päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,095,312 views

Sssan*

Posts: 651

#31201 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
En pysy ehjänä.. Jalka meni pskaks salilla..vttu salilla.. *nyyh*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Cloud

Posts: 2,162

#31202 • • Cloud Game Freak

Replying to päivän :(:

Talvi kaikkinensa rupee riittämään. Loputon lumisade olis voinut loppua jo viikkoja sitten.
Ainoa hyvä asia talvessa on se, että se loppuu ja tulee kesä.



Nuff said.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Kievari

Posts: 88

#31204 • • Kievari
Sinkkuilu ottaa päähän. Sinänsä mukavaa, mutta tuntuu jotai kuitenkin puuttuvan.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#31205 • • Aurinkoneiti

Replying to päivän :(:

Sinkkuilu ottaa päähän. Sinänsä mukavaa, mutta tuntuu jotai kuitenkin puuttuvan.



Ihan sama fiilis täälläkin.
Hendryk

Posts: 510

#31206 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Nuutanan saha ja nutun viha! *nuha*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

M.a.S.A

Posts: 109

#31207 • • M.a.S.A
Se on sitten pöntönhalauspäivä.
sapeli

Posts: 11,768

#31208 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

Se on sitten pöntönhalauspäivä.



Yyyyhhhh *lohduttel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

a-j

Posts: 785

#31209 • • a-j
kaikella saralla asiat taistelee jotenkin vastaan: raha, suhde, (mielen)terveys, _kaikki_. onko liian myöhäistä mennä talviunille ja herätä vasta hyvin pitkän ajan kuluttua? *hmph*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

sapeli

Posts: 11,768

#31210 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

kaikella saralla asiat taistelee jotenkin vastaan: raha, suhde, (mielen)terveys, _kaikki_. onko liian myöhäistä mennä talviunille ja herätä vasta hyvin pitkän ajan kuluttua? *hmph*



Jos menisit niin veikkaan et asiat olis vielä huonommin kun heräät... Koita taklata ne jutut yksi kerrallaan, aloittaen niistä mille oikeasti voit jopa tehdä jotakin. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

M.a.S.A

Posts: 109

#31211 • • M.a.S.A

Replying to päivän :(:


---
Se on sitten pöntönhalauspäivä.
---


Yyyyhhhh *lohduttel*



Kiitos.*hali* Olo on nyt *hikoil**poks* , mutta kyllähän se tästä.
Jago

Posts: 4,039

#31212 • • Jago un-trained monkee
Onnistuin tekemään aika järkyttävän makusta safkaa. Laitoin liikaa kurkumaa ja nokkosta, eikä niiden yhteismaku oikeen toimi. Huomenna pitää yrittää kyllä korjaa se jotenkin, että saa loput syötäväksi.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#31213 • • Edited Jago un-trained monkee
Tekis mieli raakasuklaata, mutta kaikki tekovälineet on loppu. Enkä nyt oikeen viittis enää ostaa :/

Sain kuulla, että koska lähden kesken kauden vaikuttaa poisjäävä maaliskuu lomien laskuun. eli menetän 2 lomapäivää. En sitten ookkaan koko ensviikkoa lomalla niinkuin luulin :/
Ti ja ke oon duunissa sitten. Pitää vaan varmistaa, että saan kaiken virastollisen hommattua, ennen lentoa*hymy*


Eilinen. Heräsin aamulla todella aikaseen ja lähdin sitten ekaa kertaa kokeilemaan aamusalia. Olisin luullut, että olis kiva,a mutta mulle tulikin heikotus ja pahaolo ja sain selän ja polven kipeeks*ding* Noh ei ehkä siis sittenkään mua varten. Good to know. Pitää joskus viellä kokeilla paremmilla energioilla. Onneks olo meni ohi parissa tunnissa*hihu*

Eilen olin jotenkin todella epärakentava illalla. En oikeestaan kokenut edes negatiivisia fiilareita, mikä oli jännä yhdistelmä.


Tiistainen ois hyvä mainita kanssa samalla. Ilmeisesti vuoden vaihteessa eurestyöntekijät on hajautettu työkkäreihin. Ongelmana on, että työkkäreihin ei ole tullut yhtään eurestyöntekijöitä eikä niitä ole siis missään muuallakaan tiedettävästi*nauru*
Tartten ilmeisesti joltain sellaselta vielä lausunnon tai jotain kanssa ansiosidonnaista varten*ding*
Ai joo työkkärissä teki mieli kyllä tehostaa niiden palvelua jotenkin. Ihmiset odotti siellä vaan turhaa tunteja vuoroaan. Okei työttömillä on ehkä sitä aikaa, mutta tuota pitäisi jotenkin tehostaa. En kyllä oikeen keksinyt miten sen toteuttaisin itsekkään tosin*pohdiskel*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#31214 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

Eilen olin jotenkin todella epärakentava illalla. En oikeestaan kokenut edes negatiivisia fiilareita, mikä oli jännä yhdistelmä.



Sitä oli liikkeellä *hih* Planeetat oli varmaan vaan huonossa asennossa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#31215 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:


---
Eilen olin jotenkin todella epärakentava illalla. En oikeestaan kokenut edes negatiivisia fiilareita, mikä oli jännä yhdistelmä.
---


Sitä oli liikkeellä *hih* Planeetat oli varmaan vaan huonossa asennossa.


Veikkaan kanssa samaa. Noh korjasin tilanteen kyllä sillä, että menin himaan suosiolla pakkailemaan ja kuuntelemaan musaa. Kummasti ajatuksetkin lähti oikeille raiteille taas ja sain vaivihkaa tehtyä paljonkin lisää muuton eteen.
Tänää sitten vielä lissee*hymy*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#31216 • • Jago un-trained monkee
Argh. olin laittanu ittelleni listan asioista miti tänään saad ahoidettua, mutta enhän mä mitään saa hoidettua, kun ei oo pankkitunnareita mukana. menee sitten ensviikolle :/
Ehkä sittenkin siis hyvä, että mulla on ne pari päivää, kun joudun duuniin tulla. Saanpahan tulosteltua papereita ja hoidettua muutenkin noita juttuja sitten vikoina päivinä =)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#31217 • • sapeli jokukukamikä?
Voi olla että olen tulossa kipeäksi. *hmph* Pari päivää on väsyttänyt enemmän kuin normaalisti, ja nyt huomasin että uloshengitysilmani on kuumempaa kuin normaalisti - ja tämä on aika usein minun kohdallani merkki sairastumisesta (ehkä pientä kuumetta?).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#31218 • • Jago un-trained monkee
damns. rahatilanne näköjään paljon huonompi, kun ajattelin*hikoil*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tommib

Posts: 3,204

#31219 • • tommib
Kaaduin kotipihalla ja tuloksena selässä murtuma. Onneksi ei tarvi leikata tmv, ihan vaan kipulääkkeillä ja tukiliivillä menee. Onni onnettomuudessa, olis voinut käydä todella paljon pahemmin. Harmittaa eniten etten päässyt rakkaan ystäväni kanssa kaupungille. Enkä pääse huomenna kirpparille etsimään lapsilleni kirjoja, jotka lupasin. Mutten heitä kyllä nyt taida hetkeen edes nähdäkään, kun eivät tänne saa tulla, kun kotini on heidän äidistään helvetti maan päällä. Syystä jota tiedä en...
Jago

Posts: 4,039

#31220 • • Jago un-trained monkee
kurkku kipee.
En usko, että on flunssaan viittaavaa vaan röökinsavusta ja huutamisesta johtuvaa *hmph*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe