opmdevil, 6.5.2007 02:40:
Pahan mielen tuo Mikkeli.
Meinasin ensin mennä Kharmaan mutta sitten menin Zakkiin jossa on sitten joku asennevammainen Dj *anna. No, ei siinä muuta, mutta jos DJ:llä ei ole Ecuadoria, Faitlessin Insomniacia, ATB:n Till I Cum tai Daruden Sandstormia niin ei pitäisi hirmuisesti olla DJ yhtään missään paitsi parhaan kaverin kotibileissä. No, Kharmassa on samanlaista asennevammaa eli soitetaan sitä saatanan listapaskaa mitä tulee Voicelta tai NRJ:ltä. Jotain R&B;tä ja hiphoppia. Siis "mä oon nieriä, mä oon nieriä" humppaa. Siis eikö nieriä ole joku kala? Miten siitä voi sitten laulaa että olen joku kala? HÄH?
Nyt sitten kotona huudatetaan trancea ja vedetään salkkarikossua kun baarissa ei viihtynyt ja on hirmuinen morkkis kun paloi se 20 ekua. No, ensi perjantaina ehkä pääsee ulkopaikkakunnalle ja toivottavasti siellä on jotain parempaa musaa jotta voisi tanssilattialla piipahtaa. AHDISTAA!
Keskiviikkona Kharman alakerran loungessa ei tuu listakuraa..
Ite ajattelin heitellä omassa setissä kiksua sen minkä kerkeen.. ja jotain muutaki..
Staun ja Haitokin seteistä on vielä paha mennä sanomaan mitään.. saas nähdä millasia juonia kaverit punoo..