päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,466 views

kinderi

Posts: 1,783

#29481 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kun ei vaan huvittais.
Ulkona sataa ja on ihan harmaata ja on ihan mälsää ja kaikki tympii.
Höh.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Stene

Posts: 430

#29482 • • Stene
aurinko paistaa ;f
peikkolapsi

Posts: 1,180

#29483 • • Edited peikkolapsi miisa the maskotti
hitto, nukuin jonkun viis tuntii vaikka olin tosi väsyny. aamulla heräsin ennen kuutta, tekstailin seiskaan asti liskoista, luin lohikäärmeistä ja nytku pitäis lähtee duuniin ni johan väsyttää.
maha on viel enemmän sekaisin ku normaalisti, johtunee tietystä hetkestä kuukaudessa, ja muutenkin alkaa olla aika ultimaalinen vitutus päällä.
tästä päivästä alkaa vielä 8pv duuniputki, että tervetuloa vaan.
miks oon niin vitun kujalla
aina
mitä

ääh

edit: evotinkin vielä.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

juu-zo

Posts: 577

#29484 • • juu-zo *KoneHuone*
Tänään nyrjäytin nilkkani niin pahasti että on ihan turvoksissa ja buranan voimalla yritetään jaksaa vaikka särkee ihan samperisti. En ole koskaan ennen näin pahasti nyrjäyttänyt nilkkaa. Oikein kuulin rusahduksen kun nilkka vääntyi. Tästä opimme että älä temmellä kymmenen vuotta nuorempien lapsien kanssa.

--
Respect is not given, it is taken

kinderi

Posts: 1,783

#29485 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Huomenna mekko-ostoksille *poks*
Tälle mun "lörpähtänylöllykkäoutoilu"-malliselle kropallehan varmasti löytyy heti ensimmäisestä liikkeestä istuva mekko. Ja vielä sellanen joka sopii muuten mulle, mun tyyliin.. Vittu.
Tyhmä kaveri kun menee naimisiin ja on vielä niin läheinen etten missään pvc-kotelossa viiti mennä hänen sukulaisiaan järkyttämään *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Minnalilla

Posts: 418

#29486 • • Minnalilla
ÄÄÄRR PUUURR MURRR!

Alan oikeesti murisee kohta, mul menee niiin järki.

Oon kohta vuoden koittanu ettii itelleni luistimia, tuloksetta. Eka viime kesän lopul olisin ostanu -> ei kokoja.. no nyt kevääl piti ostaa -> ei kokoja.. sit odotin odotin ja odotin vähä lisää. No sit tuli jotain pieniä kokoja eli 37 numeroinen... Noh! sehän oli iso. Ei nyt saatana. Sit huuto.net käyttöön, löyty 36 luistimet, lähin kokeilee ja tuntu hyvilt jalois -> ostin! Mut jumalautaperkele. ne on ISOT! ja huomasin sen vast parin luistelukerran jälkeen...

Mulla meneee jääääääääärki! mä niin tykkäisin luistella *poks* Nytki jalois kivat jäljet. Joku keino pitäis keksii millä se kantapää pysyis siel luistimes kii, kolmet pohjallisetki nois taitaa olla jo.

vittujen vittu.....

--
tilulileii!

Skenemursu

Posts: 1,568

Funktion

Posts: 1,720

#29488 • • Funktion over 9000
Pitäis kohta lentää kotiin päin.. :/

Ja sitten vielä viimeisetki tavarat pakkailla kämpillä, ja hyvästellä yks neljän vuoden pätkä elämää.

:(

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

kinderi

Posts: 1,783

#29489 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
On taas hiukan kusetettu olo..
Ei taas hetkeen tee mieli luottaa keneenkään :(

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

NaSu*

Posts: 236

#29490 • • NaSu* psyKepossu
ei uNeLmakämppää NasuLLe........... *uuh*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Birgie

Posts: 1,311

#29491 • • Birgie Kikati
Tahtois Ouluun taas käymään...ikävä siskoa ja sen lapsia. *uuh*
Lisäksi niskat on taas alkanu jumittamaan ja rahatilanne on ihan surkia.
Onneks sentään ulkona sataa vettä ja oon pyörällä töissä *dissaa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Avatar
#29492 • • opmdevil Guest
Kissa leikataan tänään. Pallit pois, naps vaan. Voi reppanaa! Sitten se vaan käyttää kaiken ajan tuijotellen ikkunasta kaukaisuuteen. Voi voi voi, kaikki suunnitelmat sillä roskakoriin kerralla.
Minnalilla

Posts: 418

#29493 • • Minnalilla
Rahatilanne :|

kaikki rahat menee kakkosvaiheeseen...
Mistäköhä revin rahaa konemetsään? :o

--
tilulileii!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#29494 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tulevaisuuden suunnitelmat meni taas pieleen! *uuh*

Mun uran kohdalla on seinä noussut lopullisesti pystyyn! Miten vitussa mä pääsen tästä eteenpäin?? *nyyh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Slim_Jim

Posts: 573

#29495 • • Slim_Jim
*vuodatus*

VITUTTAA duunissa kun olen jo vuoden piirtänyt uuteen uskoon hautausmaiden pohjakarttoja, kuvannut jokaikisen hautapaikan ja muistokiven ja mitaillut siellä kentällä kontalleen perse näkyvillä pitkät päivät, piirrän kaiken vastaamaan mittakaavassa ja oikein pilkuntarkasti, sitten jengi YHÄ käyttää jääräpäisesti niitä vanhoja karttoja joita ei alkuperäinen piirtäjä edes vaivautunut kentältä tarkistamaan, jossa on vanhentunutta tietoa, osa hautapaikoista jossain vitun Kuussa ja monet asiat päin persettä eikä läheskään niin tarkasti.

Sitten soitellaan MINULLE että mitä helvettiä olen sekoillut kun ei löydy. No eihän sitä hautapaikkaa Q löydy paikalta X hautausmaalta Y osastolla Z jos vanhalle kartalle sitä_ei_ole_piirretty tai piirretty ihan väärään kohtaan.

Vittu saatana kun ei vieläkään uskota meikää vaikka olen sanonut että käyttäkään niitä meikäläisen korjaamia karttoja joiden korjauksiin on uponnut aika vitun monta tuntia.

Sitten pitää lähteä paikan päälle näyttämään ja rähisemään kartta kainalossa kaupungin toisellepuolelle että "VITTU SIINÄ!" "KATO NIINPÄS OLIKI!" ja prikulleen siinä oli sekin paikka mihin olen sen piirtänyt. Stanan idiootit. Toisen kerran olen duunipaikassa hermostunut. Vittu.
Avatar
#29496 • • opmdevil Guest
Kissa leikattiin eilen. Nyt se vuotaa verta! Mitäs tässä on MIKKELISSÄ asuskeltaessa. Kun soittaa numeroon josta pitäisi saada päivystävä eläinlääkäri, kääntyy puhelu vaihteeseen joka käskee soittamaan joko ihmisten päivystykseen tai sitten siihen numeroon josta löytyy päivystävä eläinlääkäri joka siis luetteli edellisen litanian. Sitten toinen päivystävä numero pitää sisällään nauhoituksen jossa sanotaan, "Soita päivystävään matkapuhelimeen, oha...öh...tyyt...tyyt...tyyt" eli sekin on jäänyt käteen. Yksikään eläinlääkäri ei pidä puhelintaan päällä tai jos sellainen on, numero on salattu ja sekin joka vastasi sanoi, että pitää tulla huomenna lääkärille 8.45, olettaen siis, että kissa on vielä elossa silloin. Tosin nyt se verenvuoto on rauhoittunut siitä aikaisemmasta "RUISKUAA VALUU RUISKUAA" tyylisestä mutta silti täällä on hätä päällä. Lattia veressä, kissa veressä, häkki veressä, isäntä aivan veressä ja sitä verta on kaikkialla! APUA! Hirveää! Toivottavasti tuo säilyy yön yli hengissä tai pistän sitä tyyppiä joka on vastuussa tästä tilanteesta eli pääsääntöisesti kaupungin eläinlääkäreitä tai virkamiehiä. Vituttaa tällainen! Ainoa asia, johon 30 vuotias lapseton sinkku saattaa tarvita yhteiskunnan palveluja on eläinlääkäri ja sitäkään palvelua ei saa kun olisi tarvis! PERKELE!
liikkuva muna

Posts: 2,652

#29497 • • liikkuva muna an egg on the move
Joo-o. Eipä taas kauheesti hymyilytä. Hommaakin ois taas koko vitun yöks, vaan kun ei enää paskaakaan kiinnosta tehdä yhtään mitään.
atsu

Posts: 173

#29498 • • atsu

alek szahala, 28.5.2009 21:00:
Joo-o. Eipä taas kauheesti hymyilytä. Hommaakin ois taas koko vitun yöks, vaan kun ei enää paskaakaan kiinnosta tehdä yhtään mitään.



Piristä mieltäsi sillä et sun settiä odotellan Turussa aivan sairaalloisella mielenkiinnolla Lauantaina *hymy**joo*
asdf

Posts: 3,155

#29499 • • asdf
Blää, heräsin päikkäreiltä vartti sit..
turquoise

Posts: 732

#29500 • • turquoise e-ra2co
Kävin aamulla vessassa, käänsin vesihanaa pestäkseni kädet ja siitä kraanasta lähti syvälle mun vasemman peukunkynnen alle kunnon pala superterävää teräskuorta... aiai. *hikoil* Heräs ainakin nopeeta jos ei muuta.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.