päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,311 views

Heli

Posts: 1,489

#20981 • • Heli vai kuka se oli
tuntuu vähä et ois tulossa kipeeks.

--
ei se väärin ole.

Avatar
#20984 • • opmdevil Guest
Perkule! Oli jäänyt motoon valot päälle ja jostain syystä oli sitten akku valunut tyhjiin. No, ei paha ollenkaan. Onneksi töistä sai laturin mutta piti tuhlata 8 euroa aivan ala-arvoiseen ruokaan paikallisessa ravintelissa kun ei päässyt vakipaikkaan.
Avatar
#20985 • • Annakins Guest

opmdevil, 23.5.2007 11:58:
Oli jäänyt motoon valot päälle ja jostain syystä oli sitten akku valunut tyhjiin.



Jostain syystä? Eikö se ole ihan tunnettu asia, että jos valot jää päälle, akku kuluu?
Avatar
#20986 • • opmdevil Guest

Annakins, 23.5.2007 12:04:
---
opmdevil, 23.5.2007 11:58:
Oli jäänyt motoon valot päälle ja jostain syystä oli sitten akku valunut tyhjiin.
---


Jostain syystä? Eikö se ole ihan tunnettu asia, että jos valot jää päälle, akku kuluu?



No jos se on kolme tuntia valot päällä niin ei pitäisi mennä akun tyhjiin. Kai sen pitäisi se kestää.
Sssan*

Posts: 651

#20987 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Musta tulee näillä näkymin työtön merkonomi...
Aamulla vaan soitettiin ja ilmotettiin etten pääsekään töihin, ne oli ottanu uudet työntekijät joille saa maksaa harjottelupalkkaa...*dissaa*
JUST näin ja hiiohoi! *eiei* Tällä hetkellä ketuttaa niin perkeleesti tää pieni perärööri-Vaasa!!!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

hemuz

Posts: 2,178

#20988 • • hemuz kätevä emäntä

Sssan*, 23.5.2007 13:41:
Musta tulee näillä näkymin työtön merkonomi...
Aamulla vaan soitettiin ja ilmotettiin etten pääsekään töihin, ne oli ottanu uudet työntekijät joille saa maksaa harjottelupalkkaa...*dissaa*
JUST näin ja hiiohoi! *eiei* Tällä hetkellä ketuttaa niin perkeleesti tää pieni perärööri-Vaasa!!!



Sulle oli jo luvattu työpaikka? Reilukerhosta päivää *piis*
Ei ton tollee pitäis mennä. Kuulutko liittoon? Johki ottaisin kyllä nyt yhteyttä...
Avatar
#20989 • • Annakins Guest

Sssan*, 23.5.2007 13:41:
Musta tulee näillä näkymin työtön merkonomi...
Aamulla vaan soitettiin ja ilmotettiin etten pääsekään töihin, ne oli ottanu uudet työntekijät joille saa maksaa harjottelupalkkaa...*dissaa*
JUST näin ja hiiohoi! *eiei* Tällä hetkellä ketuttaa niin perkeleesti tää pieni perärööri-Vaasa!!!



Joo, jos kuulut liittoon niin kehottaisin kyllä ehdottomasti ottamaan yhteyttä liiton juristeihin.

Musta on aina pöyristyttävää kun töitä teetetään harjottelijoilla, jotka pahimmassa tapauksessa ei saa siitä edes palkkaa. Meilläkin täällä usein tehdään niin, että vaikka harjottelijan tekemät työt kyllä jatkuvat, niin harjottelijan palkkaamisen sijasta tilalle otetaan uusi harjottelija. Paskaa hommaa.
%

Posts: 568

#20990 • • %

Sssan*, 23.5.2007 13:41:
Musta tulee näillä näkymin työtön merkonomi...
Aamulla vaan soitettiin ja ilmotettiin etten pääsekään töihin, ne oli ottanu uudet työntekijät joille saa maksaa harjottelupalkkaa...*dissaa*
JUST näin ja hiiohoi! *eiei* Tällä hetkellä ketuttaa niin perkeleesti tää pieni perärööri-Vaasa!!!


Jos paikka oli luvattu jo sulle, niin ei muuta kun yhteydenotto sinne firman korkeimpaan johtoon, ja pieni uhkaus, että otat liittoon asian tiimoilta yhteyttä jos duunia ei ala löytyyn.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Miinapiina

Posts: 3,494

#20991 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
väsy.
ja ens yöstä taitaa tulla
samanlainen ku kaks edellistäkin.
valvomista ja katkonaista unta.

tautinen poppoo

--
pinkki on pop!!!

Avernian

Posts: 7,451

#20992 • • Avernian Kerettiläinen
Kaveri ei päässyt tenttiin.

(Tosin, tuli tunnin myöhässä...)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#20993 • • SE7EN Guest
Sssan*: "Otan osaltani osaa." Olet kuitenkin vielä sen verran nuori, että kehottaisin (valmistumisestasi huolimatta) varautumaan myös tulevaisuudessa vastaavanlaisiin vastoinkäymisiin, joita meistä suurin osa saa osakseen kestettäväksi.

Tämän päivän riisto kapitalismin raivohyödyntäminen ei tee eroja iässä saati sukupuolessa vaan vie sen joka ensimmäisenä huutaa.. täten en tietenkään itseesi ole viittaava.

Nuo on aina v!*un ikäviä juttuja joita ei kannata henk.koht. ottaa. Tämä aika on täynnä: valehtelijoita, kusipäitä ja eritoten pettäjiä. Kyllä sä duunia likka saat, TRUST YOURSELF!! Voimia ja jaksamista... ;D
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#20994 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
menin perumaan työvuoron hammaslääkärin takia ja ny sainkin sen varsinaisen sairaslomatodistuksen sijasta tällasen pienen lappusen, josta en tiedä oikeuttaako se sl-palkkaan *eiei* olisin mieluummin tehnyt iltavuoron vaikka pää kainalossa kuin menettänyt ton palkan. Ahdistaa *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sssan*

Posts: 651

#20995 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Annakins, 23.5.2007 14:01:
---
Sssan*, 23.5.2007 13:41:
Musta tulee näillä näkymin työtön merkonomi...
Aamulla vaan soitettiin ja ilmotettiin etten pääsekään töihin, ne oli ottanu uudet työntekijät joille saa maksaa harjottelupalkkaa...*dissaa*
JUST näin ja hiiohoi! *eiei* Tällä hetkellä ketuttaa niin perkeleesti tää pieni perärööri-Vaasa!!!

---


Joo, jos kuulut liittoon niin kehottaisin kyllä ehdottomasti ottamaan yhteyttä liiton juristeihin.

Musta on aina pöyristyttävää kun töitä teetetään harjottelijoilla, jotka pahimmassa tapauksessa ei saa siitä edes palkkaa. Meilläkin täällä usein tehdään niin, että vaikka harjottelijan tekemät työt kyllä jatkuvat, niin harjottelijan palkkaamisen sijasta tilalle otetaan uusi harjottelija. Paskaa hommaa.


Niinpä mutta...hommahan ei ihan niin selkeesti menny..sopimuksia tai mitään ei tehty..kävin ensin sen paikan Pomon kanssa juttelemassa face to face ja sanoi että kyllä luultavasti löytyy työtä mulle samasta paikasta kun viime vuonna...sitten soitti viikon jälkeen ja sanoi että varmasti löytyy työtä kun oon ollu aikasemminkin..lupasi soittaa viim. 2 viikon kuluttua lisätietoja mitä, missä jne.. ja tänään viime ja vihdoin mulle soittiki vuokrafirmasta(jossa oon kirjoilla...) nainen ja sanoi että työpaikat onkin jo täytetty niillä uusilla "harjottelijoilla" ja oli kuulemma sopinu asian sen pomon kanssa niin....
ELIKKÄ siis suoraan sanottuna ne sai ne vuokrapaikan työntekijät sinne halvemmalla kun mut (ammattilaisen kuitenki..) ja mulla tuskin on mitään sanottavaa siihen...v*tuttaa vaan tollanen--> "sieltä ostetaan/otetaan mistä halvemmalla saadaan"-asenne!ja vielä kun on oikeesta työstä kyse...*släp*

Nyt vaan kohti uusia työpaikkoja..jos vaikka tärppäis tosiaan joku parempi paikka sitte!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

martina

Posts: 1,875

#20996 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
nnggaaaah! miten voi olla näin vaikeaa löytää _yks_ miespuolinen henkilö näyttelemään... *igor*
Muhvi-

Posts: 303

#20998 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!

alphamagic, 21.5.2007 18:38:
---
rose, 21.5.2007 17:43:
---
alphamagic, 21.5.2007 16:26:
Vuosituhannen paniikkikohtaus.
No mut sen seurauksena vapaapäivä - hiphei.

---


*hali* voi sinua. Paljon empatiaa ja sympatiaa täältä *sydän*

---


Kiitos *hali*
Perjantaina taas kerran lääkäri asian tiimoilta - jospa ne vihdoin kuuntelis *grr*



Cipralex 10 mg *sydän*vaikka ainaha parempi jos ilma lääkkeit jaksaa. :)

--
It was once my life - it was my life at one time.

josbe

Posts: 1,982

#20999 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Työmotivaatio kateissa. Hitto että elämä helpottuukin kovasti, kun duuni maistuu.
*kotiinpääsyäodottel*
La Petite

Posts: 1,160

#21000 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Vittu mitkä raivarifiilikset. Onneks pääsen salille rankasee mun selkää kaiken tän vitutuksen edestä.

--
Rem tene, verba seqventur