kun jo lensin meijän rappukäytävällä ja taitoin jalkani ja pikkurillini.... sairaalassa käskettin pitää sidettä jalassa perjantaihin saakka ja sit pikkurillissä ens viikkoon kun siihin tuli hiusmurtuma..
Vähänkö valitin taloyhtiölle kun ei oltu missään mainittu et raput vahataan...
Pikaista paranemista Unity(f) ja toivottavasti paranet lauantaihin mennessä.
Muistakaa kaikki olla kunnolla ja varoa kaikkea mikä saattaisi loukata teidät ettette joudu jättämään Tranzexperiencea väliin.
juuh kyl mä jotain keksin.... varmaan toi paksu tukiside tulee laitettuu tai jotain muuta vastavaa koska mä haluun tanssii.. varsinkin kun aijon olla 1000000000000000000% humalassa kun on ilmaset viinat tiedossa...
Unity(f):
juuh kyl mä jotain keksin.... varmaan toi paksu tukiside tulee laitettuu tai jotain muuta vastavaa koska mä haluun tanssii.. varsinkin kun aijon olla 1000000000000000000% humalassa kun on ilmaset viinat tiedossa...