Shit. Puolentoista vuoden jenkkilassa olon jalkeen unohdin etta suomessa oli tanaan isanpaiva. Oon aina ollut mielestani niin extrakiva-tytar ja nyt unohdin moisen.
Taalla kun tosiaan isanpaivaa vietetaan kesalla ja viime vkolla kaikki aikakauslehdet Suomessa kirjoitti vaan Jokelasta, niin missasin sen kokonaan.
Noh, rakas isukki sai erittain lampoisen tekstiviestin talta hulttiotyttarelta ja eikohan se talla eraa lammittanyt isapapan sydanta.
1.Haluaisin käydä tanssitunneilla joka päivä. Ongelmana on raha/aika. Jotta voisin käydä niin paljon tanssimassa mun pitäs olla töissä tuplaten sen mitä oon nyt koulun lisäksi. Toisin sanoen en ehtis käydä tanssimassa yhtään sen enempää kun nytkään. Helvetti.
2.Johtuen mm. edellisestä sekä naminhimosta ym oon lihonnu parin viime vuoden aikana n.10kg.
onneks on tälläsiä topicceja, että saa vähän avautua
ihme paikkaan sattuu, ei kurkkuun eikä nieluun eikä varsinaisesti korvaankaan, mut jonnekin sinne, ni toi päivän :) oluen juominen ja päivän :) suklaarusinoiden syöminen on aika rasti!!
ja siis koskee aina ku nielasee ja pureskelee, tälleen ku ei tee mitään ni tuntuu vaan hassulta mut ei koske
Tuli juteltua kaverin kanssa messengerissä yhestä jutusta. Sitä ny jäin miettiin ihan hirveesti, ja tuli jotenki ..outo olo. Mä oon suunnitellu vaikka mitä tulevaisuudelleni, oon asettanut päämääriä itselleni yms, ja nyt vaan jotenkin kaikki iski tajuntaan ja tuli ahdistus ja paha mieli ja jotenki masiskin yms.
En mä osaa selittää. Tuli vaan tosi outo olo, ja nyt ehkä vähän ...surettaa.
kävin viime torstaina hammaslekurissa, missä mulla aloitettiin vasemman puolen poskihampaan juurihoito. ite hoito sattui jonkun verran, mut kipu meni sitten nopeesti ohi toimenpiteen jälkeen, eikä hampikaan enää parin päivän jälkeen ollut kovinkaan hellänä. mutta nyt parin päivän jälkeen hampia on alkanut sattumaan uusiksi. :(