päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,389,523 views

Avatar
#2221 • • GoA Guest
kännissä kuin käki ja korttia viilattu. ei tiedä paljon rahaa meni.
Sithil

Posts: 77

#2222 • • Sithil Drifter
Uni ei tullut - olen siis hemmetin väsynyt, korvat soi ja päässä tinnittää... Ja arvaattekos mitä? Maanantaina on pitkän vieraan kielen YO-kuuntelu! Ällöhauskaa! *igor**dissaa*

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

Avatar
#2223 • • Cera Guest
*nyyh*
tiipi

Posts: 506

#2224 • • tiipi

Sithil:
Ja arvaattekos mitä? Maanantaina on pitkän vieraan kielen YO-kuuntelu! Ällöhauskaa! *igor**dissaa*



sama täällä, pitäis varmaan alkaa kohtapuoliin kattelee vähän Ranskan TV5:sta *igor* ja ranskalaisii leffoi *joo*
mut sit varsinainen päivän :( on, et en ehtiny kavereiden kanssa luistelee, ku tuli nukuttuu liian myöhään *nyyh*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

S-T

Posts: 1,195

#2225 • • S-T Pieni

Sithil:
Uni ei tullut - olen siis hemmetin väsynyt, korvat soi ja päässä tinnittää... Ja arvaattekos mitä? Maanantaina on pitkän vieraan kielen YO-kuuntelu! Ällöhauskaa! *igor**dissaa*


Tohon tinnitukseen auttaa hyvät korvatulpat, kandee ihan oikeesti harkita panostamista vähän kalliimpiinkin, jos enemmän bileissä nykyään käyt..

Ja kyllä se kuuntelu menee ”veikkaa ja voita” -menetelmälläkin nimim. kokemusta on *hahjust*

--
Pieni on kaunista.

Sithil

Posts: 77

#2226 • • Sithil Drifter

BlueWind:
Tohon tinnitukseen auttaa hyvät korvatulpat, kandee ihan oikeesti harkita panostamista vähän kalliimpiinkin, jos enemmän bileissä nykyään käyt..



Juuuh, unohdin ostaa päivemmällä ja apteekit menee klo. 15 kiinni (ainakin tällä Herttoniemessäpäin) ja en ehtinyt. Ja koska näin nuorena kokee olevansa omnipotentti tosissani ajattelin, etten minä oikeastaan tarvitse korvatulppia - eihän minulle nyt voi mitään käydä. *iihhih*

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

Blues

Posts: 5,414

#2227 • • Blues Koning van Afrika
Aivotärähdys ja oksettaa *poks*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Cloud

Posts: 2,162

#2228 • • Cloud Game Freak
YaY.. Pitkästä aikaa pääsi katsomaan Andromedaa.. YAY
Muuten päivä onkin taas ihan tavallista tallustelua.. No big deal.. Onneksi Pääsi katsomaan Andromedaa... Niin ja tietysti voitin eilen lotossa jättipotin.. En vain tiedä sitä vielä itse ;)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

S-T

Posts: 1,195

#2229 • • S-T Pieni
Vitun kuukautiskivut *poks*
Onko muilla tytöillä näitä ongelmia, että koko vatsaa ja alaselkää sattuu niin saatanasti, sen seurauksena ikäänkuin koko kroppa on jumissa, oksettaa, päätä särkee, kuumottaa...

--
Pieni on kaunista.

ella_

Posts: 1,329

#2230 • • ella_

BlueWind:
Vitun kuukautiskivut *poks*
Onko muilla tytöillä näitä ongelmia, että koko vatsaa ja alaselkää sattuu niin saatanasti, sen seurauksena ikäänkuin koko kroppa on jumissa, oksettaa, päätä särkee, kuumottaa...



mulla särkee usein koko viikon päätä.. tosin harvoin vatsakivut niin pahat että olis vaikeeta olla elossa. mutta jos et oo kokeillu niin kokeile sellasta nappia ku clotam, kuulemma aika tehokas. tai sitten ota ensimmäinen burana jo tunteja ennen kipujen alkamista. ja sit tietysti kuumavesipullo tai oman kullan lämpimät kädet masulla auttaa.. ja kylmä kääre otsalla. *nuha* koita kestää ! *hali*

--
Elementary, my dear.

Cloud

Posts: 2,162

#2231 • • Cloud Game Freak
Kevät masennus iskee jälleen =(.. Voih kun olis jotain joka saisi veren sykkimään suonissa oikein kunnolla...

Tytöille tosta edellisestä en voi sanoa kun että koittakaa kestää.. Tuntuu oma kevät masis pieneltä tuon rinnalla =(.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

innae

Posts: 1,377

#2232 • • innae PaskaJätkä
Masentaa, ei huvita mikään, ei jaksa mitään... Kiukku-äksyilen vain... Toivoisi vain katoavansa jonnekkin... Miten voikaan elämä olla näin p*skaa välillä? Ja miksi hel minä tännekkään edes tätä kirjoitan?

--
PaskaJätkä

MaSari

Posts: 1,986

#2233 • • MaSari space jammer

BlueWind:
Vitun kuukautiskivut *poks*
Onko muilla tytöillä näitä ongelmia, että koko vatsaa ja alaselkää sattuu niin saatanasti, sen seurauksena ikäänkuin koko kroppa on jumissa, oksettaa, päätä särkee, kuumottaa...



Ymmärrän kyl paremmin ku hyvin, Sinttu *lohduttel*
Mulla on aina ollu ihan tajuttoman runsaat ja tuskalliset kuukautiset. Kaks kertaa oon syöny rautalääkekuurinkin, koska hemoglobiini on tippunu niin alhaseks (mikä aiheuttaa pyörrytystä ja väsymystä).. Mul on ihan oikeesti lentänyt laattakin sen vtun vatsa/selkäkivun takia *poks* Ja sit nestettä kerääntyy (turpoaminen) ja päätä jomottaa ja on ihan sairaan vihanen kaikille ja kaikesta. Mullaki just tuloillaan mut PMS on sen verran kova et eilen menetin hermoni ihan kokonaan ja purskahdin itkuun miljoona kertaa ihan syyttä suotta, ja maha on jo ihan turta. Et naiset muistakaa, te ette oo yksin kipujenne kanssa.. Ja ainahan voi hakea lohdutusta/lämmintä kättä rakkaaltansa.. *pihkassa* Kyl se siit!

Tästä tulikin mieleeni taas tuohtua siitä ajatuksesta et miehille ei oo luotu mitään tällasta.. pyh *kivatsulle*

Niin ja noi kivuthan vastaa periaatteessa synnytyskipuja lievemmässä skaalassa, joten ei se ihme olekaan et ne sattuu ihan pirusti.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jone

Posts: 8,258

#2234 • • Jone Archibald Haddock

MaSari:
Tästä tulikin mieleeni taas tuohtua siitä ajatuksesta et miehille ei oo luotu mitään tällasta.. pyh *kivatsulle*



Itseasiassa meille on luotu paljon pahempi rangaistus; kaikenlainen urputus, jonka kohteeksi joudumme usein täysin syyttä suotta koska naisilla on ”se aika kuukaudesta.”

Joskus tekis mieli sanoa että ”vittuako vittuilet siinä, ei olotilasi mun syyni ole.”

[muokattu 9.2.2004 09:19]
MaSari

Posts: 1,986

#2235 • • MaSari space jammer

Jone:
---
MaSari:
Tästä tulikin mieleeni taas tuohtua siitä ajatuksesta et miehille ei oo luotu mitään tällasta.. pyh *kivatsulle*

---


Itseasiassa meille on luotu paljon pahempi rangaistus; kaikenlainen urputus, jonka kohteeksi johdumme usein täysin syyttä suotta koska naisilla on ”se aika kuukaudesta.”

Joskus tekis mieli sanoa että ”vittuako vittuilet siinä, ei olotilasi mun syyni ole.”



Haahaa, no toi on kyl totta *nauru* Ihan syyttömät ihmiset saa vihan päällensä, vaikkei sitä ansaitsis. Erästä ystävääni siteeraten ”ootte naiset aikamoisia laitoksia”

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

äm

Posts: 2,376

#2236 • • äm

Jone:

Itseasiassa meille on luotu paljon pahempi rangaistus; kaikenlainen urputus, jonka kohteeksi johdumme usein täysin syyttä suotta koska naisilla on ”se aika kuukaudesta.”

Joskus tekis mieli sanoa että ”vittuako vittuilet siinä, ei olotilasi mun syyni ole.”



Aika harva ihminen (nainen tai mies) osaa olla enkeli ja ihana, kun kipu on helvetillinen...
Miehille se ei vaan ole säännöllistä. Ja meitä naisia pitää vaan koittaa kestää *vink*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#2237 • • kelasin Guest
heräsin jo nyt, eikä mulloo mitään tekemistä (kouluu jne) tälle päivälle *uuh*
NaperO

Posts: 92

#2238 • • NaperO normien katkaisin

hallaaa:
heräsin jo nyt, eikä mulloo mitään tekemistä (kouluu jne) tälle päivälle *uuh*



Kun olisikin noin hyvin asiat... tänä aamuna vitutti ankarasti suunnistaa kohti koulua. No tämä viikko pitää jaksaa vetää vaikka vihalla ja sit on viikon loma jonka voi käyttää rauhassa nukkumiseen (tai sit ei, kun pitää pänttää kirjoja päähän sekin aika...*poks*)

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

Avatar
#2239 • • Taika Guest
Fokus hukassa*hmph*
*nyyh*
Kolera

Posts: 4,256

#2240 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Ei minkään sortin ruokahalua vaikka tuntuukin, että kohta alkaa nälkä kurnimaan.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä