31,307 posts, 1,566 pages, 10,107,758 views

IKÄVÄ
Cjet, 9.10.2006 19:44:
![]()
Eksä muka oo jo?
Tääl mä katon yhen kiinteistöfirman sivuilta meidän kämpästä kuvia ja pillitän että pian sinne ei voi enää mennä tosta noi vaan.. Avaimetkin joudun kai pian lähettämään sinne.
Freja, 9.10.2006 19:47:
---
Cjet, 9.10.2006 19:44:
![]()
Eksä muka oo jo?
---
Oon mä tavallaan, mut Vaasassa äitin ja iskän, eli mun lapsuudenkodin, asunto on aina ollu "oikee" koti.. Ja ne muuttaa sieltä ihan pian poisTääl mä katon yhen kiinteistöfirman sivuilta meidän kämpästä kuvia ja pillitän että pian sinne ei voi enää mennä tosta noi vaan.. Avaimetkin joudun kai pian lähettämään sinne.
Susta on vahingossa tullu siis aikuinen..
Oon mä tavallaan, mut Vaasassa äitin ja iskän, eli mun lapsuudenkodin, asunto on aina ollu "oikee" koti.. Ja ne muuttaa sieltä ihan pian poisTääl mä katon yhen kiinteistöfirman sivuilta meidän kämpästä kuvia ja pillitän että pian sinne ei voi enää mennä tosta noi vaan.. Avaimetkin joudun kai pian lähettämään sinne.
Mulla meinas olla sama tilanne pari vuotta sitten, mutta sit porukat päätti, että eivät he voi siitä talosta mihinkään muuttaa. Olin jo kuvitellu periväni sen paikan joskus (älkää pitäkö mua ihan tunteettomana, mulla on iäkkään vanhemmat), ja säikähdin kovin, kun luulin, että se paikka on iäksi mennyttä. Mutta ei ainakaan vielä *huoh*