31,307 posts, 1,566 pages, 10,095,004 views
Displacer:
---
Dueno:
http://www.abeonas.net/kuvat_vili.html
päivän söpöilyt tuli täyteen kyl noista kuvista :)
: okei, kun heräsin tänään, mulla oli 2 hyvää tietokonepeliä mitä pelata. Aloin pelaamaan yhtä vanhaa dos-peliä (Ascendancy) mutta halusin kuunnella samalla musaa; vanhassa pelissä ei ollut äänisetuppia pelin sisällä joten menin soundsetup.exen kautta ja pistin väliaikaisesti äänet pois. Kaikki rullaa ihan hyvin. No, nyt olis kiva kuulla pelin omat äänet taas ja ajan soundsetupin, mutta kah, se ei edes näe niin korkeaa IRQ:ta kuin mitä mun äänikortti käyttää.
Miten se sitten aiemmin toimi?!
Pitää koittaa jos sitä IRQ:ta sais muutettua alemmaks että toi vanha pelikin sen näkis.
Eli nyt mitä todennäköisimmin täytyy asentaa peli kokonaan uusiks, koittaa asentaa se patch jotenkin eri lailla, ja pelata tuo peli samaan pisteeseen uusiks (ei siihen mennykään kuin joku 5 tuntia
).
sanon minä. 
<- eikä tuokaan enää toimi 
ajoin sen soundsetupin toista kautta ja nyt kaikki toimii kuin tanssi
outoa. elämä on.
Irmis:
Perus-setti tänään; kaadoin kahvinpurut ohi roskiksen ja tilanne kärjistyi siihen, että koko roskis hajosi lattialle![]()
Nikitah:
Mä olen tullut tulokseen, että mun duuni on pelkkää kopiointia ja papereiden viemistä paikasta a paikkaan b. Välillä saa nitoa

Nacu:
---
Nikitah:
Mä olen tullut tulokseen, että mun duuni on pelkkää kopiointia ja papereiden viemistä paikasta a paikkaan b. Välillä saa nitoa
---
Tuu sä tekeen nää mun koulujubat, ni mä voin kopsailla välillä.
Siis oletan, että tuosta duunista vielä maksetaan ihan kohtis hyvin?