31,307 posts, 1,566 pages, 8,553,384 views
Sithil:
Ja arvaattekos mitä? Maanantaina on pitkän vieraan kielen YO-kuuntelu! Ällöhauskaa!
Sithil:
Uni ei tullut - olen siis hemmetin väsynyt, korvat soi ja päässä tinnittää... Ja arvaattekos mitä? Maanantaina on pitkän vieraan kielen YO-kuuntelu! Ällöhauskaa!
BlueWind:
Tohon tinnitukseen auttaa hyvät korvatulpat, kandee ihan oikeesti harkita panostamista vähän kalliimpiinkin, jos enemmän bileissä nykyään käyt..
BlueWind:
Vitun kuukautiskivut
Onko muilla tytöillä näitä ongelmia, että koko vatsaa ja alaselkää sattuu niin saatanasti, sen seurauksena ikäänkuin koko kroppa on jumissa, oksettaa, päätä särkee, kuumottaa...
BlueWind:
Vitun kuukautiskivut
Onko muilla tytöillä näitä ongelmia, että koko vatsaa ja alaselkää sattuu niin saatanasti, sen seurauksena ikäänkuin koko kroppa on jumissa, oksettaa, päätä särkee, kuumottaa...
MaSari:
Tästä tulikin mieleeni taas tuohtua siitä ajatuksesta et miehille ei oo luotu mitään tällasta.. pyh *kivatsulle*
Jone:
---
MaSari:
Tästä tulikin mieleeni taas tuohtua siitä ajatuksesta et miehille ei oo luotu mitään tällasta.. pyh *kivatsulle*
---
Itseasiassa meille on luotu paljon pahempi rangaistus; kaikenlainen urputus, jonka kohteeksi johdumme usein täysin syyttä suotta koska naisilla on se aika kuukaudesta.
Joskus tekis mieli sanoa että vittuako vittuilet siinä, ei olotilasi mun syyni ole.
Jone:
Itseasiassa meille on luotu paljon pahempi rangaistus; kaikenlainen urputus, jonka kohteeksi johdumme usein täysin syyttä suotta koska naisilla on se aika kuukaudesta.
Joskus tekis mieli sanoa että vittuako vittuilet siinä, ei olotilasi mun syyni ole.
hallaaa:
heräsin jo nyt, eikä mulloo mitään tekemistä (kouluu jne) tälle päivälle