päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,816 views

aivastus

Posts: 499

#6581 • • aivastus Ärsyttävä
Taatana, yritä tässä sitten jotain miksejä hakea kun mitään ei löydy enää. Ei löydy Psykerön metsäsettejä eikä Mayahin musakkia. Ei oo kivaa *nyyh*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Avatar
#6582 • • ayame Guest
...no kun se mun "suhde" takkuaa ja koko ajan vaan pahemmin *nyyh*
Avatar
#6583 • • Taika Guest
Ikävä*uuh*

Onneksi pari päivää kestänyt huonovointisuus alkaa vähän helpottamaan, ei jaksaisi enää yhtään olla kotona..*eiei*
Jazmine

Posts: 1,009

#6584 • • Edited Jazmine Pösilö
Näin painajaista.. exästä.. *uuh* Oon vissin kelannu sitä juttuu vähä liikaa *eiei*
Paska päivä.. todella masentava.. Jonna Tervomaan Rakkauden haudalla on soinu melki koko päivän.
Miten voi sattuu viä näin paljon? Aika parantaa haavat.. mut miksei se oo sitä tehny, vaik sitä on menny melkosesti jo??? *nyyh*

"Pelasta mut, jos sinulla on aikaa, pelasta mut... pelasta..."

HELVETTI, ei enää yhtäään muokkausta! Jos käyttäs sitä esikatselua sit vaiks... *aarrgghhhhh!!!!*

--
Polcca on parasta *sydän*

Avatar
#6585 • • pia^^ Guest
Ostin 120e joulu koristeit *uuh* sinne meni taas rahat *nauru*
artturi

Posts: 446

#6587 • • artturi
Vituiks meni taas. turhan raatamisen jälkeen ei jäänyt jälleen mitään muutakuin ******
blueangel

Posts: 328

#6588 • • blueangel
Broidin tyttöystävän auto pöllittiin tänään....*grr*
darkfr

Posts: 232

#6589 • • darkfr d:play
mikäs se nyt olis. no varmaan se että taas on tullut 70h valvottua. pikkuhiljaa pitäisi siis ehkä harkita nukkumistakin.

--
4/4

Avatar
#6590 • • Enkeli Guest
V***n uniongelmat ja painajaiset *dissaa* Ihan puolkuntoinen kun ei saa nukuttua *kivatsulle*
Mellu-

Posts: 4,006

#6591 • • Mellu-
*grr* nivelongelma *uuh* kaikissa nivelissä perinnöllinen vika, eli siel on jotain epämäärästä hötöä joka saa aikaa nivelten lukkiutumisen ja nyt on menossa lukkoon molemmat kyynärpäät *nyyh* vkonloppuna ois kaks peliä joten tästä tuulee varmaan tosi kivaa *ding* ja lisäks nää kädet on ihan sairaan kipeet

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#6592 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
Mun kädessä on jotain vikaa. Pitää huomenna mennä lääkäriin. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa.



Sul on todnäk. hiirikäsi eli pieni tulehdus rannetupissa, sä tarttet paremman työtason. Sellasen missä koko käsi voi levätä kyynärpäästä ranteeseen asti. Ja sit kunnon hiiren, ni ei tartte jännittää rannetta niin paljon ku liikuttelee sitä, ja sit kans kunnon hiirimaton. Ja rannetuellisen näppiksen.
Shaz

Posts: 324

#6593 • • Shaz team Wittupäät
Mun päätä särkee, mun pitäs tehä sata asiaa ja mennä viideks duuniin. Enkä taida päästä bilettää tänää *nyyh*
Verano

Posts: 4,649

#6594 • • Verano Merituuli
täälläkin podetaan päänsärkyä *poks*
silmiä särkee eritoten, yritän tätä ruutua tihrustaa huonolla menestyksellä. onneksi silmiä voi pitää kiinni kun puhuu puhelimessa... vaikka toki välillä pitää varovasti toista silmää raottaa et pystyy lukee, ja tarkistaa et on näpyttelemässä oikeelle riville. joo ja surffailles on kai pidettävä silmiä auki :/

ah, heti nukkuu ku pääsen himaan. pitäs vaan illalla taas jaksaa.

ja vielä esittää pirteetä kohta alkavassa kokouksessa. hah.

no olipahan ainakin helvetin kiva ilta eilen, frendin synttärit. jimi tee oli jee, tuomas tee vielä enemmän jee. mutta kuka nyt vois olla rakastamatta tuomas toivosta *sydän*
pupuankka

Posts: 869

#6595 • • pupuankka poly-wtf?!
Päivän raah: unohdin äkkiä mun nettipankin asiakasnumeron. *kivatsulle* Eivätpä nuo tunnukset oo mulla olleetkaan kuin muutaman vuoden. *justjoo* tartteis maksaa laskuja mutta... hemmetin kananmuisti! *grr*
jeesboks

Posts: 4,064

#6596 • • jeesboks p u p u
Siskon 11 vuotiaan tytön on tänään todettu sairastavan imusolmuke syöpää *nyyh*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#6597 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Söin kolme lihistä. Sinänsä positiivista et on ruokaa talos, mut nyt on öklö olo! *poks* Mä teen näin lopuille lihiksille... *kivatsulle*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

Jazmine

Posts: 1,009

#6598 • • Edited Jazmine Pösilö

Enkeli:
V***n uniongelmat ja painajaiset *dissaa* Ihan puolkuntoinen kun ei saa nukuttua *kivatsulle*


*eiei* Toi on karseeta... munkin insomnia-putki jatkuu *grr* Eihän sitä oo jatkunu ku 6kkta....
Onneks en oo nähny painajaisii ku pariin kertaan... muuten on kyl aika magee fiilsi nukahtaa itkuun *nyyh*
Mutta.. aika parantaa *hahjust*

Take care *hali*

--
Polcca on parasta *sydän*

zenny

Posts: 1,145

#6599 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Huomen ja sunnuntain töitä iki ihanassa postissa... *grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

DrDick

Posts: 20

#6600 • • DrDick
väsyttää, vituttaa, yksin oleminen ahdistaa, viikonloppu pitäs lukee tenttiin *uuh*