päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,137,080 views

noena

Posts: 3,138

#31241 • • noena first breath after coma

Replying to päivän :(:


---

---
Kämppä on niin kylmä, että ajoittain lämmitetään sitä kaasuhellalla. Ei tunnu oikeen fiksulta. Kaikki ikkunat yksinkertasia ja falskaa ja lämmmitys toimii, kun toimii*hyrr*
---


Pitäiskö sulle lähettää oikeen paksu villapaita sinne? *hih* *pus*
---

Jossain oon nähny sellasen viltin jossa on just pään, käsien ja jalkojen mentävät aukot. Sellasta täällä kyllä tarttis =D



Esim joku tämmönen ?
*nauru* *pepsodent* *pus*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jago

Posts: 4,039

#31242 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:


---

---

---
Kämppä on niin kylmä, että ajoittain lämmitetään sitä kaasuhellalla. Ei tunnu oikeen fiksulta. Kaikki ikkunat yksinkertasia ja falskaa ja lämmmitys toimii, kun toimii*hyrr*
---


Pitäiskö sulle lähettää oikeen paksu villapaita sinne? *hih* *pus*
---

Jossain oon nähny sellasen viltin jossa on just pään, käsien ja jalkojen mentävät aukot. Sellasta täällä kyllä tarttis =D
---


Esim joku tämmönen ?
*nauru* *pepsodent* *pus*


Oi kyllä. Mahtavaa*lmao**pus*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hiphei

Posts: 493

#31243 • • hiphei

Replying to päivän :(:


---

---

---

---
Kämppä on niin kylmä, että ajoittain lämmitetään sitä kaasuhellalla. Ei tunnu oikeen fiksulta. Kaikki ikkunat yksinkertasia ja falskaa ja lämmmitys toimii, kun toimii*hyrr*
---


Pitäiskö sulle lähettää oikeen paksu villapaita sinne? *hih* *pus*
---

Jossain oon nähny sellasen viltin jossa on just pään, käsien ja jalkojen mentävät aukot. Sellasta täällä kyllä tarttis =D
---


Esim joku tämmönen ?
*nauru* *pepsodent* *pus*
---

Oi kyllä. Mahtavaa*lmao**pus*




*tirsk**hihu*
tommib

Posts: 3,204

#31244 • • Edited tommib
Ex-vaimo yrittää yhä edelleen viedä lasteni tapaamisoikeuten pois minulta ja tällä kertaa hovioikeudessa. Nyt sitten estetään tapaamiset raskauden takia kuulemma ensi viikon jälkeen neljän viikon ajan vähintään. Kuulemma on ihan lääkärintodistus. Millähän perusteella estetään, kun tapaamsiet ovat lasten kotona ja aikuisia on 2...

Anteeksi, että valitan tästä, mutta koko touhu on saanut jo ihan sairaat mittasuhteet. Minut yritetään korvata uudella aviomiehellä, joka on se"kunnollinen, oikea isä" ex-vaimolle. Näin hän myös toimii. nyt mennään hovioikeuteen, jossa taas vaaditaan ilmeisesti, etten tapaa lapsiani ennenkuin täyttävät vuorollaan 12v. Tämä tietää taukoa esikoisen kanssa 9v ja tyttären kanssa hieman yli 10v. Reilu kerho kokoontuu jälleen...

Lisäksi minut on netissä jo leimattu vaimon/lapsenhakkaajaksi, taloudellinen tilanteeni on käyty myös läpi, masennukseni jne.
Jago

Posts: 4,039

#31245 • • Jago un-trained monkee
Mä viivyttelin kohtuu kauan salille lähtöä ja sen jälkeen piti mennä henkkoht duunin hakuun, mutta ilma huononi aika paljon ja väsähdin salilla. Next time lähen aikasemmin, otan jotain evästä mukaan ja teen ehkä muutenkin toisin päin*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#31246 • • Jago un-trained monkee
Täällä ei näköjään kande kattoo sarjoja netistä, kun jokaisella vasen klikkauksellaa avautuu 5-8 poppuppia*hmph*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#31247 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

Täällä ei näköjään kande kattoo sarjoja netistä, kun jokaisella vasen klikkauksellaa avautuu 5-8 poppuppia*hmph*



No huh huh. Voi kyllä olla että löytyis joku siihen selaimeen sopiva blocker-ohjelma, kannattaa googlettaa. Ad-blocker tai pop up blocker hakusanoiks, toivottavasti löytyy.

Eihän meillä silloin Family Guytä katsottaessa noita noin älyttömästi tullut? *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#31248 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:


---
Täällä ei näköjään kande kattoo sarjoja netistä, kun jokaisella vasen klikkauksellaa avautuu 5-8 poppuppia*hmph*
---


No huh huh. Voi kyllä olla että löytyis joku siihen selaimeen sopiva blocker-ohjelma, kannattaa googlettaa. Ad-blocker tai pop up blocker hakusanoiks, toivottavasti löytyy.

Eihän meillä silloin Family Guytä katsottaessa noita noin älyttömästi tullut? *ding*


Eipä kyllä tullutkaan *mietiskel*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

cletus

Posts: 369

#31249 • • cletus
Tässä on nyt viikko aikaa kun jouduttiin lopettamaan toinen meidän koirista enkä tunnu vieläkään pääseen yli. *nyyh**nyyh*
Jago

Posts: 4,039

#31250 • • Jago un-trained monkee
Näköjään mun kuvat on korruptoitunu kannettavalla kovalevyllä. Ne taitaa kylä onneks olla toisellakin kannettavalla ja vielä alkuperäisellä koneella suomessakin, että varmaan aika pikkujuttu; ei vaan nyt oo konetta päivitetty sitten niiden osalta. Ois silti ollut kiva ssaadaa tää läppäri ajantasalle

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#31251 • • Edited Jago un-trained monkee
Oon tajunnu asuvani valehtelijan kanssa. Aina puhuu jotain ja tekee jotain muuta. En tiiä eikö se osaa tehdä muuta, koska se vallehtelee niin tyhmissä asioissa. Selllasissa, että tiedän heti tai viimeistään seuraavana päivänä totuuden. Outoa käytöstä kyllä *hmph**ding*
Oon onneks menossa keskusteemaan toiseen kämppään muutosta tänään*hymy*

Toinenkin :( on tälle päivälle.
Oon yrittäny metsästää isoa suklaapupua ittelleni pääsiäissuklaaks, mutta ne on kaikki loppuunmyyty. Suomessa kaupat notkuu tavaraa ja kaikki on allennusmyynnissä pääsiäisen jälkeen. Täällä näköjään pitää olla nopee, jos haluu saada*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#31252 • • sapeli jokukukamikä?
Nyt on vähän liikaa häslinkiä. *hmph* Missäs se olikaan se ihmiskopiokone?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#31253 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:

Oon tajunnu asuvani valehtelijan kanssa. Aina puhuu jotain ja tekee jotain muuta. En tiiä eikö se osaa tehdä muuta, koska se vallehtelee niin tyhmissä asioissa. Selllasissa, että tiedän heti tai viimeistään seuraavana päivänä totuuden. Outoa käytöstä kyllä *hmph**ding*
Oon onneks menossa keskusteemaan toiseen kämppään muutosta tänään*hymy*

Toinenkin :( on tälle päivälle.
Oon yrittäny metsästää isoa suklaapupua ittelleni pääsiäissuklaaks, mutta ne on kaikki loppuunmyyty. Suomessa kaupat notkuu tavaraa ja kaikki on allennusmyynnissä pääsiäisen jälkeen. Täällä näköjään pitää olla nopee, jos haluu saada*ding*


Huomaa, että potutti sillä hetkellä aika saatanasti. Nyt käyttäisin ihan eri sanamuotoja. Saatiin onneks keskuteltua tilanteesta ja saatiin selvennettyä ilmaa paljon.
Selkeesti kyllä sillä on tapana kertoa pieniä valkoisia valheita jatkuvasti ja mä taas arvostan rehellisyyttä silloinkin, kun en oikeestaan haluaisi kuulla totuutta.

Surettaa muuttaa huomenna. Hyvä juttu se on todella monella tavalla, mutta muutan pois kahden ihmisen luota, joiden kanssa on tuntunut todella kotoisalta ja muutenkin elämä on ollut niiiiin hauskaa. Vaikea kuvitella elämää enää yksin omassa huoneessa ja tavallisen hollantilaisen kanssa. Ei enää jatkuvaa brazzidraamaa ympärillä 24/7 *uuh*
Ehkä rupeen oppii hollantiakin nopeemmin(ikahyvvin tässä kuukauden aikana on portugalia vahingossa tullut opittua*nauru*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#31254 • • sapeli jokukukamikä?
Allergiat väsyttää. *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

M.a.S.A

Posts: 109

#31255 • • M.a.S.A

Replying to päivän :(:

Allergiat väsyttää. *uuh*



Sama juttu.
Sitten se väsymys muuttuu välillä ihan totaaliseksi motivaation puutteeksi. *eiei*
Pitänee vaan tankata noita lääkkeitä.
sapeli

Posts: 11,768

#31256 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:


Sama juttu.
Sitten se väsymys muuttuu välillä ihan totaaliseksi motivaation puutteeksi. *eiei*
Pitänee vaan tankata noita lääkkeitä.



Joskus aiemmin allergialääkkeet taisi olla vielä lisää väsyttävää sorttia - mulla taas taitaa olla pelkkiä piristäviä. Ei siinä muuten mitään mutta öisin tarvitsisin niitä eniten, ja siihen toi piristävä efekti on vähän huono.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#31257 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:

Allergiat väsyttää. *uuh*


Ouf. Ootko saanu pahoja oireita Artusta?

Mulla on Artusta eroallergiaa. Nenä ei enää vuoda ja hengitys kulkee, mutta silti silmät kostuu jatkuvasti.*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#31258 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:


---
Allergiat väsyttää. *uuh*
---
Ouf. Ootko saanu pahoja oireita Artusta?

Mulla on Artusta eroallergiaa. Nenä ei enää vuoda ja hengitys kulkee, mutta silti silmät kostuu jatkuvasti.*nauru*



Hihi *tirsk*

Kyl täs varmasti osa on Artusta (kun en ole jaksanut vaihtaa petivaatteita), mutta enimmäkseen nyt haittaa katupöly, jota on aivan törkeän paljon. Allergialääkkeet riittää näköjään ihan hyvin kissan kanssa selviämiseen mut nyt toi katupöly vie sen yhteisrasitteen liian suureksi. *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#31259 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:


---

---
Allergiat väsyttää. *uuh*
---
Ouf. Ootko saanu pahoja oireita Artusta?

Mulla on Artusta eroallergiaa. Nenä ei enää vuoda ja hengitys kulkee, mutta silti silmät kostuu jatkuvasti.*nauru*
---


Hihi *tirsk*

Kyl täs varmasti osa on Artusta (kun en ole jaksanut vaihtaa petivaatteita), mutta enimmäkseen nyt haittaa katupöly, jota on aivan törkeän paljon. Allergialääkkeet riittää näköjään ihan hyvin kissan kanssa selviämiseen mut nyt toi katupöly vie sen yhteisrasitteen liian suureksi. *igor*


Se haittais vaikka ei ois allergioitakaan. Harmillinen aikakausi =/
Täällä tehään kanssa tietöitä nyt kaikkialla ja asfaltin alla on hienoa hiekkaa(täällä ei ooo kiviä missään. kaikki on vaan savea ja santaa) joka leviää sitten koko kadulle.

edit. Huomasin oman allergian hoidon kanssa, että aina jaksoittain jaksoi muistaa imuroida ja vaihtaa petivaatteet tarpeeks usein,mutta sitten se lipsu ja rupes oireet artusta vaivihkaa pahenemaan, kunnes tajus jossain vaiheessa, että on jatkuvassa flunssassa ja siten oli taas suursiivouksen ja ahkeramman siivouksen aika.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

M.a.S.A

Posts: 109

#31260 • • Edited M.a.S.A

Replying to päivän :(:


---

---
Allergiat väsyttää. *uuh*
---
Ouf. Ootko saanu pahoja oireita Artusta?

Mulla on Artusta eroallergiaa. Nenä ei enää vuoda ja hengitys kulkee, mutta silti silmät kostuu jatkuvasti.*nauru*
---


Hihi *tirsk*

Kyl täs varmasti osa on Artusta (kun en ole jaksanut vaihtaa petivaatteita), mutta enimmäkseen nyt haittaa katupöly, jota on aivan törkeän paljon. Allergialääkkeet riittää näköjään ihan hyvin kissan kanssa selviämiseen mut nyt toi katupöly vie sen yhteisrasitteen liian suureksi. *igor*



Joo. Tuo katupöly se varmasti on se syypää. Mä olen ihan kuitti vaikka en kai nuku öitäni kissan kanssa? *ding*