päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,226,616 views

Nitta

Posts: 5,021

#29401 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Ei vaan jaksa.
eugina

Posts: 898

#29402 • • eugina YleX tt-i *sydän*
kaikki menee vaan perselleen tänään...!*toktok**eiei*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

mariq

Posts: 2,154

#29403 • • mariq
Mahtavaa, että tällee vappuaattona on ilmeisesti viikon huonoin päivä *igor* tai ainakin aamupäivä.. jotenkii vaa nyt ottaa päähän kaikki.
Se alkoi aamulla siitä etten saanu **ttu edes kampaa läpi tukasta! joka ei edes ollut takussa, vaan kampaaja vaan laittoi eilen siihen niin keleesti jotain suihketta et koko pää on ihan karheen tahmee. *toktok* Kiitti näistä *dissaa*

..noh, ne saa sentä pestyy pois, onneks muuten tuli ihan kiva tukka *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

paupau

Posts: 655

#29404 • • paupau Tuhma Bambi
Vitun unihäiriöt *grr*
noena

Posts: 3,138

#29405 • • noena first breath after coma

mariq, 30.4.2009 10:23:
Se alkoi aamulla siitä etten saanu **ttu edes kampaa läpi tukasta!


(*tirsk*)
....*lohduttel* *pus* *hih*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Amma

Posts: 2,383

#29406 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Taivuin Facebookiin.
OMG.
Hyvästi loputkin elämän rippeet. *nyyh*

*pökr*

--
*etsiskel*

Freja

Posts: 8,775

#29407 • • Freja Sihteeri
Outoa, mut ois vähä niiku haikeus. Niiku iksu. Niiku.
*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#29408 • • Sunshine^82 Guest
Puhelin pöllittiin eilen. *igor* *grr*
Janisa

Posts: 2,226

#29409 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Amma, 1.5.2009 02:25:
Taivuin Facebookiin.
OMG.
Hyvästi loputkin elämän rippeet. *nyyh*

*pökr*



*jiihaa**aplodit**tanssittel*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

wiwi

Posts: 1,575

#29410 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tokaa päivää karsee darra vaikken juonut eilen pisaraakaan alkoholia. Ilmeisesti kaksi päivää dokaamista tarkoittaa myös kahen päivän krapulaa nykyään. :(

Hitosti koulujuttuja jotka pitäis saada pian pakettiin, mutta ei toivoakaan että tänään pystyis mihinkään. Eikä uskalla urheillakaan ettei pumppu tee tenää.

Ketähän tästä voi taas syyttää...

Oon paska jätkä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

lostgone

Posts: 2,493

#29411 • • lostgone
kiukuttelua.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Takyon

Posts: 2,945

#29412 • • Takyon Möwkö
Tää päivä oli jo aamulla ihan perseestä mut nyt on kyl pilattu kaikki päivät kuukausiksi eteenpäinkin. Auton ilmastointihuolto ja n. 130e vaihtuikin n. 900 euron ilmastointikorjaukseksi, voi vitun vittu.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Inferno@Tre

Posts: 678

#29413 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kevät väsymys ja työ uupumus yhdistettynä yleiseen masennukseen. Siinäpä sitä perusreseptiä.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Avatar
#29414 • • Annakins Guest
Ehkä mä vaan oon liian pitkään tehnyt asioita ilman taukoa, alkaa olee paukut aika vähissä ja mieli maassa.
pirpeli

Posts: 5,533

#29415 • • pirpeli

Annakins, 4.5.2009 15:08:
Ehkä mä vaan oon liian pitkään tehnyt asioita ilman taukoa, alkaa olee paukut aika vähissä ja mieli maassa.



*hali*!!!!!!!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#29416 • • opmdevil Guest
Väsyttää eikä huvita yhtään. Ei niin ollenkaan. Tahdon pois täältä. Kauas pois. Tahdon taikamaahan jossa sarvikuono ja yksisarvinen kulkevat rintarinnan ja jossa taustalla soi trance ja house ja kaikilla on hihattomat paidat ja aurinkolasit.
turquoise

Posts: 732

#29417 • • Edited turquoise e-ra2co
"Aamulla" heräsin ihan käsittämättömän väsyneenä. Kärsin siitepölyallergiasta, ja olo oli kamalan tukkoinen ja kutiava. Kävin vessassa, ja peilistä minua toljotti buldogin näköinen nainen. Silmäpussien välistä hohtivat kaksi verenpunaista silmää, ikäänkuin se olisi juuri tullut jostain hippimiitistä. Heitin Zyrtecin naamaan ja menin takaisin sänkyyn odottamaan olon kohenemista.

Fyysinen puoli helpotti puolen tunnin päästä, mutta rankan Vapun jälkeiset henkiset oireet jylläsivät. Kahvikaan ei piristänyt yhtään. Mieli oli niin maassa, että päätin laittaa puhelimen kiinni. Painoin varakännykkäni (tiputin vanhan teekuppiin) ylintä nappia, josta nuolinäppäimellä selasin kohtaan "Katkaise virta". Täysin samalla hetkellä, kun painoin näppäintä sain tekstiviestin ärsyttävän piippauksen säestämänä. Luin sen, ja isäni kertoi olevansa Tampereella. Olin ihan täysin unohtanut, että tänään oli se päivä kun hän olisi täällä kokouksessa. Ärsytti. Ja inhotti, että ärsytti.

Päätin lähteä lenkille piristyäkseni. Keskustan läpi raahautuessani näin Subwayn edessä keskikokoisen, tuuheakarvaisen koiran. Se seisoi peloissaan ja kylmissään keskellä katua. Hihna oli toisesta päästä kiinni kaulapannassa, mutta toisessa päässä oleva silmukka laahasi asfalttia vasten koiran hämmentyneenä kävellessä eestaas. Tiedän, miltä tuntuu kun oma koira karkaa joten menin koiran luokse, juttelin rauhallisesti ja sujautin käteni hihnan silmukasta. Omistajaa ei näkynyt missään. Siinä me seisoskelimme sateessa, enkä tiennyt mitä tehdä. Kännykkäkin oli kotona, joten en voinut edes soittaa minnekään. Omistaja onneksi tuli siihen ikuisuuksilta tuntuvien minuuttien jälkeen ja ihmetteli, ettei koira ikinä aikasemmin ole saanut remmiänsä itsekseen irti. Hämmästytti tyypin reaktio, koska hän oli mun mielestä jotenkin kumman vihamielinen. Liekö sitten säikähtänyt tai jotain, mutta itse ainakin olisin kiitollinen jos joku katsois tekemäni liian löyhän solmun jälkeen, ettei koirani juokse auton alle tai ettei sitä varasteta *ding*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Jone

Posts: 8,258

#29418 • • Jone Archibald Haddock
En oo nyt ihan kauheasti välittänyt tästä maanantaista. Onneksi se on kohta ohi.
s4ga

Posts: 325

#29419 • • s4ga
Oksettaa :(

--
Miau. ^__^

Birgie

Posts: 1,311

#29420 • • Birgie Kikati
Taas yksi katkonaisesti nukuttu yö takana ja työmotivaatio nollassa. *poks* Tästä ei ole hyvä jatkaa eteenpäin. Onneksi ulkona sentään paistaa aurinko.

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.