31,307 posts, 1,566 pages, 8,544,820 views
Progress:
Pojat ja tytöt, nyt korvat tännepäin, setä kertoo jotain...():selkä, rintalihakset ja hauikset on PIRUN kipeet. -Kaveri sai mut eilen suostuteltuu näyttämään kotonaan miten mulla rauta nousee...Noh, revin kylmiltää 50kg muutamia kertoja(jotai 15krt) penkistä...argh! Tietää kyl tehneensä. AUTS! Pitäs AINA lämmitellä lihakset ennen ku tekee jotai..!!!!
Lost-Soul:
eih... ei pitäis KOSKAAN tehdä mitään.
Astaroth:
---
Lost-Soul:
eih... ei pitäis KOSKAAN tehdä mitään.
---
Oikein! Sairas ei saa urheilla ja terve ei kuntoa kaipaa.
Progress:
Kattokaa vaik tota mun kuvaaki...
CandyRaver:
auuuuuuu....mun lohjenneesta hampaasta lohkes taas palanen ja en uskalla mennä hampilääkärille kun edellisellä kerralla kunnallinen hammaslääkärireissu päättyi ambulanssilla töölön leukakirurgille...
en kestä...ihan kamalaa kun tietää et pitäs mennä tohtorille mut ei vaan yksinkertaisesti uskalla..
Ana-5000:
---
CandyRaver:
---
Rohkeesti vaan, mut mee ammattilaiselle!
CandyRaver:
Niin...on käynyt mielessä koska en halua että hammaskalustoni mätänee.
Ainut ongelma(TODELLINEN ongelma) on vaan se, että esim. yksityiset hammashoitolat on liian kalliita.
Oon miettinyt myös sen kunnallisen haastamista oikeuteen hoitovirheestä(koska sitä se oli) jos vaikka sitten mahdollisesti tuosta oikeudenkäynnistä voittamillani rahoilla panostaisin siihen yksityiseen etc.
CandyRaver:
Olisi vaan aika pitkä ja kivinen tie, mutta ei sekään oo oikein, ettei tuollaista korvata millään tavalla, koska faktahan on se, että sen hoitovirheen takia minulle kehkeytyi elinikäinen kammo hammaslääkereihin ja se hankaloittaa suun hoitamista aika lailla.
Ana-5000:
---
CandyRaver:
---
Suomessa se ei käsittääkseni mee ihan niin et haastellaan vaan oikeuteen niinku jenkeissä, vaan korvauksia hoitovirheestä haetaan jotain muuta kautta, en nyt muista mitä.. Soita esim. KELA:an, ne osaa varmasti kertoa.
---
CandyRaver:
---
Joo. Älä jää oottamaan mitään korvauksia, vaan käy laittaa se leego kuntoon! Noi on tollasia et mitä pitempään venaa ni sitä hurjempaa operaatiota joutuu suorittamaan. Nyt se on vaan kipee hammas, mut jos sen antaa olla ni sulta nykästään kohta kolme leegoa irti :( Pyydä ilokaasutainnutus tjsp..
CandyRaver:
Täytyy tiedustella noista eri "puudutus"-vaihtoehdoista. Asia on vaan niin, että toi hammas on ollut jo ainakin 2kk:tta lohjenneena ja hälyyttävintä on se, että vaikka siitä puuttuukin lähestulkoon puolet, niin siihen ei ole kertaakaan vielä koskenut. Eli kiskontaan se menee melko varmasti ja juuri vastaavanlaisen tilanteen yhteydessä sain tän hammaslääkäripelkoni :( Pakkohan sille on jotain tehdä, täytyy pyytää joku rinssi-uljas pitelemään mun kätösestä kii :)
Hyzenthlay:
progress, toihan on päivän :) eikä :(
Toi sää hauska olla paskoilla kesärenkailla liikkeellä (no kun aamulla sää oli ihan kelpo ) ja ajaa kotiin tossa helvetinmoisessa sohjossa, eikä tuulilasinkaan läpi meinaa nähdä kunnolla, kun sattuu se pyyhinkin olemaan ihan paska niin ja viel vitutus ja hyvät univelat päälle...