päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,504 views

JaUHomAto

Posts: 395

#29501 • • JaUHomAto väärä nimi
väsyttää niin paljon, et ei huvita lähtee mihkään.*haukottel**igor*
J Raninen

Posts: 950

#29502 • • J Raninen
Yritin päästä JKL:ssä uuteen yökerhoon nimeltä London. Aikani jonotettuani pääsy evättiin, syynä "sandaalit, muttei sukkia".

En olis edes yrittänyt sisälle, ellei n+1 kaveria olis soitellu, että "täällä ollaan". No, joka tapauksessa ihan mielelläni kannan rahani muualle ja haistatan kyseisellä lafkalla paskat.

Tässä junttinuijalandian keskipisteessä ei ole kuin kaksi paikkaa, jossa voi edes kuvitella käyvänsä ja ne on Ilokivi ja Shakers.
UnityF

Posts: 15,721

#29504 • • UnityF joo just se
Eilinen mut se kun ei päässy lähtee liikenteeseen *uuh*
Mut perhe - viihde niin perhe voittaa 100-0 mut silti ketuttaa.
J Raninen

Posts: 950

#29505 • • J Raninen

Paperino, :D Eikös se ole paha etikettivirhe käyttää sukkia sandaalien kanssa?

Nimenomaan. Vaan selitäpä sitä jollekin itteensä täynnä olevalle ravintoloitsijalle.
Lyylikki

Posts: 2,975

#29506 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Super-Kerttu, 27.5.2009 15:09:
Tulevaisuuden suunnitelmat meni taas pieleen! *uuh*

Mun uran kohdalla on seinä noussut lopullisesti pystyyn! Miten vitussa mä pääsen tästä eteenpäin?? *nyyh*



Olisko lisäkouluttautuminen mitään?
Minäkään en ole saanut uutta duunia, joskin oon ollu aika laiska hakija, olisinko viisi hakemusta lähettänyt vuoden sisään, mutta hakenut vain sellasia paikkoja, jotka mua oikeesti kiinnostaa. En myöskään ole nykyisellä työpaikalla päässyt puoleentoista vuoteen yhtään eteenpäin. Aivot vaan olis semmoset palikat, että ne tarvitsisi vähän uusia juttuja aika ajoin, niin pysyisivät paremmin virkeänä.

Minä olen ratkaissut asian niin, että olen alkanut opiskelemaan Avoimessa yliopistossa duunin ohella ja juuri tällä viikolla hain amk:n erikoistumisopintoihin (kädet kyynärpäitä myöden ristiin, että pääsisin). Onhan toi aika rankkaa, kun välillä on kolmenakin iltana luentoja, mutta eipähän tule tekemisen puutetta vapaa-ajalla. Lisäksi ei muista oikeestaan edes surkutella sitä omaa paskaa duuniaan, kun on muutakin ajateltavaa.

En tiedä sitten, että soveltuuko tämä kaikille. Itse kuitenkin koin, että kun mun valmistumisesta alkaa olla pari vuotta aikaa, enkä kuitenkaan ole ihan koulutusta vastaavassa duunissa, niin osaamisen päivittäminen alkoi siinä vaiheessa tuntua järkevältä.
Freja

Posts: 8,775

#29507 • • Freja Sihteeri
En nyt oikein tykkää Helsingistä. En osaa vielä sopeutua tähän. Tiesin, et jonkin verran tulee vituttamaan lomalta palaaminen, mut tää on jo niin perseestä. Pahin on varmaan tää hiljaisuus ja yksinäisyys. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Stene

Posts: 430

#29508 • • Stene

Slim_Jim, 27.5.2009 15:29:
*vuodatus*


Olen kateellinen.

Meinaan, tuommoinen ragettamisen jalo taito on terveeksi. *iloinen* Pitäisi itsekin oppia rageemaan eikä vaan aina niellä kaikkea paskaa.
anis

Posts: 2,451

#29509 • • anis
Ei auta itkut markkinoilla, pakko se on alkaa siivoamaan.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

asdf

Posts: 3,155

#29510 • • asdf
Noniin, eka päivä rantsussa ja heti paloin! Ens yöstä voi tulla aika tuskanen.
kinderi

Posts: 1,783

#29511 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Se ois auto sit valmista kauraa seinään ajettavaks.
Melkeen. Heinäkuun puoleen väliin odotellaan et saan sen kuntoon.. Jeejee.
Joutuu varmaan ajeleen isin onnettomuuskoneella sit.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Birgie

Posts: 1,311

#29512 • • Birgie Kikati
Sain eilen treeneissä kyynärpäästä nenään ja nyt näytän ihan norsulta. *uuh*
Lisäksi lääkäri määräs vahvemmat allergialääkkeet missä on piristeitä, en tiiä onko tää päivän :( vai :). Varmaan :) sitten kun otan niitä *nauru*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Decion

Posts: 1,569

#29513 • • Decion Koneradio
koko päivä on ollu :( masentaa kokoajan, allergialääkkeet loppu, rahat loppu, röökit loppu, hirvee väsy, huomena töihin ja ääärrrrrrr *eiei*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Aztee

Posts: 686

#29514 • • Aztee
levykauppa kerkes meneen kiinni ku etin parkkipaikkaa!! :(
Decion

Posts: 1,569

#29515 • • Edited Decion Koneradio

Aztee, 2.6.2009 19:12:
levykauppa kerkes meneen kiinni ku etin parkkipaikkaa!! :(



lataisit internetsistä musiikkis

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Jocular

Posts: 1,359

#29517 • • Jocular Janni
Famo, 82 vee on niin heikossa hapessa jo toista viikkoa sairaalassa, että ovat siirtäneet teholle *uuh* Hoppas pääsee vielä pois elävien kirjoissa..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

wiwi

Posts: 1,575

#29518 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ärrrkele. Ilmottauduin parille kiintoisalle avoimen ylipiston kurssille kesäksi. Aikaa on eikä opintosuritukset ois pahitteeksi. Piti tarkistaa, koska ensimmäinen kurssi alkaa (muistelin että ens viikolla) niin sehän on käynnistynyt jo maanantaina. Ei mitään mieltä mennä enää kun ei se kurssi kestä kuin viikon.

Ttu ku pitää olla tällanen lahopää.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#29519 • • Reivaaja Guest

wiwi, 3.6.2009 11:47:
Ärrrkele. Ilmottauduin parille kiintoisalle avoimen ylipiston kurssille kesäksi...


Siitä se idea sitten lähti... Tiedänkin nyt missä vietän kesäni. Kiitän ideasta.
wiwi

Posts: 1,575

#29520 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Reivaaja, 3.6.2009 11:55:
---
wiwi, 3.6.2009 11:47:
Ärrrkele. Ilmottauduin parille kiintoisalle avoimen ylipiston kurssille kesäksi...

---

Siitä se idea sitten lähti... Tiedänkin nyt missä vietän kesäni. Kiitän ideasta.


Suosittelen. Tosin ne sitten maksaa. Yliopistolaisille kesäkurssit on ilmasia niin sillon on ihan hyvä aika päivitellä itseään.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.