päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,383,904 views

Freja

Posts: 8,775

#28221 • • Freja Sihteeri
Outoa. Asiat ei oo huonosti, mutta silti on tunne ettei ne ole oikein hyvinkään. Jotenki surku olo. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#28222 • • crissy
koko aamupvän kattelin youtubesta videoita evp:stä eli electronic voice phenomena.. lyhyesti siis et voit kuulla henkimaailmasta jonku puhuvan radion kautta tms..

Sitten äitin kanssa soiteltiin tossa tunti sitten.. Se kerto et täs parisen pvää sitten illalla kun mun pikkuveli oli jo nukkumassa ja mutsi itekki jo katteli makkarissa telkkaria. Faija oli rappusia pitkin tulossa ylös. Yhtäkkiä äiti kuuli kuin joku olis kuiskannu kovaan ääneen et " ISI ISI"!! Eka mutsi kysy isältä et sihisikö se kissille, mut ei sihissy. Mutsi herätti pikkuveljen ja kysy et oliko se ollu hän, mut ei.

Mutsi kysy isältä et kuuliko se niin isä vastas " ai et joku kuiskas kovaa tosta tasanteelta et ISI ISI!

ja sit mutsi kerto et isä on ollu jotenki kummallinen ajoittain täs viime aikoina. On saatanu tupakalta yhtäkkiä avata oven ja hetken päästä laittaa sen kiinni. Välillä saattaa kysyy äitiltä et sanoko se jotain.

Nyt oli sanonu et siitä on niin kovaa tuntunu kuin joku olis yrittäny hälle jotain sanoo.

Äiti kysy et onks kaitsu vieraillu mun luona.. mut ei oo tai en oo huomannu.

Tosi levoton mieli ja itku kurkussa koko ajan..


en vaa voi olla miettimättä..
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#28223 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
mä en voi uskoa, että oon ollu tänään duunissa vasta
kolme tuntia. tuntuu niinku olisin ollu täällä jo koko
päivän.. tää päivä ei vaan lopu :(

--
dasinoaisnvs

Eepu

Posts: 113

#28224 • • Eepu Inspiration

mayah, 28.10.2008 05:59:
Ei oo kivaa olla kipee :(




Ei ole ei, ei ainakaan toistamiseen parin kuukauden sisällä. Orastava munuaistulehduskaan ei piristä päivääni :(

--
Así es la vida.

Twist

Posts: 925

#28225 • • Twist Team Kemuttajat
Kraana jäi käteen kun aloin tiskaamaan *nyyh*
Freja

Posts: 8,775

#28226 • • Freja Sihteeri
Taas jotenki vaa.. Huono päivä. Tai ei kai huonokaan, mut ehkä jotenki masentava.
Paha mieli jostain..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Birgie

Posts: 1,311

#28227 • • Birgie Kikati
Mieli maassa...miks pitää olla noin ankee ilmakin...*nyyh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Avatar
#28228 • • Lilly Guest
*nuha* ihan järkyttävä olo :(
eugina

Posts: 898

#28229 • • eugina YleX tt-i *sydän*
tenttivko on niin perseestä! äääh*toktok*...ei jaksa lukee...*haukottel*no, onneks on sentään tiistai ja tulee tanssi-ilta..

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Inferno@Tre

Posts: 678

#28230 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Vittu ku ei taas jaksas tätä paskan lapioimista.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#28231 • • Hitchhiker
Selkä taas ihan juntturassa ja "hieman" kipeähkö.
Josssu

Posts: 506

#28232 • • Josssu
Heräsin yöllä pamaukseen ja kun sain valot päälle meinasi itku päästä.
Kaksi lempparitaulua oli tipput lattialle ja hajonnut palasiksi *nyyh*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#28233 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Josssu, 28.10.2008 20:02:
Heräsin yöllä pamaukseen ja kun sain valot päälle meinasi itku päästä.
Kaksi lempparitaulua oli tipput lattialle ja hajonnut palasiksi *nyyh*



*lohduttel*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

m1kk3

Posts: 5,560

#28234 • • m1kk3 no-life
Miten sitä voikin olla näin uskomattoman paha olo henkisesti... Ruoka ei maistu ja seinät kaatuu päälle.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Sand3

Posts: 1,157

#28235 • • Sand3 satuolento
Voi helvetti. Nytkö tää sairauskierre sit alkoi? 8 päivää sit todettiin et mulla oli angiina ja nyt sit vuotaa nokka ja aivastuttaa. Tosin tää voi olla stressireaktion purkautumista mut kuitenkaan mä en halua tulla kipeäksi. Ja sit viel antibiotit on aiheuttanut mulle kamalan allergisen reaktion,kutittaa vatsaa ihan järkyttävästi.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#28236 • • Muussika Guest

mikke, 28.10.2008 22:45:
Miten sitä voikin olla näin uskomattoman paha olo henkisesti... Ruoka ei maistu ja seinät kaatuu päälle.



:(

Eihän sitä sillon ruoka maistu ei, kun ei nälkääkään tunne. Ei jaksas nousta sängystä, ei tehdä yhtään mitään. Been there done that.

Eipä ihmismieltä ole kaikkivoipaksi tehty. Jos ei jaksa niin ei jaksa, eikä oravanpyörässä ole pakko juosta nappia naamaan vetämällä ja tekohymyä vääntämällä, vaikka tässä yhteiskunnassa moiseen meitä painostetaankin.

Aikansa kutakin ja aikansa se ottaakin. Voimia!
kinderi

Posts: 1,783

#28237 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Sand3, 28.10.2008 22:52:
Voi helvetti. Nytkö tää sairauskierre sit alkoi? 8 päivää sit todettiin et mulla oli angiina ja nyt sit vuotaa nokka ja aivastuttaa. Tosin tää voi olla stressireaktion purkautumista mut kuitenkaan mä en halua tulla kipeäksi. Ja sit viel antibiotit on aiheuttanut mulle kamalan allergisen reaktion,kutittaa vatsaa ihan järkyttävästi.



Voi nyt helvetti nainen,eikös me vähän jo sovittu et nyt ois suunta ylöspäin? Ei lenssuilut ja kipuilut kuulu siihen *hmph* Toivottavasti paranet piakkoin! Jaksuja *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

wiwi

Posts: 1,575

#28238 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Raikkaat kolmen tunnin yöunet. Oon jo hereillä, vaikka silmät on kunnon nakilla ja koulukin alkaa vasta kaheltatoista. Väsyttää niin paljon, etten päässyt uimaan, mutta ei riittävästi että vois nukkua. :(

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Heli

Posts: 1,489

#28239 • • Heli vai kuka se oli

crissy, 27.10.2008 20:36:

-kummitusstoori-



hui kauhee, vähä muuttaisin äkkii pois sieltä!
pikkasen varmaa laittaa miettiin, oisko aihetta alkaa uskoon yliluonnolliseen, hui hui.
*hali*

--
ei se väärin ole.