31,307 posts, 1,566 pages, 8,548,119 views
Hyzenthlay, 29.6.2007 10:33:
Palkkapäivä parin pakollisen menon jälkeen jäi 4 euroa tilille, ja oon lähössä reissuun enkä saa sitä ennen palkkaa. Ampukaa joku mut..
odotan sitä päivää oikeesti, etten jaksa enää nousta sängystä töihin. Pelkkää pettymystä vaan kuukausi toisensa jälkeen. Nyt voi sanoo et mun kesä on PILALLA.
kindertin, 2.7.2007 20:05:
Onpas kiva käydä shoppailemassa.. Mistään ei löydy kivoja vaatteita tälläselle keskivartalolta lihoneelle kropalle..
Ja uikkarit Miksei niitä voi tehdä muille kuin a-kupin tisseille? Vaikkei mullakaan mitkään dolly parttonit ole,niin jokasesta tursuu yli
subu, 2.7.2007 21:02:
No vittu saatana!
Ei oo mullakaan helppoo mut nyt kuulostaa jo pahemmalt! Koitetaan keksii jotain ettei tarvi koko kesän suunitelmii uusii.
Avernian, 1.7.2007 21:27:
Saatanan kämppis pitää _taas_ jotain koko päivän ja puolen yön juhlia sunnuntaina!
Pitänee sanoa sille pari valittua sanaa.
Avernian, 1.7.2007 21:27:
Saatanan kämppis pitää _taas_ jotain koko päivän ja puolen yön juhlia sunnuntaina!
Pitänee sanoa sille pari valittua sanaa.
Hyzenthlay, 2.7.2007 21:03:
---
kindertin, 2.7.2007 20:05:
Onpas kiva käydä shoppailemassa.. Mistään ei löydy kivoja vaatteita tälläselle keskivartalolta lihoneelle kropalle..
Ja uikkarit Miksei niitä voi tehdä muille kuin a-kupin tisseille? Vaikkei mullakaan mitkään dolly parttonit ole,niin jokasesta tursuu yli
---
ei hitto, mun mielestä asia on ihan päinvastoin mistään ei meinaa löytää vyötäröltä istuvia vaatteita, kun kaikki paidat on jotain alaspäinlevenevää ja väljää mammamallia. Lisäks a-kupin jos omistaa, niin onnistuu ehkä löytämään yhdet sopivat uikkarit koko kaupungista..
kottarainen, 3.7.2007 06:56:
---
Freja, 2.7.2007 21:17:
Mistä tunnistaa ruumisauton?
---
No ainakin tästä: