päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,383,824 views

Mellu-

Posts: 4,006

#27741 • • Mellu-
Yks V-mäinen asiakas...

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,775

#27742 • • Freja Sihteeri
Oon iha jumissa. :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

katrihana

Posts: 127

#27743 • • katrihana
Kiukutteleva iskä.

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Heli

Posts: 1,489

#27744 • • Heli vai kuka se oli
poistin yhen kaverin facebook-ystävistäni ja samalla deletoin sen muutenkin kokonaan.
tuntuu surulliselta,mutta hän ei ole osoittanut minkäänlaista välittämistä mua kohtaan.
en haluu olla kenenkään semiystävä tai joku naama, jota se ei oikeesti halua nähä mutta on liian munaton sanomaan sitä mulle suoraan.
päätelköön sitten itse miksi ei ole enää listallani. :( ja *grr*

--
ei se väärin ole.

Freja

Posts: 8,775

#27745 • • Freja Sihteeri
Herätä aamuyöstä helvetinmoiseen kurkkukipuun ja todeta tovien sängyssä pyöriskelyjen jälkeen et siihen koskee niin paljon etten ees saa unta. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#27746 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
nälkä ei katoo ja maito loppu=ei saa enempää kaakaota.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

anis

Posts: 2,451

#27747 • • anis
Oon pienessä flunssassa, taitaa jäädä sali väliin koska töihin nyt on kuitenkin mentävä, ei tää niin paha oo. Vähän nokka vuotaa ja lihaksia särkee.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

crissy

Posts: 1,958

#27748 • • crissy

Heli, 7.9.2008 23:00:
poistin yhen kaverin facebook-ystävistäni ja samalla deletoin sen muutenkin kokonaan.
tuntuu surulliselta,mutta hän ei ole osoittanut minkäänlaista välittämistä mua kohtaan.
en haluu olla kenenkään semiystävä tai joku naama, jota se ei oikeesti halua nähä mutta on liian munaton sanomaan sitä mulle suoraan.
päätelköön sitten itse miksi ei ole enää listallani. :( ja *grr*



*toktok**toktok**eikä* tyhmä ihminen kun ei tajua mitä menettää..


Mut onneks sulla on olemassa vielä läheisiä ketkä ei vois ikinä kohdella sua noin *sydän*
Miinapiina

Posts: 3,494

#27749 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Heli, 7.9.2008 23:00:
poistin yhen kaverin facebook-ystävistäni ja samalla deletoin sen muutenkin kokonaan.
tuntuu surulliselta,mutta hän ei ole osoittanut minkäänlaista välittämistä mua kohtaan.
en haluu olla kenenkään semiystävä tai joku naama, jota se ei oikeesti halua nähä mutta on liian munaton sanomaan sitä mulle suoraan.
päätelköön sitten itse miksi ei ole enää listallani. :( ja *grr*



onneks mulla on sut ja sulla mut *sydän* vaiks ollaaki semikauko, mut oot silti rakas (paras) rakkausystävä!!!! *hali* *hihu* on iksu...

--
pinkki on pop!!!

Josssu

Posts: 506

#27750 • • Josssu
Että mua harmittaa kun kauan odottama bileilta menee täysin pieleen.
Alkaa jo pelottamaan kun taju meinaa lähteä toisen kerran saman viikonlopun aikana *eiei*
Eepu

Posts: 113

#27751 • • Eepu Inspiration
"Suomen vaarallisin petoeläin" kiinni reidessä. Että osaankin vihata punkkeja.

--
Así es la vida.

Quakey

Posts: 692

#27752 • • Quakey
aika vaikeeta lähettää yhtää mitää meilejä kun ei oo nettii koton :S
Amarie

Posts: 261

#27753 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Tänään on kyllä taas niin huono päivä, ettei toista. Yks eksä soitteli keskellä yötä ja kauheasti muka rakastaisi mua vieläkin ja en saanut nukuttua enää viiden jälkeen. Aamulla oli terapia ja olin ihan liian väsynyt.

Sitten päivällä yhden kaverin äiti soitti, että oonko kuullut pojastaan, kun kukaan ei oo kuullut mitään ja mä oon viimeinen, jolla on mitään havaintoa kyseisestä pojasta ja sekin on lauantailta. Poliisille on tehty katoamisilmoitus, mutta voi hyvin olla, että kyseinen poika on piripäissään tehnyt itselleen jotain.

Nyt vielä kuulin, että meidän solu tyhjennetään asuntolassa, kun meitä on enää kolme asukasta siellä. Luokkani ainoa siedettävä tyyppi on siis lopettanut koulun kokonaan kesken, ja nyt siellä ei oo enää ketään, kenen kanssa tuun toimeen ja joudun muuttaa toiseen soluun jonkun toisen ihmisen kanssa samaan huoneeseen.

Lisäks rahat on loppu ja kela taas toimii ihan paskasti. Mun kannattais lopettaa koulu neljäks kuukaudeks, niin saisin edes asumistukea, kun muuten en saa mitään ennenku täytän 20.

--
In her eyes I see the sky.

Freja

Posts: 8,775

#27754 • • Freja Sihteeri
Joo turha toivo mistää ihmeparantumisista. *poks*
*nyyh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

plink

Posts: 1,405

#27755 • • plink team paska
keuhkot lentää pihalle 100 gramman palasina ja kuumettakin on, mut ei muuta ku töihi! ->

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Sand3

Posts: 1,157

#27757 • • Sand3 satuolento
Oon kiukkuinen ja ahdistunut. Ärsyttää. Oon vaan kiukutellut työkavereillekin. Tämän lisäksi näin unta et juoksin rappusia ylös ja joku tappo mut viidennessä ja viimeisessä kerroksessa.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Spanks

Posts: 789

#27758 • • Spanks Löysä P***a
Rahat ihan lopussa ja ens maanantaina pitäs lähtä kyprokselle ja siellä eka palkka vast 1-2 kk päästä... tuttaa

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#27759 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
meidän ghettotalo: vessa ja netti ei TAASKAAN toimi :(
+ ei yhtään huvita olla töissä, haluan takas nukkumaan!

--
dasinoaisnvs

sapeli

Posts: 11,768

#27760 • • sapeli jokukukamikä?

Sand3, 9.9.2008 07:36:
Oon kiukkuinen ja ahdistunut. Ärsyttää. Oon vaan kiukutellut työkavereillekin. Tämän lisäksi näin unta et juoksin rappusia ylös ja joku tappo mut viidennessä ja viimeisessä kerroksessa.



Tuo uni kuulostaa vähän siltä että sulla on elämässä joitain haasteita joiden saavuttamisen suhteen sulla on pelkoja - ehkä et usko että tulet onnistumaan, tai ehkä ajattelet että vaikka tekisitkin parhaasi niin jokin ulkopuolinen tekijä pilaa suunnitelmasi? Usein jos minulla on tuontyyppisiä unia - ja tajuan sen itse unen aikana - yritänkin tehdä jotain aivan muuta, kuten ottaa hissin tai lähteä ulos koko rakennuksesta ulos puistoon. Sama vertauskuva voi toimia hereilläkin: jos jokin haaste (esim. koulu?) ahdistaa, on ehkä hyvä tarkastella uudelleen tapoja miten sen haasteen kohtaa, tai että onko haaste ylipäänsä murheen arvoinen. *hymy*

PS: "kiukutellut" on vaan niin hassu sana. *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.