päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,385,031 views

anniharha

Posts: 1,937

#24141 • • anniharha
Olipahan paska viikonloppu.

--
and though my words could save the world they never come out right

Janisa

Posts: 2,226

#24143 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Shit. Puolentoista vuoden jenkkilassa olon jalkeen unohdin etta suomessa oli tanaan isanpaiva. Oon aina ollut mielestani niin extrakiva-tytar ja nyt unohdin moisen. *uuh*
Taalla kun tosiaan isanpaivaa vietetaan kesalla ja viime vkolla kaikki aikakauslehdet Suomessa kirjoitti vaan Jokelasta, niin missasin sen kokonaan.

Noh, rakas isukki sai erittain lampoisen tekstiviestin talta hulttiotyttarelta ja eikohan se talla eraa lammittanyt isapapan sydanta.

Mun Isa. *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Zeratul

Posts: 1,170

#24144 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 11.11.2007 19:15:
Olipahan paska viikonloppu.


Confirmed.
And it only gets better! ^^

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Claudi0

Posts: 255

#24145 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Vallisaari UG *nyyh*
unitarina

Posts: 61

#24146 • • unitarina
1.Haluaisin käydä tanssitunneilla joka päivä. Ongelmana on raha/aika. Jotta voisin käydä niin paljon tanssimassa mun pitäs olla töissä tuplaten sen mitä oon nyt koulun lisäksi. Toisin sanoen en ehtis käydä tanssimassa yhtään sen enempää kun nytkään. Helvetti.

2.Johtuen mm. edellisestä sekä naminhimosta ym oon lihonnu parin viime vuoden aikana n.10kg.

onneks on tälläsiä topicceja, että saa vähän avautua *vink*

--
*jiihaa*

Miinapiina

Posts: 3,494

#24147 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ihme paikkaan sattuu, ei kurkkuun eikä nieluun eikä varsinaisesti korvaankaan, mut jonnekin sinne, ni toi päivän :) oluen juominen ja päivän :) suklaarusinoiden syöminen on aika rasti!! *igor*
ja siis koskee aina ku nielasee ja pureskelee, tälleen ku ei tee mitään ni tuntuu vaan hassulta mut ei koske *ding*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#24148 • • Freja Sihteeri
Tuli juteltua kaverin kanssa messengerissä yhestä jutusta. Sitä ny jäin miettiin ihan hirveesti, ja tuli jotenki ..outo olo. Mä oon suunnitellu vaikka mitä tulevaisuudelleni, oon asettanut päämääriä itselleni yms, ja nyt vaan jotenkin kaikki iski tajuntaan ja tuli ahdistus ja paha mieli ja jotenki masiskin yms.

En mä osaa selittää. Tuli vaan tosi outo olo, ja nyt ehkä vähän ...surettaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

plink

Posts: 1,405

#24149 • • plink team paska
kävin viime torstaina hammaslekurissa, missä mulla aloitettiin vasemman puolen poskihampaan juurihoito. ite hoito sattui jonkun verran, mut kipu meni sitten nopeesti ohi toimenpiteen jälkeen, eikä hampikaan enää parin päivän jälkeen ollut kovinkaan hellänä. mutta nyt parin päivän jälkeen hampia on alkanut sattumaan uusiksi. :(

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#24150 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ei voi taas muuta sanoa, kuin "KIITTI TAAS VITUSTI 2h:n YÖUNISTA NAAPURI!" *dissaa* *poks* *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Miinapiina

Posts: 3,494

#24151 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nyt koskee korvaan ja lujaa *uuh*
heräsin viime yönä siihen kipuun, enkä oo oikeen nukkunut.... *igor*
sattuuuuuu!!!!!!!

--
pinkki on pop!!!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#24153 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Hirvee päänsärky *poks*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sune

Posts: 2,096

#24154 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Koko yön valvonu ku ellen kai oksutaudis :( Räntäloskapaskaa joka paikassa ja töissä ihan yssin :( yhyy

--
ei kovin ihku eikä plur

Freja

Posts: 8,775

#24155 • • Freja Sihteeri
Hirveen kylmä tääl sisäl *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Trixie

Posts: 1,342

#24156 • • Trixie
Tää jatkuva silmäsärky vituttaa *grr* ja sit huonosti nukuttu yö, paleltaa, läpikäytävien asioiden siirtyminen jne. Perse aamu taas *dissaa*

--
face your fears and live your dreams

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#24157 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
leipä loppu ja näkkäristä ei tuu täyteen vaik miten paljon söis *igor* tästä se aamu alkaa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

KritikaL

Posts: 207

#24158 • • KritikaL Teiniprinsessa
Saatanallinen väsymys ja kaiken lisäks tänään pitäis alottaa uudessa duunissa (kiinnostus olematon)*igor*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

mariq

Posts: 2,154

#24159 • • mariq
Olishan tuo viikonloppu voinut aika paljon paremminkin mennä *uuh*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#24160 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 12.11.2007 10:33:
Olishan tuo viikonloppu voinut aika paljon paremminkin mennä *uuh*



Huonosti mennyt viikonloppu masentaa kyl maanantaisin paljon, kun ei oo saanu kerättyä hyvää mieltä ja energiaa arkea varten *lohduttel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.