päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,654 views

wiwi

Posts: 1,575

#29541 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Njääh. Jälkikrapula ja ahdistukset viikonlopun juhlimisesta. En saanut työpaikkaa, joka ois ollu ihan unelma ja tuonut tervetullutta muutosta mun elämään. Vituttaa. Itkettää. Ei jaksais nyt mitään.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

wiwi

Posts: 1,575

#29542 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

astaroth, 8.6.2009 02:23:
youtube-murhan innoittamana pyhiinvaellukselle lähteneet nettitrollit:
http://www.youtube.com/user/asiamcgowan

niille, jotka eivät tiedä:



vetää taas sanattomaksi miten tollasia idiootteja ei voitu hirttää napanuoraansa. voi olla ylpeä lajitovereistaan


Niin sä meinaat noita kommentteja sen tytön sivuilla vai häh? Aikamoisen mautonta läppää sieltä näkyy löytyvän. Multa meni vähän ohi sen jäbän rehaaminen, kun en jaksanut katsoa kokonaan sitä pätkää.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#29543 • • Edited astaroth Guest

wiwi, 8.6.2009 16:33:
Niin sä meinaat noita kommentteja sen tytön sivuilla vai häh? Aikamoisen mautonta läppää sieltä näkyy löytyvän.


juu, sitä tässä nyt lähinnä meinasin

edit: noi rehaamiset liittyy noihin youtuben ateististen ja uskonnollisten yhteisöjen välisiin keskusteluihin ja "keskusteluihin", joita on tullut viime aikoina seurattua aika lailla omaksi viihteeksi
JaUHomAto

Posts: 395

#29544 • • JaUHomAto väärä nimi
meni kuuma metallilastu silmään töissä, sattu ihan helvetisti, onneks se lähti suht kivuttomasti pois sielt, nyt pitää sit päivä selvii yhel silmäl. :(
Maihku

Posts: 1,186

#29545 • • Maihku neiti hankala
kylläpä on ollut harvinaisen vittumainen päivä :(
NaSu*

Posts: 236

#29546 • • NaSu* psyKepossu
ei taasKaan uNeLmakotia...

Homma meni näin: Netistä löysin ihanan kämpän johon sovin näytön, näytössä oli vain minä ja nuori poika, kämppä oli aivan LOISTAVA! mun uneLmakoti. Välittäjä sanoi että soittaa parin tunnin päästä molemmille, ja sellainen mutu jäi että olisin ollut vahvoilla... Noh.. Odottelin sen pari tuntia täristen.. Välittäjä soittaa ja kertoo että kämpän omistaja ei nyt kuitenkaan laita asuntoa vuokralle koska odottaa jotain sukulaistyttöä joka ehKä siihen syksyLLä tulossa! *whaat* Mä oLin TOSI pettynyt ja väLittäjä käänsi veistä haaVassa sanoen eTTä jos se tyttö ei tuLisi olisi erittäin hyvät mahDoLLisuudet... OK. Kiitti.
Ymmärrän omistajaa että tottakai mielellään sukulaisen siihen ottais mut miks pitää ensin laittaa kämppä nettii ja välittäjä tekee turhaa duuNia ja meiKäLäiset pääsee kattoon ja jäNNiTTään et saisko viHdoinn uneLmien kodin ni...... prkL *uuh* saas näHdä et koska kouluista tuLee viimeset tiedot et pääseekö opiskeleen... siiTä varmaan riippuu asunnon kohtalo...

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Auacusha

Posts: 1,097

#29547 • • Auacusha Koneradio
loppus alkoholi :(

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Auacusha

Posts: 1,097

#29548 • • Auacusha Koneradio

NaSu*, 10.6.2009 06:21:
ei taasKaan uNeLmakotia...
.... koko setti...



Imo aika jäätävää toimintaa :(
Kyllä se kämppä sielt viel löytyy :)

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

NaSu*

Posts: 236

#29549 • • NaSu* psyKepossu

Sensuurikalastaja, 10.6.2009 06:34:
---
NaSu*, 10.6.2009 06:21:
ei taasKaan uNeLmakotia...
.... koko setti...

---


Imo aika jäätävää toimintaa :(
Kyllä se kämppä sielt viel löytyy :)



EiKöhän, tällä on joku suurempi tarkoitus..... Kai.... *ding*
mut todeLLa ihmetyttää! eniten vituttaa se et 3 samanlaista kämppää mennyt ohi *nyyh*
vieLä parempaa odoteLLes *joo*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Saarre

Posts: 1,151

#29550 • • Saarre
Oksupoksutauti jatkuu *nyyh**nuha*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Freja

Posts: 8,775

#29551 • • Freja Sihteeri
Näköjään taas joku painajaisputki. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#29552 • • Aurinkoneiti
Työmotivaatio nollassa, joten työpaikalla olo oli tuskaista.
Takyon

Posts: 2,945

#29554 • • Takyon Möwkö
Vatsakipu, toivottavasti ei ole vatsatauti..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#29555 • • opmdevil Guest
Tekeepi mieli :-(
turquoise

Posts: 732

#29557 • • turquoise e-ra2co
mensuunituulet puhaltaa, käsittämätön vitutus ja maha kipee *nyyh* kaveriki pettänyt luottamuksen about kolmannen kerran, joten se on vähän sille niinkuin good-bye...meen varmaanki sitten yksin dokaan jonnekin ku ei täällä kuumas kämpäs jaksa olla *uuh*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

J Raninen

Posts: 950

#29559 • • J Raninen
Silmälasit alkaa hajoilemaan lopullisesti. Aiemmin niistä on lennelly ruuvit ja putoillu linssit, kaikki korjattavissa pikkuvaivalla. Nyt meni sanka poikki, joka ei enää taida asettua ihan noin vain. Pikaliimakuurilla noi nyt tossa on, että josko noilla vielä pari päivää näkis. Nyt sen viimestään huomaa, miten helvetin pienellä kaikki asiat on netissä kirjotettu, metrin päästäkin joutuu tihrustamaan ja suurenteleen fonttikokoja, että jotain lehtiä pystyy lukeen. Eikä hajataitto ainakaan auta asiaa.
Minnalilla

Posts: 418

#29560 • • Minnalilla
Olis festarit täs meijän pikkukaupungis juhannusviikon jälkeen, no tietenkin.. mähän olen töissä *poks* ja viel sinä päivänä ku ite sinne olis halunnut...

--
tilulileii!