31,307 posts, 1,566 pages, 10,123,048 views
Sithil:
Ja arvaattekos mitä? Maanantaina on pitkän vieraan kielen YO-kuuntelu! Ällöhauskaa!
ja ranskalaisii leffoi 
Sithil:
Uni ei tullut - olen siis hemmetin väsynyt, korvat soi ja päässä tinnittää... Ja arvaattekos mitä? Maanantaina on pitkän vieraan kielen YO-kuuntelu! Ällöhauskaa!
BlueWind:
Tohon tinnitukseen auttaa hyvät korvatulpat, kandee ihan oikeesti harkita panostamista vähän kalliimpiinkin, jos enemmän bileissä nykyään käyt..
BlueWind:
Vitun kuukautiskivut
Onko muilla tytöillä näitä ongelmia, että koko vatsaa ja alaselkää sattuu niin saatanasti, sen seurauksena ikäänkuin koko kroppa on jumissa, oksettaa, päätä särkee, kuumottaa...
koita kestää !
BlueWind:
Vitun kuukautiskivut
Onko muilla tytöillä näitä ongelmia, että koko vatsaa ja alaselkää sattuu niin saatanasti, sen seurauksena ikäänkuin koko kroppa on jumissa, oksettaa, päätä särkee, kuumottaa...

Ja sit nestettä kerääntyy (turpoaminen) ja päätä jomottaa ja on ihan sairaan vihanen kaikille ja kaikesta. Mullaki just tuloillaan mut PMS on sen verran kova et eilen menetin hermoni ihan kokonaan ja purskahdin itkuun miljoona kertaa ihan syyttä suotta, ja maha on jo ihan turta. Et naiset muistakaa, te ette oo yksin kipujenne kanssa.. Ja ainahan voi hakea lohdutusta/lämmintä kättä rakkaaltansa..
Kyl se siit!MaSari:
Tästä tulikin mieleeni taas tuohtua siitä ajatuksesta et miehille ei oo luotu mitään tällasta.. pyh *kivatsulle*
Jone:
---
MaSari:
Tästä tulikin mieleeni taas tuohtua siitä ajatuksesta et miehille ei oo luotu mitään tällasta.. pyh *kivatsulle*
---
Itseasiassa meille on luotu paljon pahempi rangaistus; kaikenlainen urputus, jonka kohteeksi johdumme usein täysin syyttä suotta koska naisilla on se aika kuukaudesta.
Joskus tekis mieli sanoa että vittuako vittuilet siinä, ei olotilasi mun syyni ole.
Ihan syyttömät ihmiset saa vihan päällensä, vaikkei sitä ansaitsis. Erästä ystävääni siteeraten ootte naiset aikamoisia laitoksia
Jone:
Itseasiassa meille on luotu paljon pahempi rangaistus; kaikenlainen urputus, jonka kohteeksi johdumme usein täysin syyttä suotta koska naisilla on se aika kuukaudesta.
Joskus tekis mieli sanoa että vittuako vittuilet siinä, ei olotilasi mun syyni ole.
hallaaa:
heräsin jo nyt, eikä mulloo mitään tekemistä (kouluu jne) tälle päivälle
)