päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,474 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#20961 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Annakins, 22.5.2007 14:12:
Kipupäivystys!



ei mulla varsinaista kipua oo, jotain pientä infektion tapasta vaan. Varmaan viisaudenhampaat nousee taas *täh* En tiedä onks tää tarpeeks hyvä syy mennä kipupäivystykseen

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#20962 • • Annakins Guest

Hyzenthlay, 22.5.2007 14:15:
---
Annakins, 22.5.2007 14:12:
Kipupäivystys!

---


ei mulla varsinaista kipua oo, jotain pientä infektion tapasta vaan. Varmaan viisaudenhampaat nousee taas *täh* En tiedä onks tää tarpeeks hyvä syy mennä kipupäivystykseen



On se. Sanot et sattuu ja taitaa olla tulehdusta. Ei se kuitenkaan kivaa oo jos suussa on infektio.
Avatar
#20963 • • Annakins Guest
Kaikin puolin paska olo. Duunissa asiat ei mee niin kuin pitäisi ja henk. koht. tasollakin ahdistaa.
hemuz

Posts: 2,178

#20965 • • hemuz kätevä emäntä
tv-lupatarkastaja
MaSari

Posts: 1,986

#20968 • • MaSari space jammer
Erään mulle tärkeän ihmisen äiti elää tällä hetkellä viimeisiä päiviään :(

Elämä on.*poks*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jutu

Posts: 3,054

#20971 • • Jutu Blondi

Jutu, 22.5.2007 10:50:
Mun linkkukortti on hävinnyt *uuh* Vtun vttu.


Linkkukortti löyty, onneks.

Tänään käytiin kattomassa yhtä kämppää joka oli tosi hieno, mutta eipä saatu sitä :(

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kit^

Posts: 798

#20972 • • Kit^ ihme höpöttäjä

sapeli, 22.5.2007 12:56:


Jos tiedostojen siirto ei onnistunut, voi puuttuvat tiedostot yhä olla läppärillä tallessa.



eli huonolla munkilla en saa niit kuvia ikinä enää auki..? niitä ei enää oo sillä alkup. koneella.. *nyyh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

RiD

Posts: 2,817

#20973 • • RiD Nukemi
Unen saaminen on näemmä liikaa pyydetty.

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#20974 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
vähät unet, herääminen aikasin, vähän flunssaa tuntuis olevan yhessä jos toisessa.
siis väsy ja plaaah. *haukottel*

--
pinkki on pop!!!

KooKie

Posts: 4,338

#20975 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä rakastan matkailua ja kokemuksia, uusia asioita, menemistä ja meinaamista. Jossain vaiheessa mennessäni ja meinatessani kohtasin Muukalaisen, joka opetti mulle uusia asioita, sai mut matkaamaan ihan uusiin sfääreihin ja kokemaan niin paljon uutta niin lyhyessä ajassa - sai mut rakastumaan itseensä.

Nyt, kun menen ja meinaan, matkailen, hankin uusia kokemuksia ja koen uusia asioita, niin mä ikävöin Muukalaista. Viimeistään nukkumaan käydessä mä haluaisin palata maailmalta oman kullan viereen - joka ikinen kerta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

aaaaaaaa

Posts: 178

#20976 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Ärsyttää kun eilen annoin miehelle lahjoja niin kolme neljästä oli sellaisia mitä se oli saanu ennenki. Se ei ärsytä mua mut ne itkuraivarit mitä vedin kun kuulin sen niin nolottaa ihan sikana. Olisin haluunnu antaa jotain superspesiaalia mut en onnistunu.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Freja

Posts: 8,775

#20977 • • Freja Sihteeri
Tuli vaa sellanen fiilis et tekis mieli olla jossain ihan muualla. Emmätiiä. Hankalaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#20978 • • Annakins Guest

*Stella, 23.5.2007 09:07:
Ärsyttää kun eilen annoin miehelle lahjoja niin kolme neljästä oli sellaisia mitä se oli saanu ennenki. Se ei ärsytä mua mut ne itkuraivarit mitä vedin kun kuulin sen niin nolottaa ihan sikana. Olisin haluunnu antaa jotain superspesiaalia mut en onnistunu.



Eikö sen ajatuksen pitäis kuitenki olla se tärkein asia?
pirpeli

Posts: 5,533

#20979 • • pirpeli
Nuha. Räkä. Niistäminen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#20980 • • pirpeli

*Stella, 23.5.2007 09:07:
Ärsyttää kun eilen annoin miehelle lahjoja niin kolme neljästä oli sellaisia mitä se oli saanu ennenki. Se ei ärsytä mua mut ne itkuraivarit mitä vedin kun kuulin sen niin nolottaa ihan sikana. Olisin haluunnu antaa jotain superspesiaalia mut en onnistunu.



Sun pitää varmaan tutustua sun mieheen paremmin, että tiiät mitä se superspesiaali on. Ihan siis tämmönen ystävällinen vinkki :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-