päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,606 views

noena

Posts: 3,138

#29801 • • Edited noena first breath after coma
Väskättää ja on kylmä.
Ei huvita, ei kiinnosta.
Kaikkea sitä aina elämältä haluta saa.
Hyvin turha päivä jo tässä vaiheessa.

--
TwistedLife™ Amusement Park

kinderi

Posts: 1,783

#29802 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :(:

Jutu, 16.9.2009 23:36:
---
kindertin, 11.9.2009 12:02:

---

Minä ja mun veli tapellaan ja tönitään toisiamme aina kun me nähään ja me sentään olla jo yli 20-vuotiaita :D:D Eli tsemppiä sulle :)



Oh, kiitti :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#29803 • • Aurinkoneiti
Iskä joutui sairaalaan. Kuvittelin, että dramatiikka olisi riittänyt vähäksi aikaa. Kyllästyttääääääääh.
Avatar
#29804 • • fhjgjghj Guest
pitää kai ottaa pikavippi et on vara mennä sinne vitun ylitöihin
Sallakat

Posts: 2,220

#29805 • • Sallakat jungle, baby !
rip tommi t torakka :(
vanhus

Posts: 889

#29807 • • vanhus
ihan selvästi ooon tulossa kipeeks*nuha**sars*
jjkobsson

Posts: 959

#29808 • • jjkobsson
Joku mulkku varasti pyöräkellarista meitsin pyörästä Hayesin jarrut kahvoineen, letkuineen ja jarrusatuloineen aiheuttaen ohessa yhtä jos toista ilkivaltaa.

Nyt pitää keksiä joku paikka X missä pyörän saisi parsittua uudestaan kasaan.

--
||jjkobsson||

Avatar
#29809 • • Edited fhjgjghj Guest
menee aika ristiriidassa toi et kyl sitä rahaa työskäyvällä enemmän on kun ei oo varaa maksaa edes laskuja..no sitä se on ku palkka tulee vaan kerran kuus ja elääkin pitäs ja ostella eväitä vielä ylitöihinkin..pahoinvointivaltio todellakin..mut mieluummin asun siellä missä se työkin on tai sit vois jo vetää ittesä hirteen jos viel matkustelis sinne päiväkaudet ja makselis niitä kuluja lopen uupune...ei vaan tilipussi kestä kun yhtä kauppareissua viikossa....ollapa sama työtön paska ku ennen ni silti menis ihan yhtä upeasti
wiwi

Posts: 1,575

#29810 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän :(:

jjkobsson, 21.9.2009 19:02:
Joku mulkku varasti pyöräkellarista meitsin pyörästä Hayesin jarrut kahvoineen, letkuineen ja jarrusatuloineen aiheuttaen ohessa yhtä jos toista ilkivaltaa.

Nyt pitää keksiä joku paikka X missä pyörän saisi parsittua uudestaan kasaan.


Ikävää tollanen, perkele.

Itsehän kaivoin oman polkupyöräni eilen taloyhtiön roskalavalta ilman satulaa. Onneksi tajusin katsoa sinne lavalle.

Yli-innokkaat pihatalkoolaiset (yksi syy vähemmän liittyä ikinä joukkoon) olivat päättäneet heittää pyörätelineestä merkitsemättömät pyörät helvettiin, asiasta tiedottamatta. Tavasin tänään ties kuinka monetta kertaa rapun ovessa olevan lapun, jossa puhutaan pyöräVARASTON tyhjentämisestä ylimääräisestä roinasta. Ei sanaakaan ihan eri paikassa sijaitsevasta pyörätelineestä.

Oon ilmeisesti tyhmä tai sitten kaikki muut on vaan perseestä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ValaX

Posts: 3,891

#29811 • • ValaX
Mulle on tullu finni:(
Slim_Jim

Posts: 573

#29812 • • Edited Slim_Jim
Painan duunia kirkolle.
Siis seurakunnalle.

Seurakunnan hallinnon hautaustoimelle. Eli ATK-juttuja, piirrän Cadilla pohjakarttoja ja käyn mittailemassa ns. "kentällä" eli hautausmailla juttuja ja kirjoittelen kivistä nimiä ja päivämääriä ylös.
Ei mitään tekemistä minkään uskon asioiden kanssa, ei käy papit ei kuulu virret.

Tänään olikin sitten mitkähänlie rovastikuntapäivät ja minunkin piti osallistua tähän tapahtumaan vaikka olisi ollut aivan uskomattoman mahtava keli pyöriä mittatikun kanssa ulkona ja saada jotain vaihteeksi aikaan.

Noh, aihe oli ainakin kiintoisa, liittyi Varkauteen ja Tura-Enson lakkauttamispäätökseen, joten kai siellä jotain kuulisi siitä kuinka kovaa shit hits the fan kun aika koittaa.
Joo, olihan sitä juttua 2h, eli kahdeksalta aamulla raahaudutaan kuuntelemaan seminaaritouhuja, kymmeneltä kahvi ja sen jälkeen, kello 17 asti, siis SEITSEMÄN TUNTIA kuunnellaan virren veisuuta, luetellaan vanhasta testamentista minkälie Hiskiaan kaikki 65 miljoonaa poikaa, käydään Jeesuksen sukupuu läpi ja opitaan mistä tulee sana "onania". NO SEHÄN OLI JOKU HEPPU NIMELTÄ OONAS TAI MIKÄLIE.
Ja veisataan virsiä.

Vähän kuin pappi olisi tokaissut siellä tilaisuudessa "joo me ollaan kaikki fucked, oho kello onkin jo kymmenen kylläpä aika rientää...ja laulamme virren 508 *kaikki laulaa biisin ulkoa, paitsi minä* "

Siinä ihmetellessä kuinka nyt tämäkin saarna tai virsi liittyy yhtään varsinaiseen asiaan, minua alkoi vituttaa että sinnekin piti raahautua. Olihan siellä jotain ryhmätöitä ja päädyin joidenkin aivan tuntemattomien diakonisnunnawhatevs, sellaisten harmaiden, mustiinpukeutuvien, kultaista ristiä tai sellaista kämmenenkuvaa kaulallaan kantavien tätien seuraan jorisemaan jostain "kuinka kirkon tulisi kohdata ihmiset".

En minä halua kohdata ihmisiä kun olen kentällä, jengi oikeasti häiritsee, kysyy jotain mistä minulla ei ole mitään hajua ja valittavat jostain mihin en voi vaikuttaa tai uhkaavat soittaa poliisit paikalle (niin on käynyt).

Lopussa kävikin sitten ilmi ettei minun olisi edes tarvinnut tulla paikalle, mutta pomon mahtikäskyllä "peerrrrkele siehän lähdet jos miekin joudun!" piti valua kirkolle ameeban lailla.
Vittu mitä touhua. Istuin siellä seminaarissa jättikyrpä otsassa monta tuntia.
Slim_Jim

Posts: 573

#29813 • • Slim_Jim
On päiviä jolloin ei kantsisi töihin edes lähteä.
Ja tämä on yksi niistä päivistä.
noena

Posts: 3,138

#29814 • • Edited noena first breath after coma
Tää on nyt muutenkin koko viikon >:/ , mut kuinka tyhmä sitä pitää ihmisen olla että oikeasti aikoo ostaa keikkalipun huuto.netistä? Näkojään yhtä tyhmä kuin minä *igor* *grr* *dissaa* *senkin*
Nooh, rikosilmoitukset tehty *pepsodent*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#29815 • • Edited fhjgjghj Guest

Replying to päivän :(:

Slim_Jim, 25.9.2009 12:37:
On päiviä jolloin ei kantsisi töihin edes lähteä.
Ja tämä on yksi niistä päivistä.



sama täällä kun siellä kysellään taas viikonlopputöihin eikä vaan jaksa..muutenki menny taas viikko kiville iltavuoros..kai sitä haluaa kotonakin joskus olla.
Avatar
#29816 • • fhjgjghj Guest
tätä menoa alkaa olemaan myös päiviä jolloin tuntuu ettei haluais olla edes olemassa
merqus

Posts: 1,010

#29817 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Siskon koira vietiin tänään piikille :( Tuntui pahalta hyvästellä kun tiesi ettei koskaan enää tule näkemään... Onneksi muistot säilyy sydämessä ja niitä ei sieltä kukaan voi ottaa pois.

R.I.P. Myrsky *sydän*
nichrome

Posts: 24

#29818 • • Edited nichrome Lurkkeri
Flunssa PVD:n keikkapäivänä. Ei tästä ihan heti paljon :(-mmäksi mee.

Helvetti sentää, koko vuoden terve ku pukki ja sit heti kun vähän syksyä ilmassa niin jo toista kertaa flunssa kuukauden sisään. Kiesus miten turha vuodenaika tääki.

--
Moniulotteinen superolio.

Avatar
#29819 • • opmdevil Guest
Jos tekee chilipataa habaneroista, ei kannata kesken habaneron leikkaamisen kaivaa nenää. Huomasin juuri.