päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,495 views

Nitta

Posts: 5,021

#10441 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Flunssa *nuha*

ja pakollinen luento *grr*

ja illalla Juno *nyyh*
sapeli

Posts: 11,768

#10442 • • sapeli jokukukamikä?

Nitta, 7.10.2005 07:14:
Hei, siivouksen paikka. Ne muuten asustaa mm. viemreissä *pahis* Sit ei auta muu kuin taloyhtiön myrkytys *nauru* Eiks teillä vasta ollut jokin remppa *ding*



Jep, yleensä niitä on tosin ollu ainoastaan ekassa kerroksessa, mihin ne pääsee viemäreistä helpommin. Luulen että just tää putkiremppa on saanu ne nyt liikkeelle - esim. vesikatkoksen aikana ne saattaa päästä ylemmäs talossa kuin normaalisti. *uuh*

Mut ei tuommoisia patjoja voi hirveästi siivota, vai mitä niille pitäis tehdä?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nitta

Posts: 5,021

#10443 • • Nitta Sateenkaaren päässä

sapeli, 7.10.2005 07:16:

Mut ei tuommoisia patjoja voi hirveästi siivota, vai mitä niille pitäis tehdä?



Tuleen vaan! *aplodit*
Mussu

Posts: 1,755

#10444 • • Mussu
Masentaa...Haluisin vaa käpertyy sänkyyn peiton alle ja nukkuu vaa...*poks* Mä oon niin väsyny...mä en vaa jaksa...
Aamu

Posts: 999

#10445 • • Aamu you had me at hello
ihan paskaa

--
Do you think the expansion will make me fat?

Tropico

Posts: 246

#10446 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Ei oikei .. saa .. taas mitään.. aikaseks .
Oikeestaa viimiseen kolmeen viikkoon.
Koht se pitää alkaa repii itteään niskavilloista.
Mr Gorilla

Posts: 23

#10447 • • Mr Gorilla HEAD OF THE GORILLA ARMY

Super-Kerttu, 26.9.2005 08:55:
Viime yön ahdistavat unet ja unihalvaukset.. Nyt on todella ahdistava olo.. Osaksi myös vaikuttaa se, että tuntuu, etten saa ikinä opparia valmiiksi! En vaan jaksa!

*uuh*



Mika on unihalvaus? Ja ahdistavista unistahan on just siisti herata todellisuuteen ja huomata et kaikki onki hyvin...
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10448 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

I Shot the ..., 7.10.2005 11:54:
---
Super-Kerttu, 26.9.2005 08:55:
Viime yön ahdistavat unet ja unihalvaukset.. Nyt on todella ahdistava olo.. Osaksi myös vaikuttaa se, että tuntuu, etten saa ikinä opparia valmiiksi! En vaan jaksa!

*uuh*

---


Mika on unihalvaus? Ja ahdistavista unistahan on just siisti herata todellisuuteen ja huomata et kaikki onki hyvin...




Tossa tietoa unihalvauksesta.. http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Ja niistä on kiva herätä, kun vihdoin herää, mutta ahdistava olo jää koko päiväksi..ainakin mulla..*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#10449 • • Annakins Guest

mayah, 7.10.2005 15:07:
Mun varvas on varmaan murtunu tai jotain, ku sattuu ihan sikana. *possu*



Mitä sä teit? Mä voin kertoo sulle varpaan murtumisesta ihan kaiken :D
Avatar
#10450 • • Annakins Guest

mayah, 7.10.2005 15:15:
---
Annakins, 7.10.2005 15:09:
Mitä sä teit? Mä voin kertoo sulle varpaan murtumisesta ihan kaiken :D

---


Kävelin sun luota kotiin ja huomasin, että se sattuu ihan perkeleesti.



Se oli se tee! :D
josbe

Posts: 1,982

#10451 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku
Eilen, kun olin Rossossa syömässä, multa pöllittiin laukusta kalenteri, jonka korttiosastossa oli mm. mun luotto-, pankki-, opiskelija- ja ajokortti *grr* Kaiken lisäks tajusin sen vasta tänään, kun syytin ensin taas omaa hajamielisyyttäni ja luulin löytäväni sen vielä jostain. Mutta hetki sitten muistin, kuinka olin jättänyt laukun hetkeksi vartioimatta, tai oikeastaan kaverini oli niin tehnyt, kun itse kipaisin viereiseen kauppaan. Nyt odottelen ens viikkoon, että onko joku käytellyt niitä kortteja, koska munhan piikkiin se saleen menee, ilmoitinhan asiasta pankkiin ja luottokunnalle vasta tänään. Lisäks pitää säätää uudet ajokortit sun muut. Vttu prkl mä alan kohta *nyyh* *uuh*
micqo

Posts: 1,094

#10452 • • micqo
Olen ollut aamusta saakka tosi huonolla tuulella..mikään ei oikein meinaa jeesaa...ehkä musa & bisse rentouttais *hmph*
Jaques

Posts: 1,390

#10453 • • Jaques HUGC / So Nice!

josbe, 7.10.2005 15:23:
Eilen, kun olin Rossossa syömässä, multa pöllittiin laukusta kalenteri, jonka korttiosastossa oli mm. mun luotto-, pankki-, opiskelija- ja ajokortti *grr* Kaiken lisäks tajusin sen vasta tänään, kun syytin ensin taas omaa hajamielisyyttäni ja luulin löytäväni sen vielä jostain. Mutta hetki sitten muistin, kuinka olin jättänyt laukun hetkeksi vartioimatta, tai oikeastaan kaverini oli niin tehnyt, kun itse kipaisin viereiseen kauppaan. Nyt odottelen ens viikkoon, että onko joku käytellyt niitä kortteja, koska munhan piikkiin se saleen menee, ilmoitinhan asiasta pankkiin ja luottokunnalle vasta tänään. Lisäks pitää säätää uudet ajokortit sun muut. Vttu prkl mä alan kohta *nyyh* *uuh*



Ei pitäs mennä sun piikkiin jos varkaat on niitä käyttäny. Pankeilla jne on vakuutukset sitä varten. Ilmoitit kuitenkin seuraavana päivänä joka on kohtuullisen ajan sisällä tapahtuneesta.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

josbe

Posts: 1,982

#10454 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Dj Jaques, 7.10.2005 19:12:
Ei pitäs mennä sun piikkiin jos varkaat on niitä käyttäny. Pankeilla jne on vakuutukset sitä varten. Ilmoitit kuitenkin seuraavana päivänä joka on kohtuullisen ajan sisällä tapahtuneesta.



Just sain tietää että ne on löytyny. Ks. päivän :)
Mut kiitti kuiteski! *hymy*
Jazmine

Posts: 1,009

#10455 • • Jazmine Pösilö
Iso ikävä *nyyh*

--
Polcca on parasta *sydän*

JuHnu

Posts: 338

#10456 • • JuHnu
päiväl vaarin hautajaiset..*nyyh*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

Tanjiz

Posts: 370

#10457 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
syvä vitutus *uuh*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

KooKie

Posts: 4,338

#10459 • • KooKie aka. Petress Pan
1. Mul on TAAS kurkku kipeä. Enkö mä vaan helvetti vois saada sitä nielurisaleikkaus -lähetettä?! *senkin*

2. Uuden OPS:n takia jouduin ostamaan uuden lyhyen matikan 2. kurssin kirjan. Ottaa aivan helvetisti päähän, koska en ole matskua edes kirjoittamassa, niin tuhlaan rahaa pelkästään tätä n. 1½kk perioidia varten. *grr*

3. Mun pitää siivota koko kämppä (no siihen ollaan totuttu) mutta just nyt ei oikeen nappais, kun mun ois tarkotus tänää myös kokata ihan kunnon päivällinen, kun äipin tätikin tulee käväilee. *uuh*

4. Mulla on huomenna duunia just keskellä päivää, niin jää toi maantiedon kokeisiin lukeminen vähille ja se vituttaa jo etukäteen. *toktok*

*dissaa*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

rakettilehmus

Posts: 214

#10460 • • rakettilehmus villi lapsi
Joutuu viettämään illan lukemalla maanantain tenttiin. *grr* oma moka tääkin ku ei osaa tehdä mitään ajoissa vaan jättää kaikki viime tippaan. *toktok*