päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,232,144 views

op-

Posts: 197

#7401 • • op- Negis
Huomenaamulla pitäis lähteä hyvällä possella UGeilemaan vajaaksi viikoksi Berliiniin. Vaikuttaa siltä että suurin osa reissusta tulee kulumaan nettikahvilassa etätyöskentelemässä ja vääntämässä tilastollisen mallinnuksen harkkatöitä jotka olivatkin yllättäen pakollisia. Loppuaika näillä näkymin kuluukin sitten sängynpohjalla flunssaa potemassa. Aina häviää.. *nyyh*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#7403 • • Lost-Soul los pallos
Kiva tehdä tänään labra tehtävii ja huomata huomenna labratuniilla, että kaikki tehtävät tehty väärin...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

sielu hänkin

Posts: 343

#7404 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Ystäväni kanssa aamuinen tappelu. Mä löin häntä avarilla ja jäbä osui mua vahingossa alahuulee käsivarrellaa ku koitti ottaa mua kädestä kiinni ja pistää matalaksi rauhottumaa, ja mulla aukes huuli. Lopuksi viel molemmat räkäsivät toisen kasvoille. Fyysinen väkivalta on pahasta ja mua hävettää!!!!!!!!!!!!

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

anthocyan

Posts: 1,511

#7405 • • anthocyan Kohti valoa...

Lost-Soul:
Kiva tehdä tänään labra tehtävii ja huomata huomenna labratuniilla, että kaikki tehtävät tehty väärin...



*lohduttel* Tiiän tunteen... *uuh*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Bellezaaa

Posts: 573

#7406 • • Bellezaaa Afrodite*

anthocyan:
---
Lost-Soul:
Kiva tehdä tänään labra tehtävii ja huomata huomenna labratuniilla, että kaikki tehtävät tehty väärin...

---


*lohduttel* Tiiän tunteen... *uuh*




ai mä en oo näköjään ainoa....mul on viel tentti huomen ja reaktioyhtälöt on ihan hepreaa *uuh**täh*
anthocyan

Posts: 1,511

#7407 • • anthocyan Kohti valoa...

Cride:
---

ai mä en oo näköjään ainoa....mul on viel tentti huomen ja reaktioyhtälöt on ihan hepreaa *uuh**täh*



*lohduttel* No et kyl oo! Mulle kans neki vaikeit... No mut kiva, et on kohtalotovereit *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Bellezaaa

Posts: 573

#7408 • • Bellezaaa Afrodite*

anthocyan:
---
Cride:
---

ai mä en oo näköjään ainoa....mul on viel tentti huomen ja reaktioyhtälöt on ihan hepreaa *uuh**täh*

---


*lohduttel* No et kyl oo! Mulle kans neki vaikeit... No mut kiva, et on kohtalotovereit *iloinen*




tuli hyvä mieli...*jiihaa*
sapeli

Posts: 11,768

#7409 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Päivän *grr*: okei, kun heräsin tänään, mulla oli 2 hyvää tietokonepeliä mitä pelata. Aloin pelaamaan yhtä vanhaa dos-peliä (Ascendancy) mutta halusin kuunnella samalla musaa; vanhassa pelissä ei ollut äänisetuppia pelin sisällä joten menin soundsetup.exen kautta ja pistin väliaikaisesti äänet pois. Kaikki rullaa ihan hyvin. No, nyt olis kiva kuulla pelin omat äänet taas ja ajan soundsetupin, mutta kah, se ei edes näe niin korkeaa IRQ:ta kuin mitä mun äänikortti käyttää. *hmph* Miten se sitten aiemmin toimi?! *grr* Pitää koittaa jos sitä IRQ:ta sais muutettua alemmaks että toi vanha pelikin sen näkis.

Ja sit se toinen peli - erittäin muikea fps Wheel of Time. Pelaan sitä neljä pitkää kenttää ja just kun on tarina etenemässä niin se jumahtaa Loading-ruutuun. Noh, meikä hakee netistä viimeisimmän patchin siinä toivossa että se korjaisi viallisen kenttävaihdon. Noh, asennan sen siihen pelihakemistoon ja alan ajamaan setuppia, ja se antaa jonkun virheilmoituksen että väärä versio jostain .dll-tiedostosta on siellä eikä aja setuppia loppuun. Noh, koitan käynnistää peliä ja nyt se kysyy CD:tä vaikka alunperin se toimi ilman (imutettu abandonwarena)! *grr* Eli nyt mitä todennäköisimmin täytyy asentaa peli kokonaan uusiks, koittaa asentaa se patch jotenkin eri lailla, ja pelata tuo peli samaan pisteeseen uusiks (ei siihen mennykään kuin joku 5 tuntia *grr*).

*grr* sanon minä. *hmph*

edit: eipä anna winukka mun vaihtaa IRQ:ta *grr* <- eikä tuokaan enää toimi *grr*

edit2: *ding* ajoin sen soundsetupin toista kautta ja nyt kaikki toimii kuin tanssi *ding* outoa. elämä on. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Anny

Posts: 666

#7410 • • Anny Hurricane-Munster
Nousin väärällä jalalla sängystä ja suututin poikakaverinkin... *grr* Olisi pitäny ottaa nouseminen uusiks, niin ku kulta käski, mutta ei! Voisiko joku lynkata aamu känkkäränkän for good?! *ding*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

kmn

Posts: 47

#7411 • • kmn
kohta viikon jo ollu netti katki.. :( "vikaa etsitään".. just joo..
Hrár

Posts: 25

#7412 • • Hrár Fuckyeah
perkele.... ikäkriisiä pukkaa.... ventti taulussa ja otetaan lisää kortteja vaan........*justjoo*

--
Tänään jäljellä elämä

Avatar
#7413 • • ayame Guest
Perus-setti tänään; kaadoin kahvinpurut ohi roskiksen ja tilanne kärjistyi siihen, että koko roskis hajosi lattialle *igor* *nauru*
Individual

Posts: 10,942

#7414 • • Individual HYPNO!

Irmis:
Perus-setti tänään; kaadoin kahvinpurut ohi roskiksen ja tilanne kärjistyi siihen, että koko roskis hajosi lattialle *igor* *nauru*



been there...

Mä keitin kerran duunissa 10 kuppia kahvia, mutten muistanut laittaa kahvipannua paikoilleen. Oli vähän kahvia, siellä ja täällä. *nauru*
MissKoo

Posts: 1,289

#7415 • • MissKoo
Mä olen tullut tulokseen, että mun duuni on pelkkää kopiointia ja papereiden viemistä paikasta a paikkaan b. Välillä saa nitoa *igor*
Nacu

Posts: 1,293

#7416 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Nikitah:
Mä olen tullut tulokseen, että mun duuni on pelkkää kopiointia ja papereiden viemistä paikasta a paikkaan b. Välillä saa nitoa *igor*



Tuu sä tekeen nää mun koulujubat, ni mä voin kopsailla välillä. *jiihaa*

Siis oletan, että tuosta duunista vielä maksetaan ihan kohtis hyvin? *ding*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

MissKoo

Posts: 1,289

#7417 • • MissKoo

Nacu:
---
Nikitah:
Mä olen tullut tulokseen, että mun duuni on pelkkää kopiointia ja papereiden viemistä paikasta a paikkaan b. Välillä saa nitoa *igor*

---


Tuu sä tekeen nää mun koulujubat, ni mä voin kopsailla välillä. *jiihaa*

Siis oletan, että tuosta duunista vielä maksetaan ihan kohtis hyvin? *ding*



Muuten hyvä idea, mutta mun opiskeluajat on (luojan kiitos) ohi, ei pystyis enää millään tekee duunia ja olla koulussa samaan aikaan.. joten ei niin paljon pahaa ettei hyvääkin *palaa kopioimaan* *nauru*
Nacu

Posts: 1,293

#7418 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Mä en saa näitä tehtäviä lykättyä kellekään ja deadlinet painaa päälle! Hermo menee ja stressi iskee! *grr* Ja rahatkin on loppu ja tekee mieli bissee... *uuh*

Iiiiiihan paska päivä ja kohta vielä ruotsin tunnille...

*möks*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

minttu83

Posts: 179

#7419 • • minttu83
Ottaa päähän, että heti kun vähänkin käännät selkäs niin ihmiset rupee juoruileen ja keksiin omia tarinoitaan. Olis ees pokkaa tulla sanoon päin naamaa mutta ei....Hankkisivat oman elämän !!!!*grr*

--
Wake me up when September ends

Bio

Posts: 4,429

#7420 • • Bio The Bullies / Pinky
olipas masentava toi subin leffa