päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,546,847 views

MissKoo

#28241 • • MissKoo
Ei oo mun aamu. Kämppä on kylppäriremontin takia niin järkyttävässä kunnossa, ettei mikää normaali epäsiisteyttä kuvaava sana ole tarpeeksi voimakas. Hienohan siitä tulee, mutta loppuis jo remontti.. mä en pysty elää noin epäsiistissä asunnossa. Oli miten oli, mä siivoan vkoloppuna, vaikka joutuisin sit siivoo vielä uudestaan.
isfnbojbbssn

#28242 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
oon jotenki unissani kai tyrinyt ylähuulen ja siinä
olevan lävistyksen.. se on nyt ihan paisunut ja
kipee :/

+ duunin pankkiautomaatti ei toimi ja mulla ei oo
yhtään käteistä mukana.

hyvin alkanut päivä taas *dissaa*

edit: ja kahviautomaattikaan ei toimi täällä tänään :D

--
dasinoaisnvs

kinderi

#28243 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
*kiukuttel*
*valittel*
*mököttel*
*kiroil*

Ihana päivä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Lauruska

#28244 • • Lauruska nihkee
Ei pää kääntyny tänä aamuna alaspäin eikä toiseen suuntaan ilman järkyttävää kipua joten kävin lääkärissä. On sitten lihakset selässä tulehtuneet ja sain tulehduskipulääkkeitä ja lihasrelaksantteja. Mukava duunipäivä pöhnässä..
#28245 • • Annakins Guest

Lauruska, 30.10.2008 12:48:
Ei pää kääntyny tänä aamuna alaspäin eikä toiseen suuntaan ilman järkyttävää kipua joten kävin lääkärissä. On sitten lihakset selässä tulehtuneet ja sain tulehduskipulääkkeitä ja lihasrelaksantteja. Mukava duunipäivä pöhnässä..

Tuleeks sul sellasii puukoniskumaisia kipuja kun vähänkään jännität niska-/selkälihaksia?

Mul iski toissakesänä hiuksia kuivatessa vastaava. Makasin 3 päivää sohvalla relaksanttipöhnässä kun ei yhtään pystynyt kääntämään päätä tai muutenkaan liikkumaan, heti tuli fiilis et joku iskee puukolla niskaan. Inhaa.

Toivottavasti helpottaa pian!
JaUHomAto

#28246 • • JaUHomAto väärä nimi
tentti meni iha päin honkia, ääh ärsyttää *toktok*
SyndroDome

#28247 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Mulla oli täysin sama homma viime viikolla *Joo* nyt jo pää kääntyy! :) Salin jälkeen tosiaan oli pää ihan kenossa ja sitten tulehduskipulääkkeet ja lihasrelaksantit pöytään. Tosin olkapää oli sit kans viel vähän rikki.

Tsenppivä! Kyl ne niskat siitä taas aukee. Eks muuten saanu saikkua kun kerta duunissa olit pöhnässä *whaat*

--
Life is full of choises.

Lauruska

#28248 • • Lauruska nihkee

SyndroDome, 30.10.2008 20:58:
---

---

Mulla oli täysin sama homma viime viikolla *Joo* nyt jo pää kääntyy! :) Salin jälkeen tosiaan oli pää ihan kenossa ja sitten tulehduskipulääkkeet ja lihasrelaksantit pöytään. Tosin olkapää oli sit kans viel vähän rikki.

Tsenppivä! Kyl ne niskat siitä taas aukee. Eks muuten saanu saikkua kun kerta duunissa olit pöhnässä *whaat*

Joo ei herunu saikkua! Paskinta on se, kun kipu säteilee päähän eikä siihen auta mikään burana tai muu. Mutta kyllä se tästä varmaan..
SyndroDome

#28249 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Lauruska, 30.10.2008 21:02:
---
SyndroDome, 30.10.2008 20:58:
---

---

---

Joo ei herunu saikkua! Paskinta on se, kun kipu säteilee päähän eikä siihen auta mikään burana tai muu. Mutta kyllä se tästä varmaan..

Ei saikkuva?! no oh hoh... Mä sain heti kolme päivää ja sano et tuu hakee lisää jos tarvii. No en tarvinnu. Toki nää on aina ihan lääkäri ja tapaus kohtaisia juttuja. Mä olin kyl ihan paskana siinä vaiheessa ku lekuriin menin ja se varmasti näky. Mulle lyötiin heti siinä alkuun rela piikki perseeseen :D Se sit vähän jeesas alkuun niin pääs himaan.

Muttis juuh, kyllä se siitä! Relaa vaan yöks *joo*

--
Life is full of choises.

Jammm

#28250 • • Jammm
lumisade *eiei*
ja autossa kesärenkaat vielä alla, tosin eipä tarvii tänään muutenkaan lähteä mihinkään autolla.
hemuz

#28251 • • hemuz kätevä emäntä

Jammm, 31.10.2008 10:56:
lumisade *eiei*
ja autossa kesärenkaat vielä alla, tosin eipä tarvii tänään muutenkaan lähteä mihinkään autolla.

no tuohan oli tiedossa...
Jammm

#28252 • • Edited Jammm

hemuz, 31.10.2008 10:59:---

no tuohan oli tiedossa...

oli oli, mutta kyllä se lumisade masentaa ainakin meikäläistä. don't worry, maanantaina tulee talvi tassut alle *hih*
Hitchhiker

#28253 • • Hitchhiker
Aamu lähti hyvin liikenteeseen, kun olin hakemassa fillaria pyörävarastosta ja kappas kappas, eihän sitä enään ollutkaan siellä (eli joku saatanan pitkäkyntinen oli käynyt pöllimässä sen). Fillari ei ollut kuin viisi kuukautta vanha, eli vitutuskäyrä on ihan tapissa ja ainoa liikkumisväline joka itsellä oli, niin vietiin. Kädet tärisevät vieläkin vihasta ja suuttumuksesta, ei vain pysty käsittämään mikä saa ihmisen koskemaan toisen omaisuuteen.
Auacusha

#28254 • • Auacusha Koneradio
kaljat loppu *nyyh*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Takyon

#28255 • • Takyon Möwkö
Tumma suklaa, hyi helvetti. Pitikin maistaa vaikka tiesin ihan tarkkaan että siitä jää aivan kauhea maku suuhun.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

#28256 • • Takyon Möwkö
Ja toinen: auton huolto. Miten voi jarrupalojen ja -levyjen vaihtoon saada kulumaan 621e?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

#28257 • • Equalizer Guest
päiväst toiseen samat kuviot, tarttis kyl jo aikalisän*toktok*
sapeli

#28258 • • sapeli jokukukamikä?

Takyon, 31.10.2008 17:28:
Tumma suklaa, hyi helvetti. Pitikin maistaa vaikka tiesin ihan tarkkaan että siitä jää aivan kauhea maku suuhun.

Aamen! Aina tummaa suklaata hehkutetaan mut mä en kans voi sietää.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sparkling

#28259 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

sapeli, 31.10.2008 18:44:
---
Takyon, 31.10.2008 17:28:
---
Aamen! Aina tummaa suklaata hehkutetaan mut mä en kans voi sietää.

Word! Hyi phyi yök. :D

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Mar6

#28260 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Annakins, 30.10.2008 12:58:
---

---

Tuleeks sul sellasii puukoniskumaisia kipuja kun vähänkään jännität niska-/selkälihaksia?

Mul iski toissakesänä hiuksia kuivatessa vastaava. Makasin 3 päivää sohvalla relaksanttipöhnässä kun ei yhtään pystynyt kääntämään päätä tai muutenkaan liikkumaan, heti tuli fiilis et joku iskee puukolla niskaan. Inhaa.

Toivottavasti helpottaa pian!

Jotkut pistävät puukkoiskumaiset on hermopinteitä, ainakin itellä ollu joskus noita kovaa treenatessa. Vitun ilkeen tuntusta kyllä. Jotenkin kylmä ja pistävä nopea kipu. *eiei*
Toisaalt toi ei muuten kuulosta siltä, sarjassa tuli vain mieleen.

--
-Where there is house there is a home-